Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
441/1232 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olettekaan ap tapailleet?

Kauanko pystyit olemaan niin ettet ollut yhteyksissä?

Voitko soittaa hälle vai vain viestein kommunikoitte.

Vuoden verran olemme tavanneet. En mä pysty olemaan pitkään laittamatta viestiä. Parisen viikkoa on mennyt niin, että olen odottanut miehen yhteydenottoa. Viesteillä sovimme tapaamisia. Kerran puhuimme puhelimessa kun mies antoi mulle neuvoja mihin ajaa. 

Ap

Vierailija
442/1232 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoden verran olemme tavanneet. En mä pysty olemaan pitkään laittamatta viestiä. Parisen viikkoa on mennyt niin, että olen odottanut miehen yhteydenottoa. Viesteillä sovimme tapaamisia. Kerran puhuimme puhelimessa kun mies antoi mulle neuvoja mihin ajaa. 

Ap

Mä kommunikoin myös varatun kanssa viestein ja hän määrää tahdin. Eli väliin on jopa kaksi viikkoa ilman viestiäkään. Melko hajalla itse aina silloin odotuksesta. Ei ole helppoa olla kun on tunteita varattuun.

Toivottavasti hän kuitenkin vastaa sulle jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1232 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä kommunikoin myös varatun kanssa viestein ja hän määrää tahdin. Eli väliin on jopa kaksi viikkoa ilman viestiäkään. Melko hajalla itse aina silloin odotuksesta. Ei ole helppoa olla kun on tunteita varattuun.

Sen mä päätin, että en laita uutta viestiä ja kysele perään. Olen niinkin tehnyt ja silloin mies on sitten vastannut, mutta tällä kertaa en enää kysele.

Ap

Vierailija
444/1232 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sulle. Varattuja miehiä ei kannata vokotella. 

Eiköhän se yleensä mene niin, että varattu ihan itse vokottelee kolmannen osapuolen. Eikä aina edes muista kertoa siitä ykköskumppanista.

Vierailija
445/1232 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vieläkään pystynyt lopettamaan suhdetta. Laitoin tänään miehelle viestin aamupäivällä, että ehdittäisiinkö vielä tavata tällä viikolla koska on ilmeisesti tiedossa taukoa. Mies luki viestin 40 minuutin päästä, mutta ei vastannut mitään. Ei edes, että ei käy tms. 

Siinä sen huomaa, että mies ei musta välitä musta muuta kuin reikänä. 

Ap

Se on kieltämättä tuskallinen aika kun itse laittaa viestiä ja joutuu odottamaan milloin toinen vastaa. Ja vastaako. Ja kun tilanne on kuitenkin sellaista kylmää - kuumaa, ja olo väliin varma ja väliin tosi epävarma. Eikä toisen oikeita ajatuksia millään varmuudella tiedä.

Nim. Varattua itsekin tapaileva ja loman myötä taukoa jännittävä ts miten jatkuu, jatkuuko lainkaan, pysyykö (miehellä) tunteet vai onko niitä edes, tuleeko hän järkiin ja lopettaa jutun mun kans.

Olen eri, mutta kylmä-kuuma on varattujen kanssa harha. Se on breadcrumbingia, välillä tulee niin kylmää kyytiä että pienetkin huomion muruset tuntuu "kuumalta". Oikeasti kaikki positiiviset signaalit ihmiseltä, joka on mieluummin jonkun muun kanssa kuin sinun on mitättömiä. Mitä aiemmin tämän tajuat ja hyväksyt, sitä aiemmin pääset eteenpäin.

Vierailija
446/1232 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sen mä päätin, että en laita uutta vi

Päätä ennemmin blokata kokonaan. Mieluiten niin, että ensin pistät viestin vaimolleen.

Vierailija
447/1232 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyt, jos haluat. Ihminen pystyy melkoisiin ihmeisiin niin halutessaan.

Vierailija
448/1232 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vieläkään pystynyt lopettamaan suhdetta. Laitoin tänään miehelle viestin aamupäivällä, että ehdittäisiinkö vielä tavata tällä viikolla koska on ilmeisesti tiedossa taukoa. Mies luki viestin 40 minuutin päästä, mutta ei vastannut mitään. Ei edes, että ei käy tms. 

Siinä sen huomaa, että mies ei musta välitä musta muuta kuin reikänä. 

Ap

Se on kieltämättä tuskallinen aika kun itse laittaa viestiä ja joutuu odottamaan milloin toinen vastaa. Ja vastaako. Ja kun tilanne on kuitenkin sellaista kylmää - kuumaa, ja olo väliin varma ja väliin tosi epävarma. Eikä toisen oikeita ajatuksia millään varmuudella tiedä.

Nim. Varattua itsekin tapaileva ja loman myötä taukoa jännittävä ts miten jatkuu, jatkuuko lainkaan, pysyykö (miehellä) tunteet vai onko niitä edes, tuleeko hä

Tämä! Mitättömiä, merkityksettömiä ja illusorisia. Täysin vailla totuuspohjaa ja turhuutta. 

Vierailija
449/1232 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut yhtään viestiä välillä, kerron kokemukseni:

Lähìesimies yht äkkiä ilmaisi ihastumisensa minuun firman juhlissa, halusi tanssia kanssani, halusi lähelle, halusi jatkoille yms

Estelin

Aina

Vuosien ajan

Sanoi rakastavansa, muttei jätä kaikkea vuokseni

Ihastus kesti vuosia, minä olin villi ja vapaa, hän vain villi.

Vuosien jälkeen. Tapasimme. Halasimme 

Rakkaus oli.

Vierailija
450/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtirepäisystä ei tule ajan kanssa tuon helpompaa. Se laastari on aika repäistä nyt, ei vasta vuosia myöhemmin kun on jo kaikki itsekunnioitus mennyt ja ikuiset haavat saatu. Jos ei muuten pääse irti, niin voi kertoa tai uhata kertoa vaimolle, yleensä pettäjä katkaisee siinä yhteydessä välit itse. Tärkeintä että saa yhteyden katkaistua, vasta siitä alkaa toipuminen.

Ja suosittelen kyllä kaikille salasuhteisiin jämähtäneille lämpimästi terapiaa. Oikeasti, tekin ansaitsette ihmisen jolla olette enemmän kuin salainen huvitus. Teidän täytyy vaan itse uskoa siihen. Ja salasuhteen pitkittäminen vie vaan koko ajan kauemmas siitä oikeasta tasapuolisesta ihmissuhteesta joka teitä odottaa.

Vierailija
451/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko dark triad mies? Siksi kiinnostaa? 

Vierailija
452/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin ehkäisy pois niin kehität mahdollisesti pysyvän siteen mieheen

Vierailija
453/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi olla typerä. 

Ap

Vierailija
454/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaat jännitystä elämääsi? 

Vierailija
455/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä? Miksi ei voi käyttää suomea?

Ap

Vierailija
456/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Pime%C3%A4_triadi

Usein myyntipuolen tyyppejä/yrittäjiä/toimitusjohtajia. Persoonia, jotka haluavat käyttää muihin valtaa.

Vierailija
457/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Usein myyntipuolen tyyppejä/yrittäjiä/toimitusjohtajia. Persoonia, jotka haluavat käyttää muihin valtaa.

Ei ole mies tuollainen. On melko tavallinen mies, isä ja isoisä. 

Ap

Vierailija
458/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole mies tuollainen. On melko tavallinen mies, isä ja isoisä. 

Ap

Hyvin narisistinen kuitenkin. Ja ihan jokaisella dark triad - ihmisellä on kulissi. Sinun otuksesi on _olevinaan_ tavallinen, isä ja isoisä. Todellisuudessahan hän on pettävä kuvotus, ei mitään noista. Kaikki on ollut perheelle teatteria. 

Vierailija
459/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi olla typerä. 

Ap

Mitä typerää tuossa on?

Vierailija
460/1232 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi olla typerä. 

Ap

Mitä typerää tuossa on?

Jos ei aikuinen normaali ihminen tuota tajua, niin korvien välissä on vikaa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi