Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
341/1232 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiset eivät aidosti rakasta joten helposti loppuu tunteet."

Se, ettei kukaan nainen ole kyennyt rakastamaan sinua ei tarkoita ettei kukaan nainen pystyisi rakastamaan ketään muutakaan.

Lue ajatuksella läpi palstan rakkaus loppuu-ketju niin et voi kiistää.

Typerää ja lapsellista väittää, että naiset ei osaa aidosti rakastaa. Kukaan normaalilla järjellä varustettu ihminen ei ajattele noin. 

Kyllä mä rakastin paljonkin entistä aviomiestä ja rakastin vielä senkin jälkeen kun mut kylmästi jätti. Rakkaus kuitenkin alkoi aika nopeasti hiipua miehen teon jälkeen. Miehellä rakkaus oli loppunut jo ennen eroa, että mitä tuo lapsellinen ulina on, että naisilla vain loppuu tunteet. 

Ap

Vierailija
342/1232 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kas vain, varatusta tykkääjä on taas linjoilla. Aloitit sitten kuitenkin salasuhteen miehen kanssa, vaikka aiemmassa tarinassasi yritit päästä eroon tunteistasi miestä kohtaan johon hurahdit täysin ja silloin vain arvoitte, kuka tekee mitäkin. Sinä erosit ja mies jäi omaan suhteeseensa. Ja sitten aloititte salasuhteen vaikka pettäminen on väärin mielestäsi. 

Ei näe joo koska en edelleenkään ymmärrä tämän palstan lainaustoimintoa,  pieleen taitaa mennä nytkin koska en taaskaan näe sitä kirjoitusta mihin vastaan, aikaisemman oman kirjoitukseni vain. 

Mutta tarkoitan sitä kirjoittajaa, joka aikoinaan aloitti ketjun otsikolla "varatusta tykkääminen". Kirjoitustyyli ja sanankäänteet olivat tuossa vastauksessa täysin identtiset, joten oletin kirjoittajaa samaksi. Jos siis olet kyseinen henkilö niin onpa ikävää, ettet ole vieläkään päässyt rakastumisestasi yli, vaikka koit löytäneesi sen oikean ja erosit silloisesta puolisostasikin koska tunne oli niin voimakas.  Vieläkö pidät yhteyttä tähän mieheen, kuka jäikin lopulta omaan suhteeseensa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1232 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluu panna monia naisia, se on luonnollista. 

Tämähän ei liity asiaan eli pettämiseen.

Vierailija
344/1232 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä elää jokin erikoinen myytti, että vaimo on ykkönen. Onko oikeasti valheessa eläminen merkki siitä, että on jollekin tärkein?

Ehkä tuo on joku laiha lohdutus petetylle, joka ei uskalla erota. On ykkönen avioliittostatuksen perusteella. Ei ole keltään pois, jos ajatus helpottaa oloa.

Vierailija
345/1232 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluu panna monia naisia, se on luonnollista. 

Mies voi sitten kaivaa itsestään sen verran selkärankaa, että tunnustaa olevansa kyvytön yksiavioiseen suhteeseen ja pysyy sinkkuna tai poly- tai avoimissa suhteissa.

Se menee niin että miehen puolelta avoin ja naisen puolelta suljettu. Kuten tässäkin ketjussa on ilmennyt niin naiset haluavat olla vain yhden miehen kanssa.

No ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan. Ihan rauhassa voi etsiä kumppania jolle tuo sopii.

Vierailija
346/1232 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei näe joo koska en edelleenkään ymmärrä tämän palstan lainaustoimintoa,  pieleen taitaa mennä nytkin koska en taaskaan näe sitä kirjoitusta mihin vastaan, aikaisemman oman kirjoitukseni vain. 

Mutta tarkoitan sitä kirjoittajaa, joka aikoinaan aloitti ketjun otsikolla "varatusta tykkääminen". Kirjoitustyyli ja sanankäänteet olivat tuossa vastauksessa täysin identtiset, joten oletin kirjoittajaa samaksi. Jos siis olet kyseinen henkilö niin onpa ikävää, ettet ole vieläkään päässyt rakastumisestasi yli, vaikka koit löytäneesi sen oikean ja erosit silloisesta puolisostasikin koska tunne oli niin voimakas.  Vieläkö pidät yhteyttä tähän mieheen, kuka jäikin lopulta omaan suhteeseensa?"

Joo kuten huomaat, ei tämä lainaus minultakaan oikein suju. 😁

Ja minun ketjultani kyllä kuulostaa. Välillä oli taas (perusteltua tai perusteetonta) toivoa että tilanne vielä kääntyisi, mutta mies päätti taas kerran jäädä suhteeseensa enkä ole nyt hetkeen pitänyt yhteyttä. Viimeisimmästä salasuhteen lopusta on pari kuukautta. Vaikea takoa omaan päähän sitä että se on tällä kertaa täysin loppu, kun niitä ns valeloppuja on ollut jo niin lukemattoman monta, ettei niihin usko enää kukaan.

Mutta alan olla vihainen. Ehkä se on jonkin sortin etenemistä sekin. Enkä vastannut enää viimeiseen viestiin.

Vierailija
347/1232 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiset eivät aidosti rakasta joten helposti loppuu tunteet."

Se, ettei kukaan nainen ole kyennyt rakastamaan sinua ei tarkoita ettei kukaan nainen pystyisi rakastamaan ketään muutakaan.

Lue ajatuksella läpi palstan rakkaus loppuu-ketju niin et voi kiistää.

Jaa kaikki Suomen naisetko siellä on edustettuina?

Vierailija
348/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa."

On miehiä/naisia, jotka eivät koe rikkovansa parisuhdettaan, jos heillä on panosuhde toisen kanssa. He ajattelevat vain rikkovansa suhteen/liiton sääntöjä. Sellaisia keskenkasvuisia itsensäkin pettäjiä ovat. Ap ei uskalla kertoa tunteistaan panolleen, koska tietää, että panot lopahtaisivat melko pian. Itse en kykenisi panttaamaan tunteitani ja varsinkaan jonkun panon takia tuntuisi aivan typerältä. Jos ap:n panon vaimo saisi tietää miehen puuhista, hän saattaisi arvostaa itseään ja ottaa eron moisesta ketkusta.

Itse taas epäilen koska pettäminen on niin yleistä ettei edes sen vuoksi välttämättä erota.. tai vaimo ei kiusallaankaan eroa.. näitäkin on. Sitten ne salarakkaat tulee paksuiksi tms..

En tiedä yhtään n

Ok, minä tiedän lähipiiristä 3 naista jotka halusivat jatkaa kun miehen, kahdessa tapauksista pitkäaikainen suhde tuli ilmi ja yhdessä viestittely ja seksitreffit useamman eri naisen kanssa. 2 suhteista seurustelusuhteita, yksi avioiitto jossa 3 lasta.

Toinen seurustelusuhteista päättyi miehen tahdosta ja nainen koitti tuloksena mm "suisiidia" ottamalla yliannostuksen beta-salpaajia (ei taida ihan toimia tarkoituksessa), toinen jatkui kun nainen tuli raskaaksi varmaan vuoden vaiheilun jälkeen, vaikuttavat nykyisin oikein onnellisilta. Avioliitto jatkui myrskyisenä aina eläköitymiseen saakka, jolloin pari, vanhempani, vaikuttavat viimein tulleen onnellisiksi suhteessaan.

Tiedän yhden suhteen, jossa mies halusi erota kun tyttöystävänsä pitkä suhde tuli ilmi. Ja lukuisan määrän suhteita missä on hypätty vieraissa ja lopulta on tullut ero, joka olisi ollut paikallaan uskottomuutta tai ei. Eli siis hyvin nuorten ihmisten sekoilua ihmissuhteissa.

Vierailija
349/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on se ykkönen näille tyypeille, jotka pettävät vuosikausia, mutta eivät eroa. Paradoksaalista kyllä. Tai ykkösenähän on se mies itse ja hänen tarpeensa. Kakkosnaisella ei ole lopulta mitään virkaa näille miehille. Jos pitää valita niin mies ottaa sen vaimonsa joka kerta. Ei tämmöiseen mieheen pidä rakastua ja roikkua kiinni vuosia. Johan se syö kaiken itsekunnioituksen ihmiseltä.

Niin monta tapausta nähneenä: mies ei uskalla erota ja mieshän on se joka voi jäädä vuosiksi suhteeseen joka ei oikein sytytä. Mies voi helposti harrastaa seksiä naisen kanssa, jota kohtaan ei enää tunne rakkautta tai edes halua. Se on mekaaninen toimenpide, jossa tyydytetään seksuaalinen halu ja velvoitteet suhteessa. Lopulta voiton vie arvoasteikossa valmis koti, sujuva arki, eron vaivan vältteleminen ja taloudellisten menetysten estäminen.

Nekin, jotka uskaltautuvat eroon koska yhteisiä lapsia ei ole tai taloudellisia siteitä, varmistavat ensin seuraavan kumppaniehdokkaan saatavuuden. Miehelle ero on aina vaarallisempi elämäntilanne, mitä jutellut oman exän ja useiden muiden kohtaamieni miesten kanssa, niin yksinäisyydessä pelottaa alkoholisoitumisen riski tai se, ettei koskaan löydä kumppania. Miehet ovat hämmästyttävän epätietoisia ja epävarmoja omasta asemastaan parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
350/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan se , joka rikkoi meidän perheen. Ei koskaan myöntänyt suhdettaan sinuun. Minä jätin, koska en voinut luottaa. Häntä varmaan kiehtoi 15 vuotta nuoremman naisen ihailu.

Parhaalle ystävälleen kertoi, että ei olisi koskaan rikkonut perhettään, ellen minä olisi tehnyt päätöstä.

Kymmenen vuotta kohta erossa, ex-mieheen suhde epäterve, ei voi sietää, että seurustelisin jonkun kanssa. Mutta hän on kanssasi, koska on oltava joku, näin hän sanoi.

Pojalleen on kertonut, että sinusta ei koskaan tule vaimo kakkosta.

Niin minäkin lapselle taruilin kaikenlaista kun jätin hänen isänsä ja ajan mittaan aloitin elämän toisen miehen kanssa. En missään tapauksessa halunnut tai halua, että hän ajattelisi isänsä olevan jollain tavalla huonompi kuin nykyinen puolisoni tai joku "häviäjä".  Olen lapselle, tai no, teinille jo, kertonut että suhteeni hänen isäänsä oli ihana nuoruuden rakkaus, kertonut kaikkia kivoja muistoja ja puhunut hyvää hänen isästään. Olen sanonut, ettei enää tällä iällä voi kokea sellaista mitä isänsä kanssa koin, olimmehan hyvin nuoria ja kasvoimme aikuisiksi yhdessä. Lisäksi meillä on perhe, tulimme vanhemmiksi yhdessä.

Lapsi saa sitten ihan itse havaita erot isänsä ja "isäpuolensa" välillä ja samaistua hyviin roolimalleihin, sanotaan näin.

On myös epämiellyttävää olla eron syyllinen osapuoli, mukavempaa olisi kertoa yhteisille ystäville ja perheelle, että toinen sen eron halusi, kuin kokea, että pitäisi selitellä miksi sen halusin minä. En enää rakasta, ei tunnu riittävän kyselijöille, eikä minulla ole intoa alkaa haukkumaan exää, joten en ala myöskään avaamaan sen tarkempia syitä kellekään. Epäilemättä exäni on kertonut puolellaan, ettei hän eroa olisi halunnut, mutta jättänyt kertomatta, ettei meillä ollut minkäänlaista parisuhdetta enää vuoteen ennen eroa.

Vierailija
351/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni uskollinen mies, joka ei vilkuile sivuilleen, on HOT! Omalle puolisolleen omistautuminen ja itseään tyrkyttäville naikkosille kintaalla viittaaminen on seksikästä.

Samalla mies, josta näkee, että myös muut naiset kiinnostaa, on lipevä ja luontaantyötävä. Todella epäseksikäs, vaikka valitettavasti usein kuvittelee itsestään ihan jotain muuta.

Sama pätee luullakseni myös naisiin? 

Minä en usko että mun miehelle kukaan edes tyrkyttäisi itseään. Tunteeko joku miehen jolla on todella tilanne tuo, että "itseään tyrkyttäviä naikkosia" riittää torjuttavaksi asti?

Mieheni on ihan komea ja suhteellisen menestynyt, mutta kun se tavallinen suomalainen mies elää elämäänsä töiden, kaupan ja kuntosalin, parhaimmillaan kalakerhon välillä, niin missä ihmeessä niitä tyrkyttäviä naikkosia edes kohtaa?

Helppoa olla uskollinen kun ei kodin ulkopuolella ole sen parempaa tarjolla kuin kotonakaan. Omakohtaisestikin näin -en minä enää löytäisi niin kovin helposti yhtään houkuttelevampaa seuraa kuin kotonakaan on. Ollaan jo 40-50 välillä, kaikki on joko vakiintuneet tai sitten on monenlaista syytä miksi kumppania ei ole löytynyt tähänkään saakka. Sitten eiku kiillottamaan sädekehää kun tosiasia on, että oltaisi pettämättä ihan vaikka halua löytyisi (ei tosin löydy, koska työ ja arki yleensä vie mehut niin, että on raskasta elää tätä yhtäkään elämää, saati kahta).

Vierailija
352/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä aloittaa seksisuhdetta varatun kanssa elätellen sitä kuvitelmaa että hän sitten kyllä eroaa puolisostaan. Jos homma on tosiaan once-in-a-lifetime, se kestää seksin odottelun siihen asti kunnes ainakin ne eropaperit on viety. 

Samaa mieltä. Eropaperit, tai ainakin jotenkin oikeasti osoitettu että sitä eroa siellä tehdään eikä vain puhuta. Liian usein kuulee näitä sankareita joilla on "huono avioliitto ja ero tulossa", mutta vaimo ei oikeasti tiedä asiasta mitään eikä sitä eroakaan ikinä tule. 

Missä te kuulette näitä juttuja? 

Aina oikein yllättää miten moni tuntee useita kahta naista hamaan tappiin saakka vedättäviä miehiä ja mulle ei oo osunut elämässäni vastaan yhtäkään.

Vierailija
353/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et luultavasti ole ap ainoa sivuhoito tuon miehen elämässä. Saatat olla tällä hetkellä ainoa pitkäaikainen ja vakituinen kakkosnainen koska aika nyt vaan on rajallista, mutta melko varmasti niitä muitakin naisia on silti jossain määrin siinä sivussa. Älä ole naiivi. 

Tiedän kokemuksesta, valitettavasti. 

Oletko saanut ajatusta siihen, miksi aviopso on niin naiivisti vielä liitossa tuollaisen kanssa?

Mistäpä tuota tietää, emme tunne häntä.

Mutta tunnemme nuo kaksi muuta osapuolta niin että osaamme kertoa toisen olevan naiivi ja toisen pyörittävän useita naisia. Ok.

Vierailija
354/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy että olet kuin juoppo ja mies on sun viina.

Tarvitse täyden yhteydenpidon lopettamisen, ml somekyttäyksen lopettamisen.

Hyväksy, että tulee pahat vierotusoireet, mutta ne on vaan taisteltava läpi, menee ehkä pari kk kun on vaikeinta.

Hyvin tehty havainto. Ap on riippuvuudesta ei rakkaudesta tuossa limbossa.

Mä tiedän kyllä itse tunteeni. Ei ole kyse mistään riippuvuudesta vaan ihan oikeista tunteista. 

Ap

Kiintymyssuhdevaurio sulla on. Ja ties mitä muutakin. Auttaako edes terapia tuohon? Mene ja tiedä.

Terapeutteja on niin vähän ettei niitä vähiä kannat tuhlata tällaiseen. Ap ei tule saamaan parempaa suhdetta ja eihän tuosta tilanteesta ole kenellekään mitään haittaa. You go girl, nauti hekumallisesta seksistä ja ihanasta kielletystä hedelmästä täysin rinnoin!

Vierailija
355/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa ahdistaakin.  Toisen " oma" kuuluu sille toiselle. En tiedä, onko sillä toisella osapuolella lapsia mutta vaikka ei olisikaan, sinä olet huonotapainen kodinrikkoja.

Vierailija
356/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy, että tulee pahat vierotusoireet, mutta ne on vaan taisteltava läpi, menee ehkä pari kk kun on vaikeinta.

Mä tiedän kyllä itse tunteeni. Ei ole kyse mistään riippuvuudesta vaan ihan oikeista tunteista. 

Ap

Kiintymyssuhdevaurio sulla on. Ja ties mitä muutakin. Auttaako edes terapia tuohon? Mene ja tiedä.

Terapeutteja on niin vähän ettei niitä vähiä kannat tuhlata tällaiseen. Ap ei tule saamaan parempaa suhdetta ja eihä

Millä oikeudella sä päätit, että mä en tule parempaa suhdetta saamaan?!? 

Ap

Vierailija
357/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Terapeutteja on niin vähän ettei niitä vähiä kannat tuhlata tällaiseen. Ap ei tule saamaan parempaa suhdetta ja eihä

Älä ole lapsellinen. Kiintymyssuhdevaurioista voi parantua ja moni on parantunutkin.

Vierailija
358/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa ahdistaakin.  Toisen " oma" kuuluu sille toiselle. En tiedä, onko sillä toisella osapuolella lapsia mutta vaikka ei olisikaan, sinä olet huonotapainen kodinrikkoja.

Huonotapainen ja vähintään itselleen epärehellinen, kyllä, mutta kotia ei voi kukaan rikkoa ulkoapäin vaan kyllä se pettäjä on aina ollut vietävissä.

Vierailija
359/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan pettäjä on vietävissä. Joillekin pettäminen voi olla ikäänkuin sairaus. Sama asia kuin alkoholismi. Ei se alkoholisti sen takia juo että parisuhde on niin huono mutta valehdella se kyllä osaa kun viinaa on pakko saada... 

Vierailija
360/1232 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo kuten huomaat, ei tämä lainaus minultakaan oikein suju. 😁

Ja minun ketjultani kyllä kuulostaa. Välillä oli taas (perusteltua tai perusteetonta) toivoa että tilanne vielä kääntyisi, mutta mies päätti taas kerran jäädä suhteeseensa enkä ole nyt hetkeen pitänyt yhteyttä. Viimeisimmästä salasuhteen lopusta on pari kuukautta. Vaikea takoa omaan päähän sitä että se on tällä kertaa täysin loppu, kun niitä ns valeloppuja on ollut jo niin lukemattoman monta, ettei niihin usko enää kukaan.

Mutta alan olla vihainen. Ehkä se on jonkin sortin etenemistä sekin. Enkä vastannut enää viimeiseen viestiin."

Tämmöinen lainaus onkin hyvä idea, kiitos vinkistä! 😅 

Ehkä sun kannattaisi pitää vihaisuudesta kiinni eikä tosiaan antaa miehelle enää yhtään siimaa. Hänhän on valinnut vaimonsa jo useita kertoja sun ohi. Miksi edes haluaisit tuollaisen miehen? Toisaalta mun mielestä olisi reilua kertoa vaimolle mitä miehensä puuhaa. Vaimo voisi sitten itse päättää omasta elämästään ja siitä, haluaako olla tuollaisen petturin kanssa. Kerro ihmeessä anonyymisti, laitat muutaman päivämäärän milloin olet miestä nähnyt niin vaimo pystyy itse päättelemään, että totta on. Tai kuvakaappaus miehen viestistä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän