Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
461/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko dark triad mies? Siksi kiinnostaa? 

Niin mikä? Miksi ei voi käyttää suomea?

Ap

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Pime%C3%A4_triadi

Usein myyntipuolen tyyppejä/yrittäjiä/toimitusjohtajia. Persoonia, jotka haluavat käyttää muihin valtaa.

Ei ole mies tuollainen. On melko tavallinen mies, isä ja isoisä. 

Ap

Hyvin narisistinen kuitenkin. Ja ihan jokaisella dark triad - ihmisellä on kulissi. Sinun otuksesi on _olevinaan_ tavallinen, isä ja isoisä. Todellisuudessahan hän on pettävä kuvotus, ei mitään noista. Kaikki on ollut perheelle teatteria. 

Sä et tunne miestä joten lässytys seis. 

Ap

Vierailija
462/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Usein myyntipuolen tyyppejä/yrittäjiä/toimitusjohtajia. Persoonia, jotka haluavat käyttää muihin valtaa.

Ap

Sinulla on surullinen käsitys normaalista, jos tuollainen ihminen on sinusta tavallinen. Ajatteletko pohjimmiltasi, ettei rehellisiä ja muista välittäviä ihmisiä ole edes olemassa, tai ettet sinä ainakaan ansaitse sellaista ja sinun täytyy tyytyä keskenkasvuisen ja itsekkään ukon rippeisiin jos haluat edes jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Hyvin narisistinen kuitenkin. Ja ihan jokaisella dark triad - ihmisellä on kulissi. Sinun otuksesi on _olevinaan_ tavallinen, isä ja isoisä. Todellisuudessahan hän on pettävä kuvotus, ei mitään noista. Kaikki on ollut perheelle teatteria. 

Tämä. Mutta AP:lla on näemmä vielä kieltovaihe päällä, sinne on aika vaikea päästä puhumaan järkeä.

Vierailija
464/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sinulla on surullinen käsitys normaalista, jos tuollainen ihminen on sinusta tavallinen. Ajatteletko pohjimmiltasi, ettei rehellisiä ja muista välittäviä ihmisiä ole edes olemassa, tai ettet sinä ainakaan ansaitse sellaista ja sinun täytyy tyytyä keskenkasvuisen ja itsekkään ukon rippeisiin jos haluat e

Voi luoja. Lopeta jo typerien ja lapsellisten tulkintojen tekeminen. Todella ärsyttävää ja naurettavaa olettaa musta yhtään mitään tuollaista. Suoraan sanottuna VMP.

Ap

Vierailija
465/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi seksiseuraa muualta kun miehelle ei sovi. Löydät kenties parenman. 

Vierailija
466/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi luoja. Lopeta jo typerien ja lapsellisten tulkintojen tekeminen. Todella ärsyttävää ja naurettavaa olettaa musta yhtään mitään tuollaista. Suoraan sanottuna VMP.

Ap"

Se nyt vaan on valitettava tosiasia, että itseään aidosti arvostava ihminen ei alistu kenenkään kakkosvaihtoehdoksi.

Vierailija
467/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä et tunne miestä joten lässytys seis. 

Ap"

Olen eri, mutta kyllähän me tiedämme jotain hyvin olennaista miehestä. Hänellä ei ole halua tai selkärankaa olla elämänkumppanilleen rehellinen. Halusit myöntää sitä tai et, kyllä se kertoo ihmisestä jo melko paljon. Ja siinä mielessä tuo esittäminen on totta, että siltähän siitä perheestä usein tuntuu kun kaksoiselämä lopulta paljastuu. Että toinen on koko ajan esittänyt jotain muuta kuin on. Sinun on tätä tietysti vaikea hyväksyä, kun sinulle mies on jotain niin ihanaa, että oikea ja vääräkin hämärtyy.

Vierailija
468/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voi luoja. Lopeta jo typerien ja lapsellisten tulkintojen tekeminen. Todella ärsyttävää ja naurettavaa olettaa musta yhtään mitään tuollaista. Suoraan sanottuna VMP.

Ap"

Se nyt vaan on valitettava tosiasia, että itseään aidosti arvostava ihminen ei alistu kenenkään kakkosvaihtoehdoksi.

Tosiasia on se, että sä et tunne mua. En todellakaan ajattele mitään tuollaista sontaa mitä tuossa kirjoitettiin. 

Ap

Vierailija
469/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi seksiseuraa muualta kun miehelle ei sovi. Löydät kenties parenman. 

Ei mulla ole mitään mielenkiintoa tai jaksamista etsiä ketään. Vaikeaa se olisikin kun on tunteita toista kohtaan. 

Ap

Vierailija
470/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa puolin kun toisin salarakkaat  :)

Vierailija
471/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sä et tunne miestä joten lässytys seis. 

Ap"

Olen eri, mutta kyllähän me tiedämme jotain hyvin olennaista miehestä. Hänellä ei ole halua tai selkärankaa olla elämänkumppanilleen rehellinen. Halusit myöntää sitä tai et, kyllä se kertoo ihmisestä jo melko paljon. Ja siinä mielessä tuo esittäminen on totta, että siltähän siitä perheestä usein tuntuu kun kaksoiselämä lopulta paljastuu. Että toinen on koko ajan esittänyt jotain muuta kuin on. Sinun on tätä tietysti vaikea hyväksyä, kun sinulle mies on jotain niin ihanaa, että oikea ja vääräkin hämärtyy.

Seksiaddikteilla on heikko selkäranka.

Vierailija
472/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap"

Tosiasia on se, että sä et tunne mua. En todellakaan ajattele mitään tuollaista sontaa mitä tuossa kirjoitettiin. 

Ap

Me tiedämme vain sen mitä olet itse kertonut. Että roikut ihmisessä, joka on mieluummin parisuhteessa jonkun muun kanssa. Se ei ole tasapainoisen ja itseään arvostavan ihmisen touhua. Ja minä en sano tätä ilkeyttäni, vaan siksi että sinä et pääse tuosta eteenpäin kohtaamatta itseäsi ja sitä mitä tuollaiseen tilanteeseen päätymisen taustalla on.

Ja paljon ärtymystä ja vastustusta herättäviä asioita kannattaisi aina tarkastella erityisen huolellisesti. En väitä, että väitteen ärsyttävyys todistaisi sen automaattisesti todeksi ("se koira älähtää johon kalikka kalahtaa" -sanonta), mutta kyllä se jostain käsittelemättömistä kipukohdista yleensä kertoo.

Vierailija
473/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on narsisti. Eihän tuossa ole mitään epäselvää. Normaali ihminen kenellä on tunteita tuntee myös myötätuntoa ja omaa terveen omantunnon ja rajat. Narsisti säälii lähinnä itseään ja elää elämänsä sen mukaan. Tämä suuri rakkaus tietysti tuo jotain hänen tarpeisiinsa. Luultavasti tuntee varatun puolison ja varatulla on jotain muutakin mitä tavoittelee itselleen. Kilpailee varmasti tässä. Näin narsistit toimivat. Heillä on se oma käsikirjoitus millä menevät, ihan sama mitä kommentoit hänelle täällä. 

Ei tästä minusta voi päätellä, ettei Ap:lla olisi omatuntoa. Vahvat rakastumisen tunteet peittävät helposti alleen kaiken muun. Ei se tarkoita, ettei niitä puolia olisi lainkaan. Joskus se syyllisyys nousee pintaan vasta siinä vaiheessa kun rakastuminen hälvenee. Toisinaan vasta siinä vaiheessa, kun on itse vakavassa suhteessa ja ymmärtää, miten hajottavaa on kun tulla sellaisessa vedätetyksi.

Vierailija
474/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on narsisti. Eihän tuossa ole mitään epäselvää. Normaali ihminen kenellä on tunteita tuntee myös myötätuntoa ja omaa terveen omantunnon ja rajat. Narsisti säälii lähinnä itseään ja elää elämänsä sen mukaan. Tämä suuri rakkaus tietysti tuo jotain hänen tarpeisiinsa. Luultavasti tuntee varatun puolison ja varatulla on jotain muutakin mitä tavoittelee itselleen. Kilpailee varmasti tässä. Näin narsistit toimivat. Heillä on se oma käsikirjoitus millä menevät, ihan sama mitä kommentoit hänelle täällä. 

Ei tästä minusta voi päätellä, ettei Ap:lla olisi omatuntoa. Vahvat rakastumisen tunteet peittävät helposti alleen kaiken muun. Ei se tarkoita, ettei niitä puolia olisi lainkaan. Joskus se syyllisyys nousee pintaan vasta siinä vaiheessa kun rakastuminen hälvenee. Toisinaan vasta siinä vaiheessa, kun on itse vakavassa suhteessa ja ymmärtää, miten hajottavaa

Ei tästä pelkästään mutta todennäköisempää on kuin ei ole.. 

Vierailija
475/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei tästä pelkästään mutta todennäköisempää on kuin ei ole.. "

Uskottomuuden esiintyvyys on luokkaa 50%, empatian patologisen puutteen eli psykopatian alle prosentti. Oli se kivaa tai ei, sopi se maailmankuvaasi tai ei, niin suurin osa kolmiodraamojen "syyllisistä" osapuolista on empatialtaan enemmän tai vähemmän normaaleja.

Vierailija
476/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hirveä sielun sairaus rakastua johonkin väärään.

Vierailija
477/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei tästä pelkästään mutta todennäköisempää on kuin ei ole.. "

Uskottomuuden esiintyvyys on luokkaa 50%, empatian patologisen puutteen eli psykopatian alle prosentti. Oli se kivaa tai ei, sopi se maailmankuvaasi tai ei, niin suurin osa kolmiodraamojen "syyllisistä" osapuolista on empatialtaan enemmän tai vähemmän normaaleja.

Varmasti silti 100 näistä häiriön omaavista pettää eli löytyy tästä joukosta. Pitäisi löytyä paljon muitakin haitallisia käytösmalleja tietysti myös. Onpas iso prosentti, siinä on jollain isot piirit toimia pelkästään varattujen keskuudessa jos harrastaa huvikseen pettämistä..  

Vierailija
478/1232 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tämä suhde on alkanut siis onko ihan vain suoraviivaisesti jompikumpi kertonut haluavansa seksisuhteen. Ei semmoisesta ainakaan sen varatun puolelta synny mitään muuta halua siihen seksikaveriin. Että epätoivoista on. Kesällä miehellä tietysti perhelomat sukulaisineen ja lastenlapsineen. Kesä olisi ap:lle hyvä aika ottaa irtiotto tuommoiseen "suhteeseen", joka tuottaa ahdistusta.

Vierailija
479/1232 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän tämä suhde on alkanut siis onko ihan vain suoraviivaisesti jompikumpi kertonut haluavansa seksisuhteen. Ei semmoisesta ainakaan sen varatun puolelta synny mitään muuta halua siihen seksikaveriin. Että epätoivoista on. Kesällä miehellä tietysti perhelomat sukulaisineen ja lastenlapsineen. Kesä olisi ap:lle hyvä aika ottaa irtiotto tuommoiseen "suhteeseen", joka tuottaa ahdistusta.

En ala sen tarkemmin kertoa miten suhde alkoi. Olemme tunteneet toisemme jo kauan. Seksi piti jäädä yhteen kertaan enkä mieheen ottanut yhteyttä sen vuoksi, mutta mies otti yhteyttä vaikka mies oli se joka sanoi jäävän yhteen kertaan. 

Ap

Vierailija
480/1232 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mies vastannut mitään ja nyt on whatsappissa poistanut itseltään mun lähettämän viestin. Eli se siitä. Mies aina poistaa viestit peittääkseen jäljet. Mä tyhmä täällä itken ja olo on paska.

Ap