Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sateenkaariystävällinen matkailu?

Vierailija
23.05.2024 |

Ylellä oli tästä juttu. 

https://yle.fi/a/74-20089610

En oikeasti homona ymmärrä miten seksuaalinen toimintani vaikuttaa matkailuuni. Ei heteroidenkaan pitäisi julkisella paikalla kiehnätä ja lipoa toisiaan. Ollaan normaalisti ja hotellihuoneessa puuhataan mitä puuhataan. Päinvastoin sateenkaariliput saavat minut välittämään paikkoja, koska niiden taustalla vaikuttaa tietty poliittinen ideologia, jota en kannata. 

Kommentit (158)

Vierailija
141/158 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huonoa kohtelua sanoa, että transnainen näyttää edelleen miehiseltä. Se on fakta, jonka jotkut haluaisivat kieltää. Somea reettakin näkee, että mies yrittää larpata naista. 

Vierailija
142/158 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina jaksaa ihmetyttää noi sateenkaarijutut. Monet homot valittaa, kun heitä ei oteta osaksi "tavallista" yhteiskuntaa ja kokevat ulkopuolisuutta. Eikö juurikin tuollainen segretaatio (= heterot tuolla ja homot siellä) ole väärin? Jos kerran kaikki ovat samanarvoisia (kuten ovatkin), niin miksi pitää olla erityisiä homohotelleja, homoparaateja, homoravintoloita ja  baareja, onpahan maailmalla homokortteleita ja asuintalojakin. Homoja lakanoissa, esiliinoissa ja pyyheliinoissa. Mitä helvettiä? Mua ei ainakaan lainkaan kiinnosta millainen hetero tai homo mun seinän takana asuu. Kunhan elää yöt hiljaa, jotta mä saan nukkua hyvin yöni ennenkuin aamulla herään ja lähden töihin. Miksi ihmisiä pitää eritellä seksuaalisen suuntautumisen mukaan? Mä en tajua. 

Eli sukupuolivähemmistöt haluavat samanlaisen systeemin kuin aik

Toistaiseksi iso valta (EU ja mm WHO) ajavat voimakkaasti lapsivihamielistä sateenkaarimaailmaa osana Agenda 2030:a, joten voivat käyttäytyä aika itsevarmasti kiljuen vain niitä ihmisoikeuksia, inkluusiota, yhdenvertaisuutta etc iskusanoinaan ja pöyristellä vähänkään tästä litaniasta poikkeavia mielenilmauksia. 

Ainoa sallittu elämäntarkoitus nähtävästi estoton ja rajaton seksuaalinen nautiskelu (mikä ihmeen seksuaalimoraali!?) samalla kun materiaalista kulutusta nipistetään ja karsitaan ja muuta kyttäystä lisätään.

Voi käydä sekin että jää vain pieni pervo kerma elostelemaan kun muilta katoaa libido täysin syvän epätoivon ja masennuksen syöveriin. Nyt jo merkkejä tuosta että seksuaalisuus inhottaa kun sillä ei saa olla mitään yhteyttä elämänkiertoon eikä tunne-elämään, ainoastaan itsekeskeiseen kuluttavaan hedonismiin. Eli tavaroiden sijaan olisi tarkoitus kuluttaa toisiamme. Tässähän ollaankin jo pitkällä ja seuraavaksi päälle vielä AI-keinomaailma.

Meiltähän tämä käy, varmaan tuolla moderneissa palatseissaan teknovelhot tuumaavat parhaillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/158 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina jaksaa ihmetyttää noi sateenkaarijutut. Monet homot valittaa, kun heitä ei oteta osaksi "tavallista" yhteiskuntaa ja kokevat ulkopuolisuutta. Eikö juurikin tuollainen segretaatio (= heterot tuolla ja homot siellä) ole väärin? Jos kerran kaikki ovat samanarvoisia (kuten ovatkin), niin miksi pitää olla erityisiä homohotelleja, homoparaateja, homoravintoloita ja  baareja, onpahan maailmalla homokortteleita ja asuintalojakin. Homoja lakanoissa, esiliinoissa ja pyyheliinoissa. Mitä helvettiä? Mua ei ainakaan lainkaan kiinnosta millainen hetero tai homo mun seinän takana asuu. Kunhan elää yöt hiljaa, jotta mä saan nukkua hyvin yöni ennenkuin aamulla herään ja lähden töihin. Miksi ihmisiä pitää eritellä seksuaalisen suuntautumisen mukaan? Mä en tajua. 

Eli sukupuolivähemmistöt haluavat samanlaisen systeemin kuin aikoinaan oli Yhdysvalloissa värillisten kanssa? Busse

Tämä olisikin hyvä: gays only.

Eikö tuo olisi sitä positiivista syrjintää?

Vierailija
144/158 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vttu että rasitti eräässä helsinkiläisessä hotellissa se heidän naurettava homottaminen. Joka paikassa jotain sateenkaaritarroja ja yleisten tilojen seinät täynnä homosteluvalokuvia. Eiköhän lähtökohtana kuitenkin ole se, että homoseksuaalit voivat mennä mihin tahansa hotelliin aivan vapaasti ja rauhassa, eikä se todellakaan vaadi erikseen mitään homousjulistuksia hotellilta. 😂

Miksi sä olit siellä?

Miksi yleensä ollaan hotellissa? En tiennyt huonetta varatessani, että kyseessä on joku homouden ilosanomaa kaikille asiakkailleen julistava propagandalaitos. Oli muuten muutenkin aivan paska hotelli.

Nyt naurattaa. Löysit itsesi yllättäen ja pyytämättä homohotellista...

Oliko nimi Blue Oyster??

Vierailija
145/158 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaustoiminto on palstalla täysin arsesta. Siksi näin:

*Voi käydä sekin että jää vain pieni pervo kerma elostelemaan kun muilta katoaa libido täysin syvän epätoivon ja masennuksen syöveriin. Nyt jo merkkejä tuosta että seksuaalisuus inhottaa kun sillä ei saa olla mitään yhteyttä elämänkiertoon eikä tunne-elämään, ainoastaan itsekeskeiseen kuluttavaan hedonismiin. Eli tavaroiden sijaan olisi tarkoitus kuluttaa toisiamme. Tässähän ollaankin jo pitkällä ja seuraavaksi päälle vielä AI-keinomaailma.*

Juuri näin tulee tapahtumaan ja tapahtuu _jo_. Lopunajat, vaikka en kristitty olekaan.

Vierailija
146/158 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sukupuolivähemmistöt haluavat samanlaisen systeemin kuin aik

Tunge ne "tturvalliset tilasi" pebuusi. Huomaa että on taas kieli pitkällä imuroitu jenkki soopaa. Se teissä hihhuleissa on vikana nykyään, lässytätte ja pakotatte jotain jenkki-ideologioita tähän pieneen maahan ja syytätte tavallisia ihmisiä ihme nimityksillä. Homoilla ei ole MITÄÄN ongelmaa pohjoismaissa eikä mihinkään tarvita mitään turvallisia tiloja. MILLOIN NAISILLE ANNETAAN NIITÄ TURVALLISIA TILOJA?? Homot eivät ole mitään muuta kuin huomiohooraavia äijiä, erittäin etuoikeutettuja sellaisia. 

Vierailija
147/158 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutun kuvituksessa romuluinen ja isokokoinen transnainen tyttöystävänsä kanssa. Suomessa saa varmaan olla rauhassa, mutta voin hyvin kuvitella, että konservatiivisemmissa maissa tommoinen tyttöilevä mies herättää ärtymystä. Varsinkin kun se miehisyys paistaa kauas. 

Menin katsomaan kuvia ja nyt ihmettelen mitä horiset. Olen nähnyt varmaan tuhansia miehisempiä naisia. Eikä se ole oikeutus minkäänlaiselle huonolle kohtelulle.

Feminiinisyys, mekot, meikit ja korkkarit eivät ole yhtä kuin naiseus. Penikset eivät kuulu naisten tiloihin, naisurheiluun eivätkä lesbojen seksielämään.

Vierailija
148/158 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ei se tee minusta kermapersettä ettei kukaan yritä polttaa minua tai perhettäni

Sullahan vauhdikkaita majoituskokemuksia kotimaassa (?) on!

Vierailija
149/158 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutun kuvituksessa romuluinen ja isokokoinen transnainen tyttöystävänsä kanssa. Suomessa saa varmaan olla rauhassa, mutta voin hyvin kuvitella, että konservatiivisemmissa maissa tommoinen tyttöilevä mies herättää ärtymystä. Varsinkin kun se miehisyys paistaa kauas. 

Menin katsomaan kuvia ja nyt ihmettelen mitä horiset. Olen nähnyt varmaan tuhansia miehisempiä naisia. Eikä se ole oikeutus minkäänlaiselle huonolle kohtelulle.

Onko sun useinkin vaikea tunnistaa ihmisten sukupuoli? Voiko penis olla naisen sukupuolielin ja emätin miehen?

Vierailija
150/158 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole huonoa kohtelua sanoa, että transnainen näyttää edelleen miehiseltä. Se on fakta, jonka jotkut haluaisivat kieltää. Somea reettakin näkee, että mies yrittää larpata naista. 

Vain hyvesignaloiva vihervassu ei tunnista miestä mieheksi, jos on vähän meikkiä tai mekko päällä.

Vierailija
151/158 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on huonoa kohtelua silloin, kun se sanotaan päin naamaa ilman mitään järkevää syytä. Samoin kuin kaikki muukin, jonka tietää olevan arka aihe, etenkin jos sen sanoo juuri siksi että se satuttaa. Tähänkin mahtuu tietysti poikkeuksia kuten suora puhe alkoholiongelmaiselle, mutta vieraan transnaisen ulkonäön kommentointi ei auta ketään.

Vierailija
152/158 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kukaan edes tietää, onko jotkut pariskunta vai kaverukset? Mikäli se ketään oikeasti kiinnostaisi edes. En ainakaan itse mieheni kanssa vaikka kadulla kävellessä tai hotellin aamiaisella kiehnää toisen kyljessä tai hipelöi häntä.

Vierailija
153/158 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kukaan edes tietää, onko jotkut pariskunta vai kaverukset? Mikäli se ketään oikeasti kiinnostaisi edes. En ainakaan itse mieheni kanssa vaikka kadulla kävellessä tai hotellin aamiaisella kiehnää toisen kyljessä tai hipelöi häntä.

Jep. Eiköhän 2020-luvun hotellihenkilökunta ole tottunut jo kaikenlaiseen. Tuskinpa kukaan mara-ammattilainen hätkähtää mies- tai naisparista. Paniikki on vain speshulien oman pään tuotetta.

Vierailija
154/158 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on huonoa kohtelua silloin, kun se sanotaan päin naamaa ilman mitään järkevää syytä. Samoin kuin kaikki muukin, jonka tietää olevan arka aihe, etenkin jos sen sanoo juuri siksi että se satuttaa. Tähänkin mahtuu tietysti poikkeuksia kuten suora puhe alkoholiongelmaiselle, mutta vieraan transnaisen ulkonäön kommentointi ei auta ketään.

Nythän ihmeteltiinkin itse julkisuuteen hakeutunutta pariskuntaa, joita kukaan ei hyvällä tahdollakaan oikeasti usko lesbopariksi. Miksi blackfacea paheksutaan, mutta seksuaalivähemmistölarppia ei? Eihän heteronainen muutu lesboksi, jos mieskumppani laittaa mekon ja korkkarit. Hän on korkeintaan biseksuaali, jos hänelle kelpaa myös vaginalliset kumppanit. Peniksellisen ja vaginallisen suhde ei ole homoseksuaalinen.

Vierailija
155/158 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö kertomaan tästä kuvasta, että kuka ei kuulu joukkoon?

Vierailija
156/158 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö kertomaan tästä kuvasta, että kuka ei kuulu joukkoon?

https://x.com/Riley_Gaines_/status/1794009534630887800

Vierailija
157/158 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.hinaajalomat.fi  Tuolta löydät parhaat kikkelinleikkaus ja saksipanokohteet.

Vierailija
158/158 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

www.hinaajalomat.fi  Tuolta löydät parhaat kikkelinleikkaus ja saksipanokohteet.

Otitko ladyboyn lastin aunukseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi