Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta
Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde.
Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.
Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.
Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin.
En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.
Kommentit (1232)
Oliskohan ihan itse aiheutetusta ahdistuksesta kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä aloittaa seksisuhdetta varatun kanssa elätellen sitä kuvitelmaa että hän sitten kyllä eroaa puolisostaan. Jos homma on tosiaan once-in-a-lifetime, se kestää seksin odottelun siihen asti kunnes ainakin ne eropaperit on viety.
Minä en näe rakkautta niin, että sitä jaksaa odottaa jos se on todellista. Minusta intohimoiseen rakkauteen kuuluu tietty kärsimättömyys ja vastustamattomuus. Sinänsä itsensä suojelemiseksi olisi varmasti fiksuinta nähdä ensin, että toinen todella aikoo ne ratkaisut tehdä, mutta rakastunut ihminen ei ole aina hirveän viisas.
Samaa mieltä. Itse aloitin seksisuhteen miehen kanssa, vaikka hän oli vielä naimisissa. Neljän kuukauden kuluttua laittoi eropaperit vetämään. En kylläkään elätellyt suhteeseen ryhtyessäni toiveita erosta kun en tainnut oikeastaan edes
Mistä tiedät että sua ei odota sen ex-vaimon kohtalo ja lennät jossain vaiheessa luiskaan?
Varmaan siitä kun en ole suostunut muuttamaan yhteen miehen kanssa enkä menemään naimisiin. Minne luiskaan minä nyt lentäisin.
Siinähän roikut. Ja nitiset. Ei irtoa säälipisteitä. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisitko voimia lopettaa vaikka sillä faktalla, että harrastaa seksiä sinun sekä vaimonsa kanssa ja joinakin päivinä varmaan tullutkin suoraan seksin jälkeen seksiä harrastamaan kanssasi ja päinvastoin. Ällöttääkö?
Yrittäisit nyt vaan arvostaa itseäsi enemmän ja lopeta tämä pelleily. Vuosi on todella pitkä aika olla jonkun p*skiaisen lelu.
Me tavataan silloin kun miehen vaimo on muualla eli on erittäin epätodennäköistä, että tulisi suoraan seksin jälkeen mun luoksen tai päinvastoin. Eikä taitaisi tuon ikäisellä miehellä kunto edes riittää tuohon. No kerran meillä oli seksiä kaksi kertaa parin tunnin sisällä, mutta kyllä se kävi miehen voimille.
Ap
No minun mies jaksaa joka päivä kerran, parhaimpina päivinä jopa kolme kertaa plus siihen vielä salasutinat päälle. Liki kuusikymppinen, ei uskoisi.
En lukenut koko ketjua mutta aloituksesi ja muutaman ekan kommentin.
Irti riuhtaisu kirpaisee jonkin aikaa muta kannattaa ehdottomasti. Lopulta mietit, mitä ihmettä näit miehessä ja kuviossa.
Nimimerkki Been there, done that
Vierailija kirjoitti:
Miehellä tuossa kuviossa on mukavaa: saa seksiä kahdelta naiselta. Tuskin jaksaa kakkosnaista käydä kolmesti viikossa tyydyttämässä. Vähään joutuu kakkonen tyytymään. Se ei riittäisi mulle.
Onhan se naisillekin mukavaa, kun on todellinen taitaja asialla.
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan ihan itse aiheutetusta ahdistuksesta kyse?
Useimmat ahdistuksen aiheet ovat. Suurin osa ihmiselämän ahdistuksesta on kipuilua siitä, ettei ole voimia tai viisautta toimia tavalla joka tuntuisi alkuun vaikeammalta mutta lisäisi hyvinvointia pidemmällä tähtäimellä.
"Mistä tiedät että sua ei odota sen ex-vaimon kohtalo ja lennät jossain vaiheessa luiskaan?"
Olen eri, mutta ei minua ahdista ajatus luiskaan lentämisestä. Parisuhde ei ole vankila ja kumppani on aina vapaa lähtemään. Sen sijaan minua ahdistaa ajatus, että minua kusetetaan selän takana. Ex-puolisoni oli jättänyt edellisen kumppaninsa minun takiani ja se oli paradoksaalisesti yksi syy miksi luotin häneen - minä tiesin jo, että hänellä on selkärankaa tehdä tarvittavat ratkaisut eikä jäädä pelkuruuttaan valheelliseen kaksoiselämään.
Vierailija kirjoitti:
En lukenut koko ketjua mutta aloituksesi ja muutaman ekan kommentin.
Irti riuhtaisu kirpaisee jonkin aikaa muta kannattaa ehdottomasti. Lopulta mietit, mitä ihmettä näit miehessä ja kuviossa.
Nimimerkki Been there, done that
Itsellä irtiriuhtaisu menossa, mutta takapakkia tulee vielä ihan hirveän usein. Välillä pelkään, ettei ikävä lopu ikinä ja minulla on ikuisesti tämä olo, että elämästäni puuttuu jotain ilman tätä ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä aloittaa seksisuhdetta varatun kanssa elätellen sitä kuvitelmaa että hän sitten kyllä eroaa puolisostaan. Jos homma on tosiaan once-in-a-lifetime, se kestää seksin odottelun siihen asti kunnes ainakin ne eropaperit on viety.
Minä en näe rakkautta niin, että sitä jaksaa odottaa jos se on todellista. Minusta intohimoiseen rakkauteen kuuluu tietty kärsimättömyys ja vastustamattomuus. Sinänsä itsensä suojelemiseksi olisi varmasti fiksuinta nähdä ensin, että toinen todella aikoo ne ratkaisut tehdä, mutta rakastunut ihminen ei ole aina hirveän viisas.
Samaa mieltä. Itse aloitin seksisuhteen miehen kanssa, vaikka hän oli vielä naimisissa. Neljän kuukauden kuluttua laittoi eropaperit vetämään. En kylläkään elätellyt suhteeseen ryhtyessäni toiveita erosta kun en tainnut oikeastaan edes
Eli olet hyvin todennäköisesti miehen tuleva ex, jolle käy samoin. Toivottavasti kohtelet miehen tulevaa rakastajatarta samalla ymmärryksellä kuin miehen ex sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettää se sinuakin.
Miten voisi pettää mua kun emme ole parisuhteessa?
Ap
Kommentoija saattoi viitata siihen todennäköisyyteen, että mies voi hyvinkin bylsiä vaimon ja sinun lisäksi lukuisia muita naisia. Vaimo ja sinä ette voi tietää missä mies viipottaa. Vieraissa juoksemiseen ei tarvita kuin hetki eikä kukaan huomaa mitään. Miehellä voi olla jokaiselle viikonpäivälle eri nainen.
Ukko bylsii ketä huvittaa, mutta vaimo pitää rahat, statuksen ja puitteet. Ihan sovitusti. Kyllä näinkin voi elää.
Huonompi homma Ap, jos jotakin muuta haluat kuin yhteisiä hetkiä seksin merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutulle kävi vastaavassa hommassa sillee et vaimo teki itsemurhan kun kuvio selvisi hänellekin. siinä vaiheessa vasta alkoi ukkoa kaduttaa mutta eihän siinä sit enää mitää voinu.
Voi jumankauta, jos haistaisin miehestäni sen, että minun menettämiseni saisi hänet itsetuhoiseksi, niin aloittaisin vieroitushoidon hänelle jo tänään.
Minä En tahdo olla kenellekään elämän tarkoitus! Hyi miten kuristavaa ajatuksenakin, enkä yhtään ihmettele miksi ko mies etsi ulospääsyä. Syyllisyys jää elämään, mutta veikkaanpa, että mies on jatkanut elämäänsä, tuskin edes tuon sivusuhteensa kanssa. Free at last!
siihe liittyi aika paljon muutakin kaltoin kohtelua valehtelua salailua oli jatkunu niin kauan ettei kai kestänyt enää sitä häpeetä sen kaiken muun lisäksi vaikkei se vaimon syy ollutkaa mikään vaan mies teki kamalia juttuja vuosia. se olis halunnut erota muttei se mies suostunu
Hyvä runo. :D
Vierailija kirjoitti:
Miehellä tuossa kuviossa on mukavaa: saa seksiä kahdelta naiselta. Tuskin jaksaa kakkosnaista käydä kolmesti viikossa tyydyttämässä. Vähään joutuu kakkonen tyytymään. Se ei riittäisi mulle.
Meillähän on nyt ainoastaan ap:n antama tieto siitä, että on kakkosnainen. Sijoitus voi olla myös kolmos- ellei peräti nelosnainenkin. Kyllä nykyautoilla ja -lääkkeillä kerkiää.
Onko täällä ketään, jolla olisi ollut panosuhde KL nimisen miehen, joka Treelta ja Hkistä kanssa? Olisi kiinnostavaa tietää hänen haareminsa laajuutta.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, jolla olisi ollut panosuhde KL nimisen miehen, joka Treelta ja Hkistä kanssa? Olisi kiinnostavaa tietää hänen haareminsa laajuutta.
:D
Vierailija kirjoitti:
No auttaisiko se lopettamaan tuon suhteen, jos yrittäisit ymmärtääsen faktan ettet koskaan tule saamaan onnellista ja molemminpuoliseen rakkauteen ja luottamukseen perustuvaa suhdetta, siis niin pitkään kun roikut tuossa suhteessa niin oikea parisuhde ei ole sinulle mahdollinen.
Sivuhuomiona. Itse en ole saanut tuon määritelmän mukaista oikeaa parisuhdetta, vaikka ns. parisuhteessa olenkin eikä pettämistä ole. :'( Lähteminen ei lapsen takia ole vaihtoehto, ainakaan ihan lähivuosina.
Kakkosnainen on virhe, joka pyyhitään elämästä hetkeäkään epäröimättä kun kiinnijäämisen riski nousee liian suureksi. Silmänräpäyksessä et ole toiselle enää mitään. Maskit tippuu ja näet, ettet edes tunne sitä ihmistä jota rakastit. Olet se, josta vannotaan ja vakuutetaan ettei se merkinnyt mitään.
Itse en aloita minkäänlaista suhdetta varattujen kanssa. Kaksi varattua on yrittänyt, mutta ärsyttää ajatuskin heidän flirtistään, jolla raukat yrittävät saada kipinää päivään. Oma parisuhde kun on niin tylsä ja arkipäiväistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Itse en aloita minkäänlaista suhdetta varattujen kanssa. Kaksi varattua on yrittänyt, mutta ärsyttää ajatuskin heidän flirtistään, jolla raukat yrittävät saada kipinää päivään. Oma parisuhde kun on niin tylsä ja arkipäiväistynyt.
Tämä on varmasti fiksu tapa. Jos toinen on valmis pettämään elämänkumppaniaan, mikä kertoo jo itsessään ihmisestä aivan helkkarin paljon, niin ei pitäisi yllättyä ettei rakastuneen hyväksikäyttö ja tunteilla leikkiminen ole sellaiselle ihmiselle sen suurempia kauhistuksia. En tajua miten tämä itseltäkin unohtui.
😭😭😭😭😭😭