Sateenkaariystävällinen matkailu?
Ylellä oli tästä juttu.
En oikeasti homona ymmärrä miten seksuaalinen toimintani vaikuttaa matkailuuni. Ei heteroidenkaan pitäisi julkisella paikalla kiehnätä ja lipoa toisiaan. Ollaan normaalisti ja hotellihuoneessa puuhataan mitä puuhataan. Päinvastoin sateenkaariliput saavat minut välittämään paikkoja, koska niiden taustalla vaikuttaa tietty poliittinen ideologia, jota en kannata.
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en, perheenäitinä, varaisi majoitusta hotellista joka "puhuu homoa". En homojen suuntauksen takia, vaan siksi, että en halua ottaa riskiä sopimattomista puheista hotellin julkisissa tiloissa. Jos paikka kuhisee homoja, vähän turhan usein ne puheenaiheetkin on silloin...no, sellaisia, mitä en halua lasteni kuulevan. Homoissa on lisäksi aika paljon lapsivihaajia, joista osa saattaa tahalleenkin alkaa puhumaan aikuisten juttuja lasten ollessa kuuloetäisyydellä. Se kun on ilmeisesti hauskaa.
Sinä olet perheenäiti yhtä paljon kuin minä olen Venäjän presidentti.
Niin, eihän "Vauva"-nimisellä keskustelupalstalla käy perheenäitejä. Ei, kaikki ovat lapsettomia persumiehiä, jotka vaan trollailevat ja vihaavat. Juu.
No ainakin sinä olet.
Minä taas olen perheenäiti, vaikkakin jo aikuisten lasten. Heitä ei ole kasvatettu minkään fobiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ketju on täynnä vihaa?
Onko hotelli+loma+homo joku triggeri joillekin?
Ei vaan täällä ihmetellään, että onko Suomen hotelleissa isokin homo-ongelma, vai mistä nämä koliikkiaktivistit nyt oikein rääkyvät? Eikö homo tai fransu osaa mennä hotelliin ilman sateenkaarilipun liehumista? Eihän homous ole mikään vamma eikä suurin osa homoista halua tehdä suuntautumisestaan numeroa, vaan elää ihan taviselämää muiden joukossa.
En selitä sitä sulle. Et kuitenkaan käsitä etkä edes yritä käsittää.
Sä rääyt täällä suuresta vääryydestä, mutta et suostu selittämään, että miten ja missä se vääryys ilmenee. Okei.
Ihanaa kun muutetaan pian maalle, ei tarvitse nähdä enää yhtäkään sateenkaarilippua tai julkista performanssi-itkua siitä, kun joku kutsui neidiksi eikä herraksi. Ei tarvitse huomioida turvallisia tiloja tai lukea trigger varoituksia.
Sateenkaariporukka on helkkarin rasittavaa. Koko aika löytyy itkettävää jostain vaikka oikeasti ei edes ole ongelmaa missään. Nämä ovat muutenkin sekopäitä, kuka rakentaa koko oman minuutensa sukupuolielimensä ja sen mihin se uppooaa ympärille?? Minun tietääkseni homotkin ovat ihmisiä niin kuin me muutkin? Niiden seksuaalisuuden ei pitäisi kuulua muille millään lailla ja silti tämä porukka pakottaa muut jollakin tavalla palvomaan niiden seksijuttuja ja järjestämään jotain speciööl paikkoja ja tarroja ja lippuja ffs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan täällä ihmetellään, että onko Suomen hotelleissa isokin homo-ongelma, vai mistä nämä koliikkiaktivistit nyt oikein rääkyvät? Eikö homo tai fransu osaa mennä hotelliin ilman sateenkaarilipun liehumista? Eihän homous ole mikään vamma eikä suurin osa homoista halua tehdä suuntautumisestaan numeroa, vaan elää ihan taviselämää muiden joukossa.
Et tietenkään selitä. Koska et osaa. Haluat vaan kiukutella, et kykene vuoropuheluun tai ottamaan vastuuta. Kuin lapsi.
Mä olen tässä ketjussa vuoropuhellut runsaasti. En räkytä enkä pelkää sateenkaarilippuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan mutta törmäätte ihan joka päivä lasten kanssa homoihin ja lesboihin busseissa, ruokakaupassa, leikkipuistossa, koulussa, terveysasemalla jne jne
Joku heistä saattaa jopa puhua ääneen!
Pitäiskö busseissa, kaupoissa ja virastoissakin olla sateenkaariliput, että homoseksuaalit voivat käyttää niitä? Eikö se ole ihan perusoletus, että homofobia ei kuulu julkisiin tai yksityisiin palveluihin?
Jotkut viranomaiset ja julkiset palvelut muuten käyttää erilaisia yhdenvertaisuus-merkkejä, juuri siksi että esim. vanhemmat homot ja lesbot ei kaikki uskalla käyttää esim. kaikkia terveyspalveluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pyh. On tarkoitettu, että uskallat rauhassa viedä jonkun hotellihuoneeseesi. Vieläpä käydä aamiaisella yhdessä.
Eikä pikku hellyydenosoitus ole keneltäkään pois. Meiltä jäi sovituskopin verho vetämättä eteen kaupassa ja kohta joku kailotti käytävällä että homot panevat sovituskopissa.
Hyi s..tana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan mutta törmäätte ihan joka päivä lasten kanssa homoihin ja lesboihin busseissa, ruokakaupassa, leikkipuistossa, koulussa, terveysasemalla jne jne
Viimeksi kun törmäsin, kauppakeskuksen vessassa oli gloryhole käytössä. Sitä reikää on kuulemma tukittu jo pitkään, mutta aina vaan kokevat tarvetta repiä se auki (kaupan henkilökunnan mukaan). Hieman oli hämmentävä tilanne pienelle lapselle isänsä kanssa.
Heteromiehetkin osaavat:
Mies kaivoi reikiä Citymarketin naisten vessan seinään ja tirkisteli kirjoitus järkytti uhria
Toisesta viistoon kaiverretusta reiästä oli ollut suora näkyvyys pöntölle ja siten WC:ssä kävijöiden intiimialueille.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/64f2fbce-849d-488f-a1b4-06e8278c4454
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun muutetaan pian maalle, ei tarvitse nähdä enää yhtäkään sateenkaarilippua tai julkista performanssi-itkua siitä, kun joku kutsui neidiksi eikä herraksi. Ei tarvitse huomioida turvallisia tiloja tai lukea trigger varoituksia.
Just... jokapäiväistä menoa...jonkun pelkurin mielikuvituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Iran,Afganistan,Syyria,Egypti,Irak,Somalia,Indonesia,Tunisia,Algeria noin alkuun.
Eli kaikki prideporukan eniten fanittamat kohteet? Gaza ja länsiranta ehdottomasti myös tuohon joukkoon kunhan sota rauhoittuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä rääyt täällä suuresta vääryydestä, mutta et suostu selittämään, että miten ja missä se vääryys ilmenee. Okei.
Helmiä sioille.
"No ainakin sinä olet.
Minä taas olen perheenäiti, vaikkakin jo aikuisten lasten. Heitä ei ole kasvatettu minkään fobiaan."
Mitäs muuta kuin fobiaa tuo oma persu-vihasi on? Minä en muuten ole persu, enkä myöskään mies tai trolli. Mutta sinähän et, oi suvaitsevaisuuden kruunu, voi ymmärtää että myös meistä naisista löytyy eri tavoin ajattelevia ja viestiviä ihmisiä. Minulla viestintään vaikuttaa varmaan eniten oma neuropoikkeavuuteni, jonka vuoksi kirjoitan suoraan enkä lässytä.
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaariporukka on helkkarin rasittavaa. Koko aika löytyy itkettävää jostain vaikka oikeasti ei edes ole ongelmaa missään. Nämä ovat muutenkin sekopäitä, kuka rakentaa koko oman minuutensa sukupuolielimensä ja sen mihin se uppooaa ympärille?? Minun tietääkseni homotkin ovat ihmisiä niin kuin me muutkin? Niiden seksuaalisuuden ei pitäisi kuulua muille millään lailla ja silti tämä porukka pakottaa muut jollakin tavalla palvomaan niiden seksijuttuja ja järjestämään jotain speciööl paikkoja ja tarroja ja lippuja ffs.
Minusta taas tuntuu heterot ne nykyään volisee joka paikassa, pikkuraukat. Täytyy olla vaikeaa olla hetero!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö busseissa, kaupoissa ja virastoissakin olla sateenkaariliput, että homoseksuaalit voivat käyttää niitä? Eikö se ole ihan perusoletus, että homofobia ei kuulu julkisiin tai yksityisiin palveluihin?
Jotkut viranomaiset ja julkiset palvelut muuten käyttää erilaisia yhdenvertaisuus-merkkejä, juuri siksi että esim. vanhemmat homot ja lesbot ei kaikki uskalla käyttää esim. kaikkia terveyspalveluita.
Eiköhän ne ole nämä nuoremmat koliikkivassut, muusut ja muut speshultransit, jotka itkevät lippujen, tarrojen ja pronominipinssien perään. Vanhemmat homoseksuaalit osaavat kyllä elää ihmisiksi, eivätkä kaipaa huomiota ja sateenkaarilipun liehuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pyh. On tarkoitettu, että uskallat rauhassa viedä jonkun hotellihuoneeseesi. Vieläpä käydä aamiaisella yhdessä.
Eikä pikku hellyydenosoitus ole keneltäkään pois. Meiltä jäi sovituskopin verho vetämättä eteen kaupassa ja kohta joku kailotti käytävällä että homot panevat sovituskopissa.
Hyi s..tana.
Pssst...älä usko kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh minkä vuoski vanhemmat homot tai lesbot eivät voisi käyttää normaaleja palveluja?? Sitä mitä hittoa, kaikki ovat samanlaisia sapiens ihmisiä niin kuin muutkin ihmis-anatomialla. Millä tavalla homot kuvittelevat etteivät ole perusihmisiä? Ne seksihimot kun eivät vaikuta elämään tai kropan muuhun toimintaa millään tavalla.
Vttu että rasitti eräässä helsinkiläisessä hotellissa se heidän naurettava homottaminen. Joka paikassa jotain sateenkaaritarroja ja yleisten tilojen seinät täynnä homosteluvalokuvia. Eiköhän lähtökohtana kuitenkin ole se, että homoseksuaalit voivat mennä mihin tahansa hotelliin aivan vapaasti ja rauhassa, eikä se todellakaan vaadi erikseen mitään homousjulistuksia hotellilta. 😂
Vierailija kirjoitti:
"No ainakin sinä olet.
Minä taas olen perheenäiti, vaikkakin jo aikuisten lasten. Heitä ei ole kasvatettu minkään fobiaan."
Mitäs muuta kuin fobiaa tuo oma persu-vihasi on? Minä en muuten ole persu, enkä myöskään mies tai trolli. Mutta sinähän et, oi suvaitsevaisuuden kruunu, voi ymmärtää että myös meistä naisista löytyy eri tavoin ajattelevia ja viestiviä ihmisiä. Minulla viestintään vaikuttaa varmaan eniten oma neuropoikkeavuuteni, jonka vuoksi kirjoitan suoraan enkä lässytä.
Ei, olet se joka rääkyy täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas tuntuu heterot ne nykyään volisee joka paikassa, pikkuraukat. Täytyy olla vaikeaa olla hetero!
Nykyään heterot haluavat olla sateenkaari-ihmisiä ja saada uhriposition uhraamatta mitään. Jos heteron ei tee mieli seksiä, tai haluaa olla kaikkien kanssa kaiken aikaa, niin on muka joku lgbtqiap345-henkilö :D
Eihän tuossa jutussa puhuttu kiehnäämisestä, vaan kädestä pitämisestä.