Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella eronneen kanssa?

Vierailija
22.05.2024 |

En voisi minäkään.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mielellään heti eron jälkeen, koska siinä on vaara että päätyy vain "laastari"mieheksi joka heivataan heti kun sydän on parantunut. Kokemusta on.

Nolottaa myöntää, että tein miehelle juuri noin kun palasin sitten exän kanssa taas yhteen ja suhde alkoikin toimia. Olen kyllä kiitollinen tälle miehelle että oli tukenani henkisesti ja taloudellisesti kun minulla oli vaikeaa. Hävettää se silti ja toivottavasti tämä mies löytää vielä hyvän naisen jonka ansaitsee.

Ei millään pahalla mutta vaikutat suoraan sanottuna todella iljettävältä ihmispaskalta, joka leikkii toisilla ihmisillä ja heidän tunteillaan.

Minusta tuo on trolli koska naiset ei tuota ikimaailmassa myöntäisi edes anonyyminä, vaikka sitä moni heistä tekeekin. Moni nainen ei edes huomaa tekevänsä sitä.

Vierailija
42/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, miksei eronneen kanssa voisi olla. Ovathan useimmat ihmiset olleet joskus parisuhteessa, joten miten se on muka niin eri asia jos on ollut naimisissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eronneissa on se huono puoli, että he ovat jo ainakin kerran tunteneet löytäneensä Sen Ainoan Oikean ja käyneet tämän kanssa läpi kaikenlaista ainutkertaiseksi ajateltua.

Minä en ole ollut parisuhteessa kertaakaan, joten minulle kaikki olisi uutta kokemista, jonka tähteitä kumppani omalta kohdaltaan vain lämmittelisi.  Minun ikäiseni kumppani kantaisi matkatavaroissaan yhtä tai useampaa eksäänsä, lapsiaan ja lapsenlapsiaan. Minulle ihan liian iso porukka.

Voisin siis yrittää, mutta ei siitä mitään tulisi. Liikaa väkeä.

Minä en ole koskaan edes seurustellut saati sitten ollut naimisissa, ja olen silti muutaman kerran kokenut löytäneeni sen oikean.

Vierailija
44/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin viime kesänä yli 30 vuotta kestäneestä suhteesta. Exä jäi kiinni pettämisestä. Esiintyi sinkkuna muille naisille.

Jos nyt yli 50 vee tapaisin jonku mukavan miehen niin todennäkösesti hän on eronnut, ehkäpä pariinkin otteeseen.

Muutes joudun jonku mamman peräkammarin pojan etsimään jostain.

Vierailija
45/45 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eronneissa on se huono puoli, että he ovat jo ainakin kerran tunteneet löytäneensä Sen Ainoan Oikean ja käyneet tämän kanssa läpi kaikenlaista ainutkertaiseksi ajateltua.

Minä en ole ollut parisuhteessa kertaakaan, joten minulle kaikki olisi uutta kokemista, jonka tähteitä kumppani omalta kohdaltaan vain lämmittelisi.  Minun ikäiseni kumppani kantaisi matkatavaroissaan yhtä tai useampaa eksäänsä, lapsiaan ja lapsenlapsiaan. Minulle ihan liian iso porukka.

Voisin siis yrittää, mutta ei siitä mitään tulisi. Liikaa väkeä.

Kyllä. "Tämä on se oikea ja tämän kanssa vietän lopun elämäni. Jaa tulikin ero" Näitä pahimmillaan puolenkymmentä tai jopa oltu naimisissakin, niin miten ikinä sellaista ihmistä voi ottaa yhtään vakavasti tai luottaa häneen?