Mieheni ei osaa jotenkin yhdistää asioita toisiinsa
Vaikeaa kuvailla tätä ongelmaa, mutta jos minä esim. Teen jotain hyviä asioita hänen eteensä, ne eivät liity tavallaan millään tavalla tulevaan, vaan hän voi sitten vaikka seuraavana päivänä tehdä jonkin todella ikävän asian minulle. Suhteemme on siis pahassa kriisissä mm. kommunikointiongelmien takia, mutta olemme yrittäneet sinnitellä yhdessä. Ennen olin kuitenkin kunnon kynnysmatto sovun säilyttämiseksi, mutta nyt olen alkanut pistää vastaan ja käyttäytymään välillä samoin kuin mies käyttäytyy. Mies mm. lähtee usein mökille sopimatta kanssani, että minä hoitaisin sitten yksin lapsia. No, minä tein sitten kerran samat hänelle, eli lähdin kun hän sieltä tuli ja sekös vasta törkeä teko hänestä oli ja hän vieläkin välillä muistelee sitä, kuinka ei ole sitä unohtanut. Eli hän ei näe lainkaan omaa toimintaansa.
Lisäksi minusta välillä tuntuu, että mieheni ei edes ymmärrä lastemme olevan myös hänen lapsiaan ja jokainen asia, jonka hän lastemme eteen tekee, on hänestä jokin palvelus minulle. Esim. Eilen sain hänet täyttämään lasten uima-altaan pihalle ennen kuin häipyi taas mökille, niin hän laittoi sitten mökiltä viestiä perään, kuinka hän käytti koko illan siihen, että sai altaan täytettyä TEILLE. Ihan kun se olisi ollut jokin maailman suurin tai vaativin urakka, kuten peruskodinhommat/lapsiin liittyvät asiat tuntuvat hänestä olevan..
Kommentit (226)
Sen altaantäytön keksit, kun mies oli lähdössä mökille. Harmittaa miestä tuollainen kiusanteko
Kaikenlaisten vajakkien kanssa naiset lapsia tekee ja sitten naiset purkaa tuntojaan vauva palstalla. Lopettaa jännämiesten paneminen heti.
Uskokaa jo, että jos suhteesta seksi loppuu, niin mieheltä loppuu muukin kiinnostus parisuhteessa.
Kivat ja kiltit ei kelpaa mutta sitten itketään kun mies on täysi mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän ne lapset maailmaan olet paskonut. Ei miehelläsi ole mitään tekemistä niiden kanssa.
Jännä, miten tuolla isyystestiketjussa miehet ulvovat, että lapset ovat myös miesten, eikä nainen saa niistä yksin päättää.
Vierailija kirjoitti:
Ne on just nämä ``kiltit`` miehet, joista kuoriutuu parisuhteessa esiin se mulkku. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisten vajakkien kanssa naiset lapsia tekee ja sitten naiset purkaa tuntojaan vauva palstalla. Lopettaa jännämiesten paneminen heti.
Varmaan kun itsekin ovat samanmoisia vajaggeja
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo, että jos suhteesta seksi loppuu, niin mieheltä loppuu muukin kiinnostus parisuhteessa.
.....ja kostaa sen lapsilleen?
Vierailija kirjoitti:
Mees nyt siitä tumputtamaan keskenäs sen seksimaniasi kanssa, kun täällä aikuiset keskustelee aikuisten asioista.
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen näkee kuinka käy kun kumpikin lapsen tasolla olevat ennen jo aikuiseksi kasvamistaan alkavat koittaa väkisin perhettä perustamaan, "kotileikkiä".
Sen takia suurin osa lapsiperheellisisistä ovat eronneita kun kaksi keskenkasvuista kakaraa koitaa väkisin perhettä perustaa ei mitään ihmmissuhdetaitoja kummallakaan.
Ei ole koskaan yhdessä vikaa vaan ihan kummassakin ettei suksia saada luistamaan. Kukaan ei riitele yksinään.
Naiset eivät osaa yhdistää asioita. Omalla tekemisellä ei ole koskaan mitään merkitystä, vaan kaikki on miehen syytä.
oletteko muuten huomanneet, että perheväkivaltatapauksissa nainen pahoinpidellään aina ihan yllättäen ja ilman mitään syytä. Miehet vaan ihan syyttä alkavat aina yllättäen pahoinpitelemään.
Joo ei tollasella pahan mielen aiheuttajalla tee mitään.
Nämä esimerkit kuulostavat todellakin asperger/autistimiehiltä, jotka eivät aivojensa takia vain ymmärrä normaaleja käytössääntöjä. Laskelmallista itsekkyyttä ja ilkeyttä en usko. Siinä tapauksessa he olisivat olleet suhteen alussa erityisen lipeviä ja huomaavaisia, ja kun kala on koukussa niin muuttuneet dominoiviksi.
Vierailija kirjoitti:
Sen altaantäytön keksit, kun mies oli lähdössä mökille. Harmittaa miestä tuollainen kiusanteko
Ykköseksi menee lapset ja niiden tarpeet. Sitten puoliso. Sitten oma napa. Tuossa on toimiva resepti hyvälle avioliitolle. Miehen halu lähteä mökille ei tosiaan ole kovin korkealla prioriteettilistalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi seksiä kusipään kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.....ja kostaa sen lapsilleen?
Ei se ole kostamista jos ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
#miesvihanäkyväksi
Naisvihaahan tuo on kun mies hylkää ilmoittamatta perheensä ja lähtee mökille. Jättää koko perheensä pulaan ja heitteille. Mies pysyy perheensä rinnalla, kaikissa tilanteissa, keskenkasvuinen pelkuri pakenee yksin mökille.
Ei pelkkää naisvihaa vaan myös lapsivihaa tai perhevihaa.
Itse kyllä en puhuisi vihasta tässä yhteydessä vaan itsekkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi seksiä kusipään kanssa
Itsehän on kusipäänsä valinnut ja lapset sen kanssa tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä itsekäs paska se sinäkin olet. Ethän sä muuta teekään täällä kuin kehut itseäsi kivaksi ja kiltiksi päivät pitkät. Oot todella täynnä itseäsi.
Ehkä häntä vain viduttaa taipumuksesi repiä maksimihyöty hänestä kuin joku vampyyri?
Ei ole ap:n eikä sinunkaan miehesi ollut tavallinen. Jos kerta talossa ollut sinunkin omistus, niin ei hän ole sitä yksin pystynyt myymään tai uutta ostamaan.