Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli nelikymppinen nainen! Onko sinulla täti-identiteetti?

Vierailija
23.05.2024 |

Minulla ei, vaikka olen täti-iässä. Pitäisi varmaan ottaa permanentti tai värikypärä tai jotain. Sen sijaan kuljen farkuissa ja lenkkareissa.

Entä oma tätiytenne?

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorisotyötä on sitten määritelmä näille, jotka eivät mitenkään koe kuuluvansa täteihin vaan ovat nii-in nuorekkaita. 

Nuorisotäti! Arghh

Älä huoli, usein nämä nuorisotädit räväköine palkkiraitoineen ja huppareineen tekee just nuorisotyötä.

Vierailija
62/110 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapeat farkut ovat tätifarkut, isot pussimaiset leveät farkut tällä hetkellä nuorisofarkut 

Nykyajan tädit näyttävät erilaisilta kuin suurten ikäluokkien tädit. Aiempien sukupolvien tätityyli on nykyään mummotyyli. Minun 80 v äitini käyttää farkkuja, tennareita ja hänellä on polkkatukka.

Hiusmallit tosiaan kiertävät sukupolvittain. Nykyiseen mummotyyliin kuuluu lyhyet hiukset, koska sille sukupolvelle lyhyt hiusmalli edusti trendikkyyttä, nuorekkuutta, vapautta ja villeyttä. Se oli heidän sukupolvensa tukkakapina, kun heidän äideillään oli aina ollut pitkät hiukset mummonutturalla ja siitä on haluttu erottautua.

Siitä sitten tukan pituus lähtee kasvamaan kun mennään nuorempiin sukupolviiin. Kunnes taas seuraava sukupolvi leikkauttaa vastavetona sen lyhyen tukan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tädit ovat seksikkäitä. Ei muuta sanottavaa aiheeseen.

Milffitäti 🤩

Vierailija
64/110 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti aito täti. Käytän kukkamekkoja ja kesällä lierihattua auringonpaisteessa. Lisöksi olen pysähtynyt kadulla huolestuneena kehottamaan koululaisia pukemaan takin, kun olivat talvella ulkona sisävaatteissa ja nöyttivät palelevdn.

N54

Vierailija
65/110 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Miksi pitäisi olla? Eihän ranskalaiset naisetkaan muutu tädeiksi tai mummoiksi 40 vuotta täytettyään vaan ovat hoikkia, kauniita ja huoliteltuja.

Vierailija
66/110 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

56 v kaunotar täällä

Miksei voi pitää painoa kurissa?

Käytän minihameita tai tiukkoja maksimekkoja.

Elämä on ihanaa kauniini.

Olen oma itseni.

Vierailija
67/110 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Miksi pitäisi olla? Eihän ranskalaiset naisetkaan muutu tädeiksi tai mummoiksi 40 vuotta täytettyään vaan ovat hoikkia, kauniita ja huoliteltuja.

Tätiys ei ole mikään vastakohta hoikkuudelle, kauneudelle ja huolitelluudelle. 😃 Osa tädeistä on noita, osa ei. Sama Ranskassa, jossa kyllä roolit sille miltä naisen kuuluu missäkin iässä näyttää ovat paljon tiukemmat kuin täällä. Brigitte Macron alkaa ikänsä puolesta olemaan jo siirtymässä mummokategoriaan, mutta on kyllä stailattu tiukkaan myöhäistäti-ikään! Siinä sitä vasta on jakkua ja blondattua pitkää polkkaa, todellista tätikamaa. 

Vierailija
68/110 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä kehitys määritellään? Meneekö se tyttö, täti ja mummo? Vai löytyykö muitakin vaiheita?

Vierailija
69/110 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tädit ole niitä 50-60 vuotiaita tai vanhempia, joita ei voi sanoa mummoksi kun niillä ei ole lapsen lapsia?

Olen 65 eikä minulla ole täti-identiteettiä.

Vierailija
70/110 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

56 v kaunotar täällä

Olen oma itseni.

Olet oma itsesi, siis milffitäti joka pitää itseään kaunottarena ja ylenkatsoo muita ikätovereidensa ulkonäköä. Suorastaan perusmilffi. 

Vierailija
71/110 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä kehitys määritellään? Meneekö se tyttö, täti ja mummo? Vai löytyykö muitakin vaiheita?

Tätiksi siirrytään siinä nelikymppisten jälkeen ja mummoksi siinä seitsenkymppisten jälkeen. Toki vaikuttaa viiteryhmä. Jos jää nuorena eläkkeelle niin voi olla mummo jo alle 70 vee ja joistain tulee työn myötä virkatätihabitus jo 38 vee. Eli vähän joustavia ovat nämä siirtymät kuten ne ihmisen elämässä muutenkin ovat. 

Vierailija
72/110 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eini on kyllä myöhäistätien milffien milffi. Tosin hän on täysin vailla ylenkatsetta vaan on tosi symppis ja ihana tyyppi. No hän taitaakin olla milffinä vaan työroolissaan!

Vierailija
73/110 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti, mummo, tantta... en kyllä suostu pitämään mitään noista mitenkään negatiivisina asioina. Parasta tässä onkin just se, että riittävästi tätiydyttyään sitä vaan lakkaa välittämästä mitä muut ajattelee tai onko jonkun muotin mukainen. Joskus olen särmä ja ehkä nuorekaskin, jonain toisena kertana homssuinen täti ja owning it both times.

Vierailija
74/110 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Päinvastoin, en varmaan muiden mielestä tajua vanhenneeni, kun pukeudun suunnilleen samalla tavalla kuin koko aikuisikäni ja harrastuksetkin ovat aika samanlaisia kuin nuorenakin. Ei nainen voi näissä asioissa voittaa - jos olisi keski-iässä tätiytynyt, sitä pidettäisiin huonona asiana esim. tällä palstalla, mutta tätiytymätön keski-ikäinen se vasta omituinen otus onkin. Eipä sen väliä - eiköhän tämä elämä suunnilleen tällaisenaan mene kivasti sinne mummoikään saakka. Oma mummoni seitsemänkymppisenä jutteli siitä, kuinka kummallista on kun kroppa vanhenee ympärillä, vaikka mieli pysyy aina ihan samanlaisena kuin parikymppisellä. N48v.

Vierailija
75/110 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Päinvastoin, en varmaan muiden mielestä tajua vanhenneeni, kun pukeudun suunnilleen samalla tavalla kuin koko aikuisikäni ja harrastuksetkin ovat aika samanlaisia kuin nuorenakin. Ei nainen voi näissä asioissa voittaa - jos olisi keski-iässä tätiytynyt, sitä pidettäisiin huonona asiana esim. tällä palstalla, mutta tätiytymätön keski-ikäinen se vasta omituinen otus onkin. Eipä sen väliä - eiköhän tämä elämä suunnilleen tällaisenaan mene kivasti sinne mummoikään saakka. Oma mummoni seitsemänkymppisenä jutteli siitä, kuinka kummallista on kun kroppa vanhenee ympärillä, vaikka mieli pysyy aina ihan samanlaisena kuin parikymppisellä. N48v.

Tätityylin synty on juuri siinä, että löydetään se oma tyyli, joka on silloin ajankohtainen, ja sen jälkeen pysytään siinä omassa tyylissä. 

Vierailija
76/110 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parikymppisen identiteetti 

Vierailija
77/110 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on parikymppisen identiteetti 

Aika moni on jo ketjuun kommentoinut, että niin meillä kaikilla sisäisesti on. Nuorekkaassa farmariasussa ja valkoisissa tennareissa kävisit heittämällä kaksikymppisestä. 

Vierailija
78/110 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun edelleen stretch farkkuihin, jotka oli jonkin aikaa sitten muodissa, koska tykkään niistä ja sopivat mulle. Nuorisolaiset sanoo, että se on tätipukeutumista. So be it. 

Vierailija
79/110 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

56 v kaunotar täällä

Olen oma itseni.

Olet oma itsesi, siis milffitäti joka pitää itseään kaunottarena ja ylenkatsoo muita ikätovereidensa ulkonäköä. Suorastaan perusmilffi. 

En ylenkatso, ihmettelen.

Jos nainen on normipainoinen esim 30 vuotiaaksi asti

Mitä tapahtuu???

Jos pitää itsensä hoikkana , kasvot säilyvät ainakin 45 vuotiaaksi asti

Kaunis keho pitää myös oman mielen pirteänä.

Myönnetään minulle on tehty kasvojen kohotus suomen parhaalla kirurgilla

Maksoi 20 000

Oli edullista..nyt nuori naama 65 asti:)

Vierailija
80/110 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä hyppään suoraan hottiksesta vanhukseksi

Muut saa täteillä:)

N56

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän