Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta
Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde.
Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.
Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.
Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin.
En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.
Kommentit (1232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vain saata kuulostaa vaan kuulostat ja olet hyvin ikävä ja inhottava ihminen, kuten tuo mieskin joka pettää. Minkäänlaista moraalia teillä
Vaimo kyllä tietää millaisen miehen otti, sillä itse petti silloista miestään nyxänsä kanssa.
Naiset pettää aina eivätkä kykene rakastamaan miestä aidosti. Johan se tämänkin ketjun vastauksista selviää. Naisten rakkaus on kuin lehti tuulessa, sinkoilee millon mihinkin ja loppui ilman syytä. Tästä oli tällä ketjukin missä naiset tuon paljastaa.
Hyvänä esimerkkinä se että naiset jotka ovat kokeneet saman sanovat että kun vaan on ilman mitään yhteydenpitoa kuukauden niin tunteet loppuu. Huutista!
Voi eikö mies taaskaan tuhonnut perhettään ja suhteita lapsiinsa kun sinä niin päätit että miehestä tulee sinun palvelija ja hyväksikäytettävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vain saata kuulostaa vaan kuulostat ja olet hyvin ikävä ja inhottava ihminen, kuten tuo mieskin joka pettää. Minkäänlaista moraalia teillä
Vaimo kyllä tietää millaisen miehen otti, sillä itse petti silloista miestään nyxänsä kanssa.
Naiset pettää aina eivätkä kykene rakastamaan miestä aidosti. Johan se tämänkin ketjun vastauksista selviää. Naisten rakkaus on kuin lehti tuulessa, sinkoilee millon mihinkin ja loppui ilman syytä. Tästä oli tällä ketjukin missä naiset tuon paljastaa.
Höpö höpö. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta enkä ole koskaan pettänyt. Ei ole kertaakaan ollut edes lähellä. Ja todellakin rakastan miestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta enkä ole koskaan pettänyt. Ei ole kertaakaan ollut edes lähellä. Ja todellakin rakastan miestäni.
Oletko halunnut panna useita muita miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänä esimerkkinä se että naiset jotka ovat kokeneet saman sanovat että kun vaan on ilman mitään yhteydenpitoa kuukauden niin tunteet loppuu. Huutista!
- Sängyn reunalla - biisi tuli radiosta viikolla.
Vaikeaa se on, poissa silmistä, poissa mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat tarjoaa taas taattua viihdettä perjantai iltaan. Saa nauraa kuinka tyhmiä olette. Vahvat itsenäiset naiset ei kestä seksisuhdetta vaan menee rikki. Ja sitten kuvittelette olevanne tasavertaisia miesten kanssa 😂
Ei tunteet tai haasteet elämässä poissulje vahvuutta. Tuollainen lapsellinen nälviminen sen sijaan kielii siitä, että on liian heikko edes kohtaamaan ja käsittelemään omaa pahoinvointiaan, ja täytyy oksentaa sitä anonyymisti näppikselle. Sinä olet elämän polulla askeleen jäljessä ap:ta, et edellä.
Olet väärässä. Minulla menee todella hyvin. Ihan vilpittömästi nauran teille. Kiitos viihteestä ja hyvää viikonloppua! Toivottavasti laitat jotain vastausta niin saan nauraa lisää.
Ihminen, joka saa nautintoa muiden mielipahasta on pahasti sairas. Ei sitä välttämättä itse edes näe. Kuuluu siihen, että ollaan elämässä vielä niin kypsymättömiä, ettei edes ymmärretä omaa ymmärtämättömyyttä.
Ja ymmärrän että vastaan trollille, olkoon se sitten minun heikkouteni.
Luin vasta ensimmäisen sivun, mutta ihmettelen, että kaikilla on niin kova kiire tuomitsemaan ap tai ainakin kehottavat häntä jotenkin lopettamaan suhteen.
Seksisuhde kuitenkin selvästi toimii kuten sen on tarkoitus. Mies saa mitä haluaa, ja ap, niin sinäkin saat. Ei miesten kanssa tuon hienompia suhteita ole. Sielunkumppanisuhde on sitten toisenlainen. Elämäntilanteeseesi varmasti tuo suhde sopii nyt, ja luota siihen, että aika ratkaisee ongelman. Nauti niistä asioista salasuhteessa joista voit, äläkä murehdi muusta. Miehen liitto ei ole sinun huolesi, se on heidän kahden asia. Unohda se.
Musta tuntuu että aika paljon rakastajattarissa aiheuttaa pahaa oloa se moralismi, että salasuhde on väärin eikä niin saisi tehdä. Vaikka ei sitä itselleen tunnustaisi.
Et sinä oikeasti sitä äijää arjessa jaksaisi. Ole kiitollinen, että saat jännitystä, romantiikkaa ja seksiä. Sinulla on paras osa. Kun mies ei ole kanssasi, käytä aikasi itseesi ja tee kaikkea kivaa, mitä ei miesten kanssa muutenkaan voi tehdä.
Et tee mitään väärää eikä sinun tarvitse "ratkaista" mitään. Elät vain elämääsi ja nautit siitä mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Pettää se sinuakin.
Miten voisi pettää mua kun emme ole parisuhteessa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Etsi toinen mies.
Nii, eiköhän niitä ole vapaitakin hoitoja.
Listaa plussa ja listaa miinukset.
Mieti mitä sinä itse haluat nyt ja tulevaisuudessa.
Toimi sen mukaan.
Ihan ymmärrettävää on sen mielihyvän perässä toimia.
Ei siinä pahaa ole.
Voit miettiä haluatko tuon tilan jatkuvan vai mitä haluat?
Sitten toimit sen mukaan.
Olethan sinä pystynyt aiheen menemäänkin.
Aika hassua siinä nyt o. Voivotella. Sinähän halusit tuohon. Vai?
Kyllä sinä keinot keksit. Ihan takuulla. Älä ala uhriutua. Olet melkosen naurettavan kuuloinen, kun kuitenkin olet pettäjä. 😩😩😩🤷🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettää se sinuakin.
Ap
Nooo, kyllä sä vielä kerkeät. 🤷🤷🙄😬😬😬
Vierailija kirjoitti:
Tällaiseen koukuttaa helposti, jos on esim. ollut kauan yksin/yksinäinen, itsetunto on huono tai on kokenut paljon pettymyksiä ihmissuhteissa. Sitten kun joku antaakin ymmärtää, että olet hänen intohimonsa kohde, se voi olla kuin huume. Niinkuin itsekin järjellä taidat tajuta, ettei tuossa suhteessa ole kyse aidosta rakkaudesta. Mutta se ajatus, että joku haluaa sinut fyysisesti, voi koukuttaa tosi pahasti. Kun siihen lisätään vielä oma suuri tarve fyysiseen läheisyyteen, irrottautuminen voi olla tosi vaikeaa.
Sinuna menisin terapiaan selvittämään, miksi roikut tuollaisessa suhteessa. Tuo suhde ei ole varsinainen ongelmasi. Mutta tuo suhde vain lisää ongelmia, koska sinulta menee loppukin itsekunnioitus. Etkä saa tuosta suhteesta sitä, mitä oikeasti tarvitset. Sinusta tuntuu nyt siltä, että jos suhde loppuu, niin sinulta menee kaikki. Mutta kun saat oman sisäisen maailmasi kuntoon ja samalla itsearvostuksesti kasvaa, huomaat mitä tuo kaikki oike
En ole ap, vaan kommentoin sivusta. Olen ollut myös sivusuhde/salasuhde, ja yksi syy siihen varmasti oli juuri se, että en itse ainakaan halunnut silloin enkä ehkä vieläkään mitään "aitoa rakkautta". En ole sellaiseen valmis, minulla ei ole annettavaa, en halua sitoutua, ja haluan vain tietyn osan miehestä. Varattu mies on hyvä. Tietysti sellaisessakin suhteessa kärsii, koska suhteissa kärsii aina syystä taikka toisesta, mutta loppujen lopuksi itselleni sopii paremmin suhde, jossa en ole vastuussa toisesta ihmisestä eikä minun tarvitse häntä joka päivä nähdä, vaikka rakastankin.
Ap:lla on tietysti toinen ongelma, tai niin hän sanoo, mutta ehkä hänkään ei kuitenkaan olisi lopulta tyytyväinen, jos saisi miehen. Minä nimittäin sain ja tuhosin suhteen mahdollisimman pikaisesti, kun toinen aloitti huolenpidon, sitoutumisen, välittämisen ja kosikin vielä. Rotta.
Minun mielestäni uskollinen mies, joka ei vilkuile sivuilleen, on HOT! Omalle puolisolleen omistautuminen ja itseään tyrkyttäville naikkosille kintaalla viittaaminen on seksikästä.
Samalla mies, josta näkee, että myös muut naiset kiinnostaa, on lipevä ja luontaantyötävä. Todella epäseksikäs, vaikka valitettavasti usein kuvittelee itsestään ihan jotain muuta.
Sama pätee luullakseni myös naisiin?
Vierailija kirjoitti:
Tiesin että Maurilla on joku hoona, ja nyt sit täältä selvisi lopullisesti.
Kyllä tässä jutussa on selvästi Kari taas asialla
Vierailija kirjoitti:
Luin vasta ensimmäisen sivun, mutta ihmettelen, että kaikilla on niin kova kiire tuomitsemaan ap tai ainakin kehottavat häntä jotenkin lopettamaan suhteen.
Seksisuhde kuitenkin selvästi toimii kuten sen on tarkoitus. Mies saa mitä haluaa, ja ap, niin sinäkin saat. Ei miesten kanssa tuon hienompia suhteita ole. Sielunkumppanisuhde on sitten toisenlainen. Elämäntilanteeseesi varmasti tuo suhde sopii nyt, ja luota siihen, että aika ratkaisee ongelman. Nauti niistä asioista salasuhteessa joista voit, äläkä murehdi muusta. Miehen liitto ei ole sinun huolesi, se on heidän kahden asia. Unohda se.
Musta tuntuu että aika paljon rakastajattarissa aiheuttaa pahaa oloa se moralismi, että salasuhde on väärin eikä niin saisi tehdä. Vaikka ei sitä itselleen tunnustaisi.
Et sinä oikeasti sitä äijää arjessa jaksaisi. Ole kiitollinen, että saat jännitystä, romantiikkaa ja seksiä. Sinulla on paras osa. Kun mies ei ole kanssasi, käytä aikas
Sä olet persoonallisuushäiriöinen. Tekisi mieli sanoa että älä ap kuuntele tällaista, mutta ap taitaa itsekin olla jonkin sortin häiriöinen niin samapa tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiseen koukuttaa helposti, jos on esim. ollut kauan yksin/yksinäinen, itsetunto on huono tai on kokenut paljon pettymyksiä ihmissuhteissa. Sitten kun joku antaakin ymmärtää, että olet hänen intohimonsa kohde, se voi olla kuin huume. Niinkuin itsekin järjellä taidat tajuta, ettei tuossa suhteessa ole kyse aidosta rakkaudesta. Mutta se ajatus, että joku haluaa sinut fyysisesti, voi koukuttaa tosi pahasti. Kun siihen lisätään vielä oma suuri tarve fyysiseen läheisyyteen, irrottautuminen voi olla tosi vaikeaa.
Sinuna menisin terapiaan selvittämään, miksi roikut tuollaisessa suhteessa. Tuo suhde ei ole varsinainen ongelmasi. Mutta tuo suhde vain lisää ongelmia, koska sinulta menee loppukin itsekunnioitus. Etkä saa tuosta suhteesta sitä, mitä oikeasti tarvitset. Sinusta tuntuu nyt siltä, että jos suhde loppuu, niin sinulta menee kaikki. Mutta kun saat oman sisäisen maailmasi kunto
Et kuulosta ihan terveeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettää se sinuakin.
Ap
Kommentoija saattoi viitata siihen todennäköisyyteen, että mies voi hyvinkin bylsiä vaimon ja sinun lisäksi lukuisia muita naisia. Vaimo ja sinä ette voi tietää missä mies viipottaa. Vieraissa juoksemiseen ei tarvita kuin hetki eikä kukaan huomaa mitään. Miehellä voi olla jokaiselle viikonpäivälle eri nainen.
Edit. Olivat siis molemmat tahoillaan naimisissa suhteen alkaessa.