Yli nelikymppinen nainen! Onko sinulla täti-identiteetti?
Minulla ei, vaikka olen täti-iässä. Pitäisi varmaan ottaa permanentti tai värikypärä tai jotain. Sen sijaan kuljen farkuissa ja lenkkareissa.
Entä oma tätiytenne?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko AP:lla nuorekas farmariasu, tennarit ja tyköistuva paita, jolloin häntä voi luulla jopa kolmeviitoseksi?
Ei kun olen nainen, mutta huvittavaa kyllä, läheltä liippaa. Paitsi että näytän ehkä vain 5 v nuoremmalta kuin olen. Ap
Onko tämä oma arviosi?
Vierailija kirjoitti:
Olen henkisesti keskenkasvuinen tyttönen tätikropalla. Aivan kauheaa.
I hear you. Liippaa melko läheltä. 😁
Vierailija kirjoitti:
Minusta tätiytyminen liittyy kropan hallintaan ja liikkuvuuteen. Ihan sama miten pukeutuu tai jotkut hiusmallit, jos keho on pönäkkä, kankea, joustamaton.
Niin minustakin, tätiyden huomaa taapertavasta kävelystä. Varsinkin leveälanteisille tyypillinen liikkumismuoto.
Permanentti on kyllä nykyisin ihan trendikäs teiniveto. Värikypärä taas nykyistä mummotyyliä, näkyy myös myöhäistädeillä, mutta enimmäkseen tätien hiustyyli on jotain ihan muuta.
Minusta tuli täti 15-vuotiaana, mutta jos ulkoista hapitusta katsoo... katson omaavani tädin ulkoasun. Inhoan jalalle mahdottomia kenkiä, matala, mukavat ja oikean kokoiset ne olla pitää. Farkut ja löysät puserot, kukkamekkokin löytyy. Lyhyet hiukset ja kyllä kiharat syntyessä saatu. Hauskaa kesää tätylit.
Olen pannut merkille, että keskivartalolihavuus saa näyttämään vanhemmalta. Tätejä vielä vanhemmilla mummoilla on usein lisäksi heikot jalkalihakset, jolloin takareisissä ja takapuolessa ei ole muotoa vaan jalat ovat laihat ja/tai muodottomat pötköt
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut merkille, että keskivartalolihavuus saa näyttämään vanhemmalta. Tätejä vielä vanhemmilla mummoilla on usein lisäksi heikot jalkalihakset, jolloin takareisissä ja takapuolessa ei ole muotoa vaan jalat ovat laihat ja/tai muodottomat pötköt
Hei mää yritän aamupalaa tässä samalla :(
Vierailija kirjoitti:
Siis olin just tulossa sanomaan tätä samaa. Että tätiys näkyy musta nimenomaan siinä, että vartalo on jotenkin vähän kasaanpainunut. Se joku niskan/hartioiden muoto ja lapaluiden kohdan pyöreys, sekä se että pepun pyöreys siirtyy lähemmäs vyötäröä kuin reisiä. Se on täteyttä. Näkyy vähemmän, jos vaatteet ovat ryhdikkäät tai hyvin leikatut, t-paita ja leggings/pillifarkkulinjalla näkyy tosi selkeäsi.
Minusta tätiytyminen liittyy kropan hallintaan ja liikkuvuuteen. Ihan sama miten pukeutuu tai jotkut hiusmallit, jos keho on pönäkkä, kankea, joustamaton.