Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
321/1232 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en aloita minkäänlaista suhdetta varattujen kanssa. Kaksi varattua on yrittänyt, mutta ärsyttää ajatuskin heidän flirtistään, jolla raukat yrittävät saada kipinää päivään. Oma parisuhde kun on niin tylsä ja arkipäiväistynyt. 

Tämä on varmasti fiksu tapa. Jos toinen on valmis pettämään elämänkumppaniaan, mikä kertoo jo itsessään ihmisestä aivan helkkarin paljon, niin ei pitäisi yllättyä ettei rakastuneen hyväksikäyttö ja tunteilla leikkiminen ole sellaiselle ihmiselle sen suurempia kauhistuksia. En tajua miten tämä itseltäkin unohtui.

Lisään, että jos pettäminen, huijaaminen ja syvästi satuttaminen on tapoja joilla tämä ihminen kohtelee ihmistä johon on vuosien ajan kiintynyt ja sitoutunut, niin mikä ihme pistää luulemaan että tällainen ihminen kohtelisi mitätöntä sivupanoa kunnioituksella ja välittämisellä? Ihan harhaista kuvitellakaan sellaista. 

Vierailija
322/1232 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua mutta aloituksesi ja muutaman ekan kommentin.

Irti riuhtaisu kirpaisee jonkin aikaa muta kannattaa ehdottomasti. Lopulta mietit, mitä ihmettä näit miehessä ja kuviossa.

Nimimerkki Been there, done that

Osaisipa joku kertoa milloin se loppuu? Salasuhteen päättymisestä kolmisen kuukautta, viimeisestä viestistäkin kuukausi ja ikävä ei vaan helpota. Ei, vaikka järkipuolella alkaa jo hahmottaa miten mitätön olen tuolle toiselle ollut. Minä riudun ja toinen jatkaa elämäänsä kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Kuin minua ei olisi koskaan ollutkaan. Kun lopulta piti tehdä ratkaisut, minä olin silmää räpäyttämättä poisheitettävissä. Ihan absurdia edes ikävöidä sellaista ihmistä joka kohteli näin, mutta tunteet ei vaan helpota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1232 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on se ykkönen näille tyypeille, jotka pettävät vuosikausia, mutta eivät eroa. Paradoksaalista kyllä. Tai ykkösenähän on se mies itse ja hänen tarpeensa. Kakkosnaisella ei ole lopulta mitään virkaa näille miehille. Jos pitää valita niin mies ottaa sen vaimonsa joka kerta. Ei tämmöiseen mieheen pidä rakastua ja roikkua kiinni vuosia. Johan se syö kaiken itsekunnioituksen ihmiseltä.

Vierailija
324/1232 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on se ykkönen näille tyypeille, jotka pettävät vuosikausia, mutta eivät eroa. Paradoksaalista kyllä. Tai ykkösenähän on se mies itse ja hänen tarpeensa. Kakkosnaisella ei ole lopulta mitään virkaa näille miehille. Jos pitää valita niin mies ottaa sen vaimonsa joka kerta. Ei tämmöiseen mieheen pidä rakastua ja roikkua kiinni vuosia. Johan se syö kaiken itsekunnioituksen ihmiseltä.

En minä tiedä onko kukaan pettäjälle se ykkönen muu kuin oma napa. Toista on ehkä käytetty pelkkään seksiin ja heitetty pois, mutta toinen on sidottu liittoon jossa valehdellaan päin naamaa. Kenelle tässä sitä huonointa roolia on tarjoiltu? Jos pettäminen on tapa asettaa ykköseksi, niin ehkä se kakkonen on kuitenkin selviytynyt tilanteesta voittajana - tai ainakin pienempänä häviäjänä.

Vierailija
325/1232 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä tuossa kuviossa on mukavaa: saa seksiä kahdelta naiselta. Tuskin jaksaa kakkosnaista käydä kolmesti viikossa tyydyttämässä. Vähään joutuu kakkonen tyytymään. Se ei riittäisi mulle.

Meillähän on nyt ainoastaan ap:n antama tieto siitä, että on kakkosnainen. Sijoitus voi olla myös kolmos- ellei peräti nelosnainenkin. Kyllä nykyautoilla  ja -lääkkeillä kerkiää.

Ihmisen pitää olla aika luonnevikainen, jos monia pyörittää yhtä aikaa. Silloin ei kukaan naisista menetä mitään suhteen loputtua.

Vierailija
326/1232 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ole kiitollinen ettet saanut pettäjää omaksi. On taatusti hanurista tulla rikotuksi tuollaisen häntäheikin leikeissä, mutta vielä eksponentiaalisesti huonompi mäihä on sillä onnettomalla sielulla joka päätyi tuollaisen puolisoksi. Kiitä onneasi että väistit luodin ja jatka eteenpäin. Ja deittaile parempia miehiä ensi kerralla.

Vierailija
327/1232 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä tuossa kuviossa on mukavaa: saa seksiä kahdelta naiselta. Tuskin jaksaa kakkosnaista käydä kolmesti viikossa tyydyttämässä. Vähään joutuu kakkonen tyytymään. Se ei riittäisi mulle.

Meillähän on nyt ainoastaan ap:n antama tieto siitä, että on kakkosnainen. Sijoitus voi olla myös kolmos- ellei peräti nelosnainenkin. Kyllä nykyautoilla  ja -lääkkeillä kerkiää.

Ihmisen pitää olla aika luonnevikainen, jos monia pyörittää yhtä aikaa. Silloin ei kukaan naisista menetä mitään suhteen loputtua.

Minä veikkaan, että harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta nämä pitkäaikaista salasuhdetta pyörittävät ovat kaikki enemmän tai vähemmän luonnevikaisia. Eri juttu joku kertahairahdus, ne jotka oikeasti vaihtavat kumppania ja ne jotka tunnustavat ja yrittävät korjata liittonsa. Tai ne, joilla on oikeasti pakottavia käytännön syitä pysyä liitossa (lähes kaikki tällaiseksi väitetyt on kyllä tekosyitä). Mutta ei ole minusta tervettä saati terveellistä valita elää vuosia valheessa. Se syö ihmistä, ja ne joita ei syö ovat valmiiksi niin rikki ettei omatunto ja empatiakaan enää pelaa tai ainakin kosketus niihin on kadonnut.

Vierailija
328/1232 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli vähän vastaava tilanne, mutta ei oltu tapailtu kuin muutama kuukausi. Tiesin olevani tyhmä ja tekeväni väärin, mutta mutta. Entinen työkaveri kyseessä.

Koko juttu loppui kuin seinään, kun mies käveli minua vastaan Prismassa (uskokaa tai älkää) vaimonsa kanssa. Mies näki minut ja tunnisti, huomasin sen kyllä, ja käveli tyynesti metrin päästä ohi ostoskärryjä työntäen edes silmiään minua kohti liikuttamatta. Vaimo siinä samalla selitti hänelle jotain.

Tulin kerralla järkiini enkä enää ikinä vastannut miehen yhteydenottoihin.

Huh huh, mikä juttu! Loppuiko sun tunteet miestä kohtaan kuin seinään? Olitko jo ehtinyt ihastua mieheen ja elättelitkö mahdollisesti toiveita, että jättää vaimonsa ja ottaa sut? Miltä tuntui tajuta, että olet vain joku täysin sivuhoito ja näit omin silmin hänen vaimonsa ja kuinka hän kylmästi sinut sivuutti

Naiset eivät aidosti rakasta joten helposti loppuu tunteet.

Vierailija
329/1232 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset eivät aidosti rakasta joten helposti loppuu tunteet."

Se, ettei kukaan nainen ole kyennyt rakastamaan sinua ei tarkoita ettei kukaan nainen pystyisi rakastamaan ketään muutakaan.

Vierailija
330/1232 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä elää jokin erikoinen myytti, että vaimo on ykkönen. Onko oikeasti valheessa eläminen merkki siitä, että on jollekin tärkein?

Vierailija
331/1232 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut tässä jo pidempään ihastunut varattuun mieheen, mutta annan olla. En tee elettäkään sellaiseen suuntaan että hän pääsisi tekemään aloitteen suuntaani tai mitään muutakaan, vaikka aistin että tunne on ainakin jossain määrin molemmin puolinen. En vaan lähde tuohon kuvioon. Tunteet ovat tunteita, ihastelen siis "kaukaa".

Kenties tulee joku muu, vapaa, johon voin aikanaan kohdistaa nämä ajatukseni. Tai hän voi toki erota ensin vaimostaan jos se suhde on huono ja/tai tulevaisuus kanssani kiinnostaa. Mutta sivusuhteeksi en rupea. 

*

Samankaltainen tilanne täälläkin. Aika raastavaa, mutta tämä on ainoa vaihtoehto.

En kunnioittaisi miestä jos hän olisi valmis ylläpitämään sivusuhdetta, enkä usko että hänkään kunnioittaisi minua jos tietäisi minun olevan valmis olemaan hänen sivusuhteensa. Joten.. 🤷

Toki joskus

Kas vain, varatusta tykkääjä on taas linjoilla. Aloitit sitten kuitenkin salasuhteen miehen kanssa, vaikka aiemmassa tarinassasi yritit päästä eroon tunteistasi miestä kohtaan johon hurahdit täysin ja silloin vain arvoitte, kuka tekee mitäkin. Sinä erosit ja mies jäi omaan suhteeseensa. Ja sitten aloititte salasuhteen vaikka pettäminen on väärin mielestäsi. 

Joko olet päässyt asian yli? 

Vierailija
332/1232 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä elää jokin erikoinen myytti, että vaimo on ykkönen. Onko oikeasti valheessa eläminen merkki siitä, että on jollekin tärkein?

Eihän siinä ulkopuolisen silmin mitään järkeä olekaan. Mutta kolmion sisältä tilanne voi näyttää toiselta. Rakastunut kakkonen kokee, että mies antaa vaimolle sen mitä hän eniten itse mieheltä haluaisi - sitoutumisen. Mies kuvittelee olevansa taivaan lahja naisille ja ajattelee, että oikeus olla hänen kanssaan julkisuhteessa on jonkinlainen palkinto. Jos vaimo tietää ja päättää silti jäädä, hänen on tukeuduttava ajatukseen että uskottomuus ja epärehellisyys ovat sivuseikkoja ja olennaista on se että mies kuitenkin valitsi hänet. Eli omista syistään jokainen kolmion osapuoli näkee tilanteen vääristyneesti.

Vierailija
333/1232 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan se , joka rikkoi meidän perheen. Ei koskaan myöntänyt suhdettaan sinuun. Minä jätin, koska en voinut luottaa. Häntä varmaan kiehtoi 15 vuotta nuoremman naisen ihailu.

Parhaalle ystävälleen kertoi, että ei olisi koskaan rikkonut perhettään, ellen minä olisi tehnyt päätöstä.

Kymmenen vuotta kohta erossa, ex-mieheen suhde epäterve, ei voi sietää, että seurustelisin jonkun kanssa. Mutta hän on kanssasi, koska on oltava joku, näin hän sanoi.

Pojalleen on kertonut, että sinusta ei koskaan tule vaimo kakkosta.

Vierailija
334/1232 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan se , joka rikkoi meidän perheen. Ei koskaan myöntänyt suhdettaan sinuun. Minä jätin, koska en voinut luottaa. Häntä varmaan kiehtoi 15 vuotta nuoremman naisen ihailu.

Parhaalle ystävälleen kertoi, että ei olisi koskaan rikkonut perhettään, ellen minä olisi tehnyt päätöstä.

Kymmenen vuotta kohta erossa, ex-mieheen suhde epäterve, ei voi sietää, että seurustelisin jonkun kanssa. Mutta hän on kanssasi, koska on oltava joku, näin hän sanoi.

Kannattaisi ehkä sinunkin siirtyä elämässä eteenpäin. Miksi sinä vielä kymmenen vuotta myöhemmin pönkität itseäsi ajatuksella, että ei mies oikeasti sitä toista halunnut vaan sinut? Saatat olla oikeassakin, mutta mitä se sinua enää liikuttaa? Ei kuulosta siltä, että tuon miehen rakkaus olisi ollut kovin kummoinen palkinto teistä kummallekaan. Kiitä onneasi että pääsit eroon ja jatka jo elämääsi. Nyt se pettäjäukko on toisen riesana.

Vierailija
335/1232 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kas vain, varatusta tykkääjä on taas linjoilla. Aloitit sitten kuitenkin salasuhteen miehen kanssa, vaikka aiemmassa tarinassasi yritit päästä eroon tunteistasi miestä kohtaan johon hurahdit täysin ja silloin vain arvoitte, kuka tekee mitäkin. Sinä erosit ja mies jäi omaan suhteeseensa. Ja sitten aloititte salasuhteen vaikka pettäminen on väärin mielestäsi. 

Joko olet päässyt asian yli?"

Lainauksista ei näe kenelle sinä nyt oikein vastasit, mutta jos se olin minä, niin enpä ole en.

Vierailija
336/1232 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle mahdoit tämän kirjoittaa? Noin kun et lainannut mitään viestiä, niin vaikuttaa, että vastasit mulle eli ketjun aloittajalle. Tekstin sisällöstä kuitenkin huomaa, että ei tämä koske mua. Eli kenelle vastasit ja miksi et lainannut sen henkilön viestiä jolle vastasit?

Ap

Vierailija
337/1232 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu panna monia naisia, se on luonnollista. 

Vierailija
338/1232 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi sitten kaivaa itsestään sen verran selkärankaa, että tunnustaa olevansa kyvytön yksiavioiseen suhteeseen ja pysyy sinkkuna tai poly- tai avoimissa suhteissa.

Vierailija
339/1232 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi sitten kaivaa itsestään sen verran selkärankaa, että tunnustaa olevansa kyvytön yksiavioiseen suhteeseen ja pysyy sinkkuna tai poly- tai avoimissa suhteissa.

Se menee niin että miehen puolelta avoin ja naisen puolelta suljettu. Kuten tässäkin ketjussa on ilmennyt niin naiset haluavat olla vain yhden miehen kanssa.

Vierailija
340/1232 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naiset eivät aidosti rakasta joten helposti loppuu tunteet."

Se, ettei kukaan nainen ole kyennyt rakastamaan sinua ei tarkoita ettei kukaan nainen pystyisi rakastamaan ketään muutakaan.

Lue ajatuksella läpi palstan rakkaus loppuu-ketju niin et voi kiistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi