Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
401/1232 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisitko voimia lopettaa vaikka sillä faktalla, että  harrastaa seksiä sinun sekä vaimonsa kanssa ja joinakin päivinä varmaan tullutkin suoraan seksin jälkeen seksiä harrastamaan kanssasi ja päinvastoin. Ällöttääkö?

Yrittäisit nyt vaan arvostaa itseäsi enemmän ja lopeta tämä pelleily. Vuosi on todella pitkä aika olla jonkun p*skiaisen lelu.

Me tavataan silloin kun miehen vaimo on muualla eli on erittäin epätodennäköistä, että tulisi suoraan seksin jälkeen mun luoksen tai päinvastoin. Eikä taitaisi tuon ikäisellä miehellä kunto edes riittää tuohon. No kerran meillä oli seksiä kaksi kertaa parin tunnin sisällä, mutta kyllä se kävi miehen voimille. 

Ap

Missä muualla vaimo muka on? 

&n

Ei ole mies eläkkeellä tai työtön.

Ap

Vierailija
402/1232 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko JV?

Tai jos ap onkin JVG ja tekee etätöitä päivät pitkät, lapsi hoidossa ja aikaa on kaikenlaiselle typerälle pohdinnalle. Huh. 

En tee etätöitä eikä aikuiset lapset missään hoidossa ole. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1232 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko JV?

Mikä ihmeen JV?

Ap

Onko nuo kenties nimikirjaimet? Jos on jonkun nimikirjaimet, niin aika typerää laittaa niitä tällaiselle keskustelupalstalle.

Vierailija
404/1232 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle. Varattuja miehiä ei kannata vokotella. 

Vierailija
405/1232 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap kertonut, että hän vokotteli miehen? Mitä jos mies vokotteli ap:n?

Vierailija
406/1232 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiraako päässä. Kauan jo viirannut?

Soita hemmon vaimolle ja keskustelkaa. Tavatkaa. 

Aloita tämän jälkeen elämäsi puhtaalta pöydältä.

Asia valkenee.

Vierailija
407/1232 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus on se tunne, että tiedät tekeväsi väärin. Tuo tunne ei kuulu rakkauteen.

Vierailija
408/1232 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävintä on roikkua varatussa miehessä. Ensinnäkin mitä kertoo hänen moraalistaan että säätää vaimonsa selän takana? Miten voit luottaa ettei mies toimi samoin kanssasi? Tai no, toimiihan hän jo! Panee sinua ja vaimoansa samaan aikaan selkienne takana. Toisaalta ei oma moraalisikaan voi olla hääppönen, kun vehtailet varatun kanssa. Jotain luihua täytyy silloin ihmisessä olla. Sinkkuja on maailma täynnä, mikään ei estä valitsemasta!

Vierailija
409/1232 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko JV?

Mikä ihmeen JV?

Ap

Onko nuo kenties nimikirjaimet? Jos on jonkun nimikirjaimet, niin aika typerää laittaa niitä tällaiselle keskustelupalstalle.

Miten niin? Tuohan nyt voi olla kuka vaan. 

Vierailija
410/1232 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Vähän ohis, mutta mun miehellä on yksi ystävä joka luulee olevansa Jumalan lahja kaikille naisille (yöks) ja jokaisen liittonsa (x 2 naimisissa) ja pidemmän parisuhteensa on saanut rikottua pettämisellä. Ja nyt parka lähes 60 v. itkee että miten näin on voinut käydä. Voi itku sentään, oon sanonut omalle miehelle että terapiaa tuo tarvisi. 

Vierailija
411/1232 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko JV?

Mikä ihmeen JV?

Ap

Miten niin? Tuohan nyt voi olla kuka vaan. 

Niin voikin, mutta on silti epäasiallista ja typerää laittaa tällaiselle palstalle toisen nimikirjaimet.

Vierailija
412/1232 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naidessa rakastajani kanssa toisinaan  katsahdan hänen leveää vihkisormustaan ja kiihotukseni lisääntyy.

Vierailija
413/1232 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naidessa rakastajani kanssa toisinaan  katsahdan hänen leveää vihkisormustaan ja kiihotukseni lisääntyy.

Typerää, anteeksi nyt vain.

Tämä mun varattu mies ei käytä sormusta kuin joskus harvoin. Työssään ei voi turvallisuussyistä käyttää sormusta ja monesti unohtaa sen laittaa sormeen takaisin.

Ap

Vierailija
414/1232 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Vähän ohis, mutta mun miehellä on yksi ystävä joka luulee olevansa Jumalan lahja kaikille naisille (yöks) ja jokaisen liittonsa (x 2 naimisissa) ja pidemmän parisuhteensa on saanut rikottua pettämisellä. Ja nyt parka lähes 60 v. itkee että miten näin on voinut käydä. Voi itku sentään, oon sanonut omalle miehelle että terapiaa tuo tarvisi. 

Miehet jotka kuvittelevat olevansa Jumalan lahja naisille, on etovia.

Vierailija
415/1232 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mun varattu mies ei käytä sormusta kuin joskus harvoin. Työssään ei voi turvallisuussyistä käyttää sormusta ja monesti unohtaa sen laittaa sormeen takaisin.

Ap

"Sun" mies, paitsi ettei ole sun. En tajua, miksi haluat olla suhteessa, jossa olet miehelle vain likainen salaisuus? Et ilmeisesti halua itsellesi toimivaa parisuhdetta? Entä jos mies eroaisi ja alkaisi olla sun kanssa, kuinka voisit luottaa ettei hän tekisi tuota samaa sulle? Olethan nähnyt mihin hän pystyy, osaa valehdella silmää räpäyttämättä päin naamaa eikä tunnu kärsivän mistään tunnontuskista. Hieno mies, todellakin. 

Vierailija
416/1232 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi leikit tarkoituksella tyhmää?

Vierailija
417/1232 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsea pettymys aina kun tajuaa että joku ihana tyyppi onkin naimisissa vaikkei ole pitänyt sormusta.

Vierailija
418/1232 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

"Sun" mies, paitsi ettei ole sun. En tajua, miksi haluat olla suhteessa, jossa olet miehelle vain likainen salaisuus? Et ilmeisesti halua itsellesi toimivaa parisuhdetta? Entä jos mies eroaisi ja alkaisi olla sun kanssa, kuinka voisit luottaa ettei hän tekisi tuota samaa sulle? Olethan nähnyt mihin hän pystyy, osaa valehdella silmää räpäyttämättä päin naamaa eikä tunnu kärsivän mistään tunnontuskista. Hieno mies, todellakin. 

No "mun", arvon pilkunviilaaja. Kyllä mä nyt sen tiedän, että mies ei ole mun. En mä kyllä suoraan sanottuna taida olla valmis parisuhteeseen kenenkään kanssa. Eikä tämän miehen kanssa kyllä toimivaa parisuhdetta edes saisi, miten häneen voisi koskaan luottaa.

Ap

Vierailija
419/1232 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi leikit tarkoituksella tyhmää?

Miten niin?

Vierailija
420/1232 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap istuu yksin kotona surkeana kun mies on vaimonsa kanssa viettämässä mukavaa viikonloppua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän