Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
501/1232 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ainakin lähettää nimetön kirje tiedän että miehelläsi on suhde. 

En lähetä. En tule miehen vaimolle kertomaan yhtään mitään. Turha tuota jankuttaa.

Ap

Vierailija
502/1232 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen, että kesäperheilyn jälkeen tyyppi saattaa taas ottaa yhteyttä. Tietää sun loukkaantuneen vastaamattomuudestaan, joten saattaa olla normaalia innokkaampi tai esittää jotain normaalia enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1232 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaudu siihen, että kesäperheilyn jälkeen tyyppi saattaa taas ottaa yhteyttä. Tietää sun loukkaantuneen vastaamattomuudestaan, joten saattaa olla normaalia innokkaampi tai esittää jotain normaalia enemmän.

No on käynyt tämä mielessä. Tai sitten laittaa viestiä ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Olen jo miettinyt kitkerän vastauksen takaisin jos laittaa viestiä.

Ap

Vierailija
504/1232 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele seuraavaksi prikulleen samaa tilannetta jossa paikallasi olisi paras ystäväsi, siskosi, äitisi, tyttäresi tai kuka vaan sinulle tärkeä naispuolinen. 

Katsoisitko vieressä kuinka hän hajottaa itsensä ja pysyy noin kamalassa tilanteessa? Yrittäisitkö auttaa hänet pois siitä? Aivan varmasti. Toimi!!!

Kiitos tuhannesti! 

Tämä on todella hyvä vinkki! Osaisinpa arvostaa itseäni yhtä paljon kuin arvostan ystäviäni. Mutta siihen pyrin, ja olen tiedostanut, että kyse on huonosta itsetunnostani. Iso työ edessä, mutta tämä näkökulma auttaa akuuttiin ongelmaan.

t. se, joka ei osaa päästää irti lähes yksipuolisesta rakkaudesta

Vierailija
505/1232 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on käynyt tämä mielessä. Tai sitten laittaa viestiä ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Olen jo miettinyt kitkerän vastauksen takaisin jos laittaa viestiä.

Ap

Mitä kitkerästä vastauksesta on hyötyä? Alkaako se kattelemaan kiukuttelevaa kakkosnaista? Odotatko hyvittelyä tai kauniita sanoja? Ei ehkä turhaan kannata.

Vierailija
506/1232 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä kitkerästä vastauksesta on hyötyä? Alkaako se kattelemaan kiukuttelevaa kakkosnaista? Odotatko hyvittelyä tai kauniita sanoja? Ei ehkä turhaan kannata.

Äly hoi. En todellakaan kuvittele kitkerällä viestillä olevan mitään vaikutusta mieheen, mutta sillä on vaikutus muhun kun saan sanoa rehellisesti mielipiteeni. Mun pitää saada päästää asia ulos. Ihan sama mitä mies siitä ajattelee. 

Ap

Vierailija
507/1232 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Äly hoi. En todellakaan kuvittele kitkerällä viestillä olevan mitään vaikutusta mieheen, mutta sillä on vaikutus muhun kun saan sanoa rehellisesti mielipiteeni. Mun pitää saada päästää asia

Jos sulta tuntuu tuolta, niin anna palaa jos mieheltä tulee vielä viesti. Älä välitä viisastelijoista. On varmaan totta, että sun kitkerällä viestillä ei ole mitään merkitystä miehelle ja hän etsii uuden salasuhteen, mutta sillä on merkitystä sulle ja sen vuoksi teet sen. 

Vierailija
508/1232 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Äly hoi. En todellakaan kuvittele kitkerällä viestillä olevan mitään vaikutusta mieheen, mutta sillä on vaikutus muhun kun saan sanoa rehellisesti mielipiteeni. Mun pitää saada päästää asia

Aivan. Mies on itsekäs. Hän ei ajattele sinun parasta. Kunnon sanallinen korvennus on hyvä asia. Antaa sinulle voimaa pysyä erossa hänestä. 

Vierailija
509/1232 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ajateltu miestä monta kertaa päivässä, mutta yritän työntää ajatuksia pois ja miettiä vain sitä miten paska mies on mua kohtaan. Toki myös paska vaimoaan kohtaan. Mä kuitenkin kaipaan miestä lähelleni ja kaipaan hänen kosketusta. Seksi on parasta ikinä ja sekin tässä ottaa päähän, että miksi hyvää seksiä pitää olla tuollaisen miehen kanssa. On ollut ihana huomata miten mies himoitsee mua. Himo ei kuitenkaan riitä vaan kaipaisin oikeita tunteita. 

Ap

Vierailija
510/1232 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen samassa veneessä. Vihaan äijää ja kaipaan sitä. Järki sanoo, että kohtelee ala-arvoisesti, tunnepuoli vaikeampi.

Vierailija
511/1232 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yritä kuvitella, miltä miehen puolisosta tuntuu, jos saa tietää."

Siis ap:n pitäisi ajatella miehen puolisoa eikä itseään. Ajatelkoon mies omaa psoaan. Ei se vaimo ole ap:n vastuulla. 

Miten härski joku voi olla, ihan yhtä syyllinen kuin mieskin. 

Vierailija
512/1232 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko miehen itsellesi jos kerrot vaimolle suhteesta?

Vierailija
513/1232 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yritä kuvitella, miltä miehen puolisosta tuntuu, jos saa tietää."

Siis ap:n pitäisi ajatella miehen puolisoa eikä itseään. Ajatelkoon mies omaa psoaan. Ei se vaimo ole ap:n vastuulla. 

Miten härski joku voi olla, ihan yhtä syyllinen kuin mieskin. 

Kyllä pettäjä on aina suurin syyllinen.

Vierailija
514/1232 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ovat tuommoisia, osaavat hienosti lokeroida elämänsä eri lokeroihin, joilla ei ole mitään tekemistä toistensa tai miehen mahdollisen tunne-elämän kanssa. Vaimo/perhe, lokero 1, sitoutumislokero. Rakastaja 1, lokero 2, työmatkoilla tavattava. Rakastaja 2, lokero 3, kun huvittaa ja vaimolla muuta menoa ja Rakastaja 1:llä menkat -lokero. Golf-klubi-lokero. Purjehduskerho-lokero. Olutseuralokero. jne.

Vierailija
515/1232 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko miehen itsellesi jos kerrot vaimolle suhteesta?

Montako kertaa tämä pitää sanoa, että en kerro miehen vaimolle mitään!!! Miten mä voisin tuolla tavalla saada miehen itselleni kun ainoa tunne jota mies tuntee mua kohtaan on himo. Ei mies mua rakasta ja olet kyllä todella tyhmä kun et tuota jo aloituksesta tajunnut vaan ehdotit jotakin noin idioottimaista. Tai sitten olet lapsellinen trolli joka vain vit tuilee mulle. Olet sä hieno ihminen kun pitää lyödä lyötyä.

Ap

Vierailija
516/1232 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukset ovat ristiriitaisia. Välillä ajattelen, että mies on ihan paska enkä halua enää nähdä häntä. Välillä taas kaipaan ja itken. 

Ap

Vierailija
517/1232 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ovat tuommoisia, osaavat hienosti lokeroida elämänsä eri lokeroihin, joilla ei ole mitään tekemistä toistensa tai miehen mahdollisen tunne-elämän kanssa. Vaimo/perhe, lokero 1, sitoutumislokero. Rakastaja 1, lokero 2, työmatkoilla tavattava. Rakastaja 2, lokero 3, kun huvittaa ja vaimolla muuta menoa ja Rakastaja 1:llä menkat -lokero. Golf-klubi-lokero. Purjehduskerho-lokero. Olutseuralokero. jne.

Tämä on ihan sukupuolesta riippumaton ominaisuus. Sitä kutsutaan psykiatriassa persoonallisuushäiriöksi. Muualla maailmassa tutummin pahuudeksi ja tunnevammaisuudeksi.

Vierailija
518/1232 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatukset ovat ristiriitaisia. Välillä ajattelen, että mies on ihan paska enkä halua enää nähdä häntä. Välillä taas kaipaan ja itken. 

Ap

Sä teet nyt varmaan prosessia miehestä eroon pääsemiseksi. Sun pitäisi nyt pitää pintasi ja olla tapaamatta miestä vaikka hän ottaisikin yhteyttä. Kun et tapaa miestä, niin ihastumisen tunteet alkaa laimentua ja järki voittamaan. Alkaa mies muuttua sun silmissä entistä paskemmaksi ja lopulta et missään nimessä halua nähdä häntä enää. Ajan myötä fiilikset miestä kohtaan muuttuu neutraaleiksi. 

Vierailija
519/1232 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Prosessoit mun mielestä myös eroa. Joku päivä kaatuu kuppi tuon negatiivisen suuntaan tarpeeksi ja se on siinä sitten. Hänellä varmasti lohduttajia on. Toivon, että sinullakin.

Vierailija
520/1232 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut todella ihastunut varattuun mieheen ja olin itsekin varattu perheenäiti. Jestas millasta kärvistelyä oli. En koskenut häneen fyysisesti eikä hän muhun mutta flirttailu ja jutut oli hurjia... ja riuduin ihastuksessani. 

Onneksi aika auttoi! Hitaasti lieveni ja vihdoin 2 vuotta ihastumisesta olin aikalailla irti hänestä. 

AIKA auttaa. Siihen asti sinnittelet jotenkin.