Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta
Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde.
Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.
Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.
Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin.
En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.
Kommentit (1232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan pettäjä on vietävissä. Joillekin pettäminen voi olla ikäänkuin sairaus. Sama asia kuin alkoholismi. Ei se alkoholisti sen takia juo että parisuhde on niin huono mutta valehdella se kyllä osaa kun viinaa on pakko saada...
Parisuhde on minusta aina huono, kun toinen osapuoli juoksee vieraissa ja valehtelee. Se ihminen ei ole kykenevä tasapainoiseen yksiavioiseen suhteeseen.
Millä oletat että parisuhde on aina huono vaikka toinen ei pystyisi yksiavioiseen suhteeseen? Valehtelu on tietysti aina ikävää. Mitä jos tällaisen ihmisen kanssa parisuhde silti on läheinen ja rakastava? Miten tuo asia poissulkee parisuhteen hyvyyden siinä missä joku muu asia yksiavioisella ihmisellä? Jokaisella varmasti on piirteensä..
Jos on
Sen petetyn kannalta tottakai suhde on huono. Mutta pettäjä saattaa olla narsisti joka ei periaatteessa muuhun kykenekään kuin suhteisiin joissa hän lähtee pettämään. Hänelle ns. normaalia ja jotenkin hyväksyttävää, vaikka muiden oikeustajuun se ei mahtuisikaan.
Suhde on lähtökohtaisesti huono, jos se on toisen tai molempien näkökulmasta huono. Se, että narsisti itse on tyytyväinen suhteeseen jossa saa vapaasti mellastaa ei tee siitä hyvää suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
upupup
Mikä vimma sulla on upittaa tätä ketjua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan pettäjä on vietävissä. Joillekin pettäminen voi olla ikäänkuin sairaus. Sama asia kuin alkoholismi. Ei se alkoholisti sen takia juo että parisuhde on niin huono mutta valehdella se kyllä osaa kun viinaa on pakko saada...
Parisuhde on minusta aina huono, kun toinen osapuoli juoksee vieraissa ja valehtelee. Se ihminen ei ole kykenevä tasapainoiseen yksiavioiseen suhteeseen.
Millä oletat että parisuhde on aina huono vaikka toinen ei pystyisi yksiavioiseen suhteeseen? Valehtelu on tietysti aina ikävää. Mitä jos tällaisen ihmisen kanssa parisuhde silti on läheinen ja rakastava? Miten tuo asia poissulkee parisuhteen hyvyyden siinä missä joku muu asia yksiavioisella ihmisellä? Jokaisella varmasti on
"Valehtelu on tietysti aina ikävää." Tämä kuvastaa täyttä ymmärryksen puutetta sille, mikä on rehellisyyden merkitys joillekin ihmisille. Kun ei se valehtelu ole kaikille mikään pikku sivuseikka, niinkuin satunnainen pyykkivuorosta lusmuilu tai sukkien unohtaminen lattialle. Ei monelle ole olemassa sellaista asiaa, kuin muuten hyvä suhde mutta kumppani valehtelee päin naamaa. Sama kuin sanoisi muuten hyvä mies mutta vetää kännissä turpaan. Rehellisyys, avoimuus ja aito kohtaaminen on joillekin sellaisia peruspilareita, joita ilman koko suhde ei ole minkään arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut samassa tilanteessa! Olin kaksi vuotta toinen nainen. Loppujen lopuksi alettiin seurustelemaan, mutta oli kyllä sellaista paskaa ettei olisi kannattanut :D
Suosittelen päästämään irti miehestä. Muistan kyllä itsekin kuinka vaikeaa se oli yrittää päästää irti, mutta näin jälkikäteen ajateltuna se olisi ollut paljon parempi vaihtoehto.
Voitko avata miten päädyitte seurustelemaan? Valitsiko mies lopulta sinut vai tuliko heille ero muusta syystä (tai ykkönen jätti kun jäitte kiinni)? Kaatuiko suhde salasuhteen jälkeiseen luottamuspulaan vai johonkin muuhun?
Kaikenlainen pettäminen on sylettävää, oli sitten pettäjä tai tietoisesti varatun ihmisen kanssa suhteeseen ryhtyvä. Alhaisia ihmisiä. Mulla ei löydy minkäänlaista sympatiaa ap:ta kohtaan. Et liene koskaan kokenut pettämistä omassa parisuhteessa? Se rikkoo paljastuessaan niin paljon ja monet petetyt tarvitsevat pitkääkin terapiaa selvitäkseen ja saadakseen koottua rikotun minänsä. On toki taas puolisoja jotka tietävät toisen puuhat, mutta eivät niin välitä, koska status ja pitkä liitto, kulissit täytyy pitää pystyssä. Mutta lähes aina pettäjän puoliso vaistoaa että jotain on meneillään, varmasti myös sinun **sipäisen hoitosi puoliso.
Kokoa itsesi ihminen ja etsi aito onni jostain muualta. Miksi tuhlaat elämääsi ja kallisarvoisi vuosia siitä tällaiseen, aikuinen ihminen. Herää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisitko voimia lopettaa vaikka sillä faktalla, että harrastaa seksiä sinun sekä vaimonsa kanssa ja joinakin päivinä varmaan tullutkin suoraan seksin jälkeen seksiä harrastamaan kanssasi ja päinvastoin. Ällöttääkö?
Yrittäisit nyt vaan arvostaa itseäsi enemmän ja lopeta tämä pelleily. Vuosi on todella pitkä aika olla jonkun p*skiaisen lelu.
Me tavataan silloin kun miehen vaimo on muualla eli on erittäin epätodennäköistä, että tulisi suoraan seksin jälkeen mun luoksen tai päinvastoin. Eikä taitaisi tuon ikäisellä miehellä kunto edes riittää tuohon. No kerran meillä oli seksiä kaksi kertaa parin tunnin sisällä, mutta kyllä se kävi miehen voimille.
Ap
Missä muualla vaimo muka on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisitko voimia lopettaa vaikka sillä faktalla, että harrastaa seksiä sinun sekä vaimonsa kanssa ja joinakin päivinä varmaan tullutkin suoraan seksin jälkeen seksiä harrastamaan kanssasi ja päinvastoin. Ällöttääkö?
Yrittäisit nyt vaan arvostaa itseäsi enemmän ja lopeta tämä pelleily. Vuosi on todella pitkä aika olla jonkun p*skiaisen lelu.
Me tavataan silloin kun miehen vaimo on muualla eli on erittäin epätodennäköistä, että tulisi suoraan seksin jälkeen mun luoksen tai päinvastoin. Eikä taitaisi tuon ikäisellä miehellä kunto edes riittää tuohon. No kerran meillä oli seksiä kaksi kertaa parin tunnin sisällä, mutta kyllä se kävi miehen voimille.
Ap
Missä muualla vaimo muka on?
Töissä jos tuo tapailee jotain eläkepaappaa tai työtöntä.
Kirjoitit tuolla että olet päälle nelikymppinen, miten ihmeessä aikuinen nainen alentaa itsensä tuolla tavalla. Käyttäydyt kuin pahainen teini. Terapiaa suosittelisin että saat terveen itseluottamuksen rakentamiseen työkaluja.
Armi Aavikon kohtaloako kerjäät?
Aina löytyy Danny, joka imee tyhjäksi kuoreksi halukkaat, itsetunnoiltaan heikot ja haparoivat, rajatietoisuus olematon!
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit tuolla että olet päälle nelikymppinen, miten ihmeessä aikuinen nainen alentaa itsensä tuolla tavalla. Käyttäydyt kuin pahainen teini. Terapiaa suosittelisin että saat terveen itseluottamuksen rakentamiseen työkaluja.
En ole Ap, mutta mitä olen maailmaa itse nähnyt, niin hyvin harva ihminen on vahvojen tunnereaktioiden kourissa erityisen kypsä. Sieltä seesteisemmästä elämänvaiheesta on kiva aina huudella, mutta sitten kun se kriisi osuu omalle kohdalle tulee helposti nöyrryttyä. Ne fiksuimmat ainakin, joilla on kykyä itsereflektioon. Sitkeimmät toki huutelevat sieltä kuopan pohjaltakin muille viisastelujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Ap, mutta mitä olen maailmaa itse nähnyt, niin hyvin harva ihminen on vahvojen tunnereaktioiden kourissa erityisen kypsä. Sieltä seesteisemmästä elämänvaiheesta on kiva aina huudella, mutta sitten kun se kriisi osuu omalle kohdalle tulee helposti nöyrryttyä. Ne fiksuimmat ainakin, joilla on kykyä itsereflektioon. Sitkeimmät toki huutelevat sieltä kuopan pohjaltakin muille viisastelujaan.
Mutta miksi ihmeessä noinkin vanha nainen sekaantuu varattuun mieheen alunperinkään? Missä harhakuvitelmissa hän vielä elää?? Eipä ole ikä kypsyyttä ainakaan tuonut tullessaan. Miten voi olla ettei ole henkistä kasvua tapahtunut tuohon ikään mennessä? Outoa.
Pääministeri kärsii samasta ongelmasta
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko JV?
Tai jos ap onkin JVG ja tekee etätöitä päivät pitkät, lapsi hoidossa ja aikaa on kaikenlaiselle typerälle pohdinnalle. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi ihmeessä noinkin vanha nainen sekaantuu varattuun mieheen alunperinkään? Missä harhakuvitelmissa hän vielä elää?? Eipä ole ikä kypsyyttä ainakaan tuon
Niin no kuten sanoin, harva on tunteiden kourissa aina niin hirveän kypsä, iästä riippumatta. Ilmiö on sen verran tavallinen, että minusta on pikemminkin hassua, jos joku aikuinen kokee tarvetta sitä taivastella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi ihmeessä noinkin vanha nainen sekaantuu varattuun mieheen alunperinkään? Missä harhakuvitelmissa hän vie
Kai meistä osa sitten on niin tunteiden vietävissä ettei järki pelaa ja tekee itsestään sillä tavalla narrin. Mutta totuushan on, että ei tuo tervettä ole. Joku epäterve kiintymyssuhdemalli, huono itsetunto ja riippuvuussuhde. Ei kukaan muuten tuollaiseen alentuisi saati sotkisi toisten parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko JV?
Mikä ihmeen JV?
Ap
Jep, ei sellaisella ihmisellä kaikki ole kondiksessa.