Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
361/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa ahdistaakin.  Toisen " oma" kuuluu sille toiselle. En tiedä, onko sillä toisella osapuolella lapsia mutta vaikka ei olisikaan, sinä olet huonotapainen kodinrikkoja.

Huonotapainen ja vähintään itselleen epärehellinen, kyllä, mutta kotia ei voi kukaan rikkoa ulkoapäin vaan kyllä se pettäjä on aina ollut vietävissä.

Niin niin. Mutta kuka tahansa ei lähde varattua viemään. 

Vierailija
362/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan pettäjä on vietävissä. Joillekin pettäminen voi olla ikäänkuin sairaus. Sama asia kuin alkoholismi. Ei se alkoholisti sen takia juo että parisuhde on niin huono mutta valehdella se kyllä osaa kun viinaa on pakko saada... 

Parisuhde on minusta aina huono, kun toinen osapuoli juoksee vieraissa ja valehtelee. Se ihminen ei ole kykenevä tasapainoiseen yksiavioiseen suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö näille tietämättömille vaimoille lähettää stondiskuva mielen munasta? Mulla olis useamman kaverin kuva, kaipa vaimonsa tunnistavat. Jos ei munasta, niin alas lasketuista housuista.

Mitä mieltä ollaan ideasta?

Vierailija
364/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan pettäjä on vietävissä. Joillekin pettäminen voi olla ikäänkuin sairaus. Sama asia kuin alkoholismi. Ei se alkoholisti sen takia juo että parisuhde on niin huono mutta valehdella se kyllä osaa kun viinaa on pakko saada... 

Parisuhde on minusta aina huono, kun toinen osapuoli juoksee vieraissa ja valehtelee. Se ihminen ei ole kykenevä tasapainoiseen yksiavioiseen suhteeseen.

Millä oletat että parisuhde on aina huono vaikka toinen ei pystyisi yksiavioiseen suhteeseen? Valehtelu on tietysti aina ikävää. Mitä jos tällaisen ihmisen kanssa parisuhde silti on läheinen ja rakastava? Miten tuo asia poissulkee parisuhteen hyvyyden siinä missä joku muu asia yksiavioisella ihmisellä? Jokaisella varmasti on piirteensä.. 

Vierailija
365/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö näille tietämättömille vaimoille lähettää stondiskuva mielen munasta? Mulla olis useamman kaverin kuva, kaipa vaimonsa tunnistavat. Jos ei munasta, niin alas lasketuista housuista.

Mitä mieltä ollaan ideasta?

*miehen munasta toki

Vierailija
366/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kirjoitustyyli on jotenkin tuttu... ei ole uskottava. Naistenlehtinovellisanastoa.

Muille samaan jamaan joutuneille tiedoksi, että ensihuuma kestää 1-2 vuotta. Kolmannen vuoden jälkeen eivät perhoset enää lentele alavatsanpohjalla.

Meillä huuma kesti seitsemän vuotta, ja senkin jälkeen oli monta ihanaa vuotta. Nyt ollaan oltu yhdessä jo 40 vuotta, ja rakkaus on säilynyt. Kertaakaan ei olla mietitty eroa. 

Vierailija
367/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä oletat että parisuhde on aina huono vaikka toinen ei pystyisi yksiavioiseen suhteeseen? Valehtelu on tietysti aina ikävää. Mitä jos tällaisen ihmisen kanssa parisuhde silti on läheinen ja rakastava? Miten tuo asia poissulkee parisuhteen hyvyyden siinä missä joku muu asia yksiavioisella ihmisellä? Jokaisella varmasti on piirteensä.. 

Jos on sovittu, että ollaan yksiavioisesti, niin kyllä se petturin ja petetyn suhde on huono.

Vierailija
368/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joo kuten huomaat, ei tämä lainaus minultakaan oikein suju. 😁

Ja minun ketjultani kyllä kuulostaa. Välillä oli taas (perusteltua tai perusteetonta) toivoa että tilanne vielä kääntyisi, mutta mies päätti taas kerran jäädä suhteeseensa enkä ole nyt hetkeen pitänyt yhteyttä. Viimeisimmästä salasuhteen lopusta on pari kuukautta. Vaikea takoa omaan päähän sitä että se on tällä kertaa täysin loppu, kun niitä ns valeloppuja on ollut jo niin lukemattoman monta, ettei niihin usko enää kukaan.

Mutta alan olla vihainen. Ehkä se on jonkin sortin etenemistä sekin. Enkä vastannut enää viimeiseen viestiin."

Tämmöinen lainaus onkin hyvä idea, kiitos vinkistä! 😅 

Ehkä sun kannattaisi pitää vihaisuudesta kiinni eikä tosiaan antaa miehelle enää yhtään siimaa. Hänhän on valinnut vaimonsa jo useita kertoja sun ohi. Miksi edes haluaisit tuollaisen miehen? Toisaalta mun mielestä olisi reilua kertoa vaimol

Todennäköisesti asia vielä paljastuu, mutta minä en sitä kerro. Harhaista lojaliteettia pettäjää kohtaan, varmaankin, jonkinlainen ajatus että rikoskumppania ei vasikoida. Sitäpaitsi näyttäisin katkeralta lempatulta ex-hoidolta joka yrittää kostaa. Kertokoon joku muu.

Ja samaa mieltä, että eihän siinä mitään järkeä olekaan tällaista miestä haluta. Hän on tuskin minusta koskaan välittänyt, mutta mikä olennaisempaa, ei hän näytä kohtelevan hyvin sitäkään josta muka enemmän välittää. Hulluhan se pettäjän vaimon paikkaa havittelee. Mutta tunteet ei aina noudata järkeä. Joka päivä toivon edelleen saavani viestin, vaikka tuskin vastaisin siihen kuitenkaan. Haluaisin epätoivoisesti saada edes jonkun signaalin siitä, etten ollut sille ihmiselle niin yhdentekevä kuin nyt näyttää. Vaikka tuskin se riittäisi. En minä halua olla muka tärkeä mutta torjuttu, minä olisin halunnut olla se jonka hän haluaa ja jonka hän pelkää menettää ja minua v*tuttaa että hän lähti koko juttuun kun en kerran ollut.

Vierailija
369/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panet vaan ja annat kaikkesi. Sitten kun miestä ei enää kiinnosta lennät kuin leppäkeihäs ja hyvä niin. Ja molemmilla oli kivaa ;)

Vierailija
370/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksiavioisuuteen kykenemättömän ihmisen parisuhde voi kyllä olla ihan hyvä, jos hän on kumppanilleen rehellinen esim. avoin suhde. Vaiheeseen perustuva suhde ei sen sijaan ole koskaan hyvä, siinä uupuu jotain aidosti hyvän parisuhteen kannalta täysin kriittistä - avoimuus ja omana itsenä kohdatuksi ja hyväksytyksi tuleminen. Pettäjähän ei koskaan tule suhteessa täysin hyväksytyksi, koska hän esittää muuta kuin on.

Uskottomuutta on vaikea verrata mihinkään muuhun vikaan. On olemassa hyvin vähän asioita, jotka koetaan yhtä universaalisti syyksi parisuhteen lopettamiseen ja jotka on ylipäänsä mahdollista salata. Ei sitä kumppania voi vetää salassa turpaankaan. Mihinkään sukkien lattialle jättämiseen pettämistä ei voi verrata, ellei satu faktana tietämään että se on myös petetyn oma kanta uskottomuuteen.

Olennaista on se, että salaa kumppanilta asian, jonka tietää todennäköisesti johtavan suhteen päättymiseen. Tässä viedään kumppanilta oikeus päättää omasta elämästään ja siitä millaisessa suhteessa haluaa olla. Tämä kertoo minusta hyvin perustavanlaatuisesta kunnioituksen puutteesta kumppania kohtaan, mikä jo itsessään puhuu vahvasti hyvää suhdetta vastaan.

Vierailija
371/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa ahdistaakin.  Toisen " oma" kuuluu sille toiselle. En tiedä, onko sillä toisella osapuolella lapsia mutta vaikka ei olisikaan, sinä olet huonotapainen kodinrikkoja.

Huonotapainen ja vähintään itselleen epärehellinen, kyllä, mutta kotia ei voi kukaan rikkoa ulkoapäin vaan kyllä se pettäjä on aina ollut vietävissä.

Niin niin. Mutta kuka tahansa ei lähde varattua viemään. 

Ei. Mutta jos minulta joku ukon vie niin saa kiitoskortin perään. Ei ole sellainen mies minua varten. En tajua naisia, jotka jää sellaisesta kuvottavasta ilmestyksestä vielä tappelemaan. (Siihen itsekin syyllistyneenä, myönnettäköön.)

Vierailija
372/1232 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
373/1232 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
374/1232 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parannuksen tehnyt hamesankari kirkon miestenillassa kertoi kuinka oli pyörittänyt kuutta naista samaan aikaan.

Tuollaisen elämän yllättävistä haasteista antoi esimerkiksi sen että piti muistaa minkä syntymäpäivän oli kullekin naiselle valehdellut, koska pitää pysytyä olemaan tietysti paikalla kun kukin nainen hänen syntymäpäiväänsä haluaa juhlistaa.

Toinen tärkeä syy miksi päivämäärät pitää olla ulkomuistissa on että kun remmiin tulee uusi hoito, niin ei mene tälle vahingossa sanomaan päivämäärää joka on päällekkäin jo kerrottujen kanssa.

Tuo on tietysti vain jäävuorenhuippu kaikesta "akrobatiasta" mitä tuollaista elämää eläessään joutuu harrastamaan.

Hiukan mietityttää että mahtaako olla vaivan väärtti.

Vierailija
375/1232 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi parannuksen tehnyt hamesankari kirkon miestenillassa kertoi kuinka oli pyörittänyt kuutta naista samaan aikaan.

Tuollaisen elämän yllättävistä haasteista antoi esimerkiksi sen että piti muistaa minkä syntymäpäivän oli kullekin naiselle valehdellut, koska pitää pysytyä olemaan tietysti paikalla kun kukin nainen hänen syntymäpäiväänsä haluaa juhlistaa.

Toinen tärkeä syy miksi päivämäärät pitää olla ulkomuistissa on että kun remmiin tulee uusi hoito, niin ei mene tälle vahingossa sanomaan päivämäärää joka on päällekkäin jo kerrottujen kanssa.

Tuo on tietysti vain jäävuorenhuippu kaikesta "akrobatiasta" mitä tuollaista elämää eläessään joutuu harrastamaan.

Hiukan mietityttää että mahtaako olla vaivan väärtti.

Ei kai se tervepäiselle ja tasapainoiselle ihmiselle olekaan. Mutta sitten on niitä patologisia persoonia, jotka saavat kieroutuneita kiksejä muiden vedättämisestä.

Vierailija
376/1232 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
377/1232 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan vielä en ole pystynyt suhdetta lopettamaan koska tapasin miehen eilen. Joo olen tyhmä ja moraaliton.

Ap

Vierailija
378/1232 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa! Olin kaksi vuotta toinen nainen. Loppujen lopuksi alettiin seurustelemaan, mutta oli kyllä sellaista paskaa ettei olisi kannattanut :D 

Suosittelen päästämään irti miehestä. Muistan kyllä itsekin kuinka vaikeaa se oli yrittää päästää irti, mutta näin jälkikäteen ajateltuna se olisi ollut paljon parempi vaihtoehto.

Vierailija
379/1232 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan vielä en ole pystynyt suhdetta lopettamaan koska tapasin miehen eilen. Joo olen tyhmä ja moraaliton.

Ap

Niin oletkin, hyvä että itse tiedostat sen.

Vierailija
380/1232 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen samassa tilanteessa, sillä erotuksella että välit on jo poikki, ikävä kuitenkin edelleen. En usko, että kyse on tyhmyydestä tai lopulta edes moraalittomuudesta, vaan emotionaalisesta rikkinäisyydestä. Siitä, että kiintymisprosessi on jotenkin häiriintynyt. Normaali ihminen kiintyy ihmisiin, jotka osoittavat kiintymystä ja välittämistä takaisin. Ripustautuminen ihmiseen, joka kerta toisensa jälkeen valitsee jonkun toisen kielii siitä, ettei tämä prosessi toimi normaalisti. Lapsuuden traumojen käsittely terapiassa saattaa auttaa. Toivottavasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän