Mieheni ei osaa jotenkin yhdistää asioita toisiinsa
Vaikeaa kuvailla tätä ongelmaa, mutta jos minä esim. Teen jotain hyviä asioita hänen eteensä, ne eivät liity tavallaan millään tavalla tulevaan, vaan hän voi sitten vaikka seuraavana päivänä tehdä jonkin todella ikävän asian minulle. Suhteemme on siis pahassa kriisissä mm. kommunikointiongelmien takia, mutta olemme yrittäneet sinnitellä yhdessä. Ennen olin kuitenkin kunnon kynnysmatto sovun säilyttämiseksi, mutta nyt olen alkanut pistää vastaan ja käyttäytymään välillä samoin kuin mies käyttäytyy. Mies mm. lähtee usein mökille sopimatta kanssani, että minä hoitaisin sitten yksin lapsia. No, minä tein sitten kerran samat hänelle, eli lähdin kun hän sieltä tuli ja sekös vasta törkeä teko hänestä oli ja hän vieläkin välillä muistelee sitä, kuinka ei ole sitä unohtanut. Eli hän ei näe lainkaan omaa toimintaansa.
Lisäksi minusta välillä tuntuu, että mieheni ei edes ymmärrä lastemme olevan myös hänen lapsiaan ja jokainen asia, jonka hän lastemme eteen tekee, on hänestä jokin palvelus minulle. Esim. Eilen sain hänet täyttämään lasten uima-altaan pihalle ennen kuin häipyi taas mökille, niin hän laittoi sitten mökiltä viestiä perään, kuinka hän käytti koko illan siihen, että sai altaan täytettyä TEILLE. Ihan kun se olisi ollut jokin maailman suurin tai vaativin urakka, kuten peruskodinhommat/lapsiin liittyvät asiat tuntuvat hänestä olevan..
Kommentit (226)
Ehkä naisten väkivaltainen raivohulluus onkin niin yleistä, ettei ole mikään sattuma että tähänkin ketjuun sattuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen näkee kuinka käy kun kumpikin lapsen tasolla olevat ennen jo aikuiseksi kasvamistaan alkavat koittaa väkisin perhettä perustamaan, "kotileikkiä".
Sen takia suurin osa lapsiperheellisisistä ovat eronneita kun kaksi keskenkasvuista kakaraa koitaa väkisin perhettä perustaa ei mitään ihmmissuhdetaitoja kummallakaan.
Ei ole koskaan yhdessä vikaa vaan ihan kummassakin ettei suksia saada luistamaan. Kukaan ei riitele yksinään.
Naiset eivät osaa yhdistää asioita. Omalla tekemisellä ei ole koskaan mitään merkitystä, vaan kaikki on miehen syytä.
oletteko muuten huomanneet, että perheväkivaltatapauksissa nainen pahoinpidellään aina ihan yllättäen ja ilman mitään syytä. Miehet vaan ihan syyttä
Ainoa "oikeutus" väkivallal
kokemusta on. Kun raivohulluuksissaan nainen tuli lukitun kylppärioven läpi päästäkseen kimppuuni, ja kun sitten puolustauduin, niin tottakai hyökkääjä olinkin minä!
Totta kai näin kävi. Ilman muuta. Pitipäs sattuakin, että osuit juuri tähän ketjuun just nyt kertomaan tämän. Mikä yhteensattuma. Hämmästyttävää.
Minua kiinnostaa tuossa keississä se, miten tyttöystävä pääsi lukitun oven läpi sinne kylppäriin: oliko sillä kirves tai moottorisaha, vai oliko ovi elokuvatyyliin tehty pahvista? Jos meni kirveen tai sahan kanssa, niin millä tyyppi puolustautui, jotta hänet voitiin todeta hyökkääjäksi? Monta kummastuttavaa yksityiskohtaa tässä muuten niin uskottavassa tarinassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki näemmä "unohtivat" sen kylppärinoven läpi hyökänneen raivohullun.
Ei vissiin ollut tarpeeksi dramaattista?
Tai että tekijänä nainen?
Tai ehkä ketään ei kiinnostanut vastata turhaan ulinakommenttiisi, joka ei liittynyt mitenkään mihinkään?
Ai nyt väkivallasta kertominen onkin ulinaa? moninkertaiset standardit valehtelijoiden klubissa tänään?
Miksi olet valinnut miehen päin persettä?
Vierailija kirjoitti:
#4bmovement #decentermen. Isolle osalle sinkuista rupeaa riittämään miesten perseily. Jopa alkuun nössöt miehet on jääneet kiinni vuosien mittaan päähän nousseen egon takia vastaavasta käytöksestä.
Hyvä feministit, perustakaa lisää separatistijärjestöjä. Pommi-iskuja, salamurhia, väkivaltaa!
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo, että jos suhteesta seksi loppuu, niin mieheltä loppuu muukin kiinnostus parisuhteessa.
Muna ja kana kysymys, kumpi oli ensin?
Vierailija kirjoitti:
Miten se liittyy ap:n elämään?
Ei näemmä pysty vastaamaan mutta: väkivaltaisella tavalla hullu nainen, tyypillinen pahvinen väliovi, tappeluhaluton mies, kättäpitempää- mikä tässä on epäuskottava? Lukekaa vaikka poliisiraportteja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet valinnut miehen päin persettä?
Mitä sillä on väliä? Ei ole mahdollisuutta mennä menneisyyteen muuttamaan asioita. Voit muuttaa vain tämän hetkistä tilannettasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä ketään ei kiinnostanut vastata turhaan ulinakommenttiisi, joka ei liittynyt mitenkään mihinkään?
Ai nyt väkivallasta kertominen onkin ulinaa? moninkertaiset standardit valehtelijoiden klubissa tänään?
Jos toinen tulee väkivaltaisesti kimppuun, niin itseään saa puolustaa päästäkseen tilanteesta pois. Toista ei saa hakata siksi, että tämä pyytää hoitamaan yhteisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sulla näkyy olevan. ``Seksiä ei saa aina kun haluaa, uliuli. Kyllä saa mies hyljätä lapsensa jos ei saa seksiä aina kun haluaa, uliuliuu. Mutta kun väkivaltaiset naiset, uli. Minutkin meinasi moottorisahamurhaajanainen kerran tappaa, ainakin luulen että se oli totta eikä uliuliuli-unta! Miesvihaa, uli!``
Keräisin lapset ja kamppeet ja lähtisin ukon perään mökille viettämään perhe aikaa.
Samalla vois selvitä, onko sillä siellä joku toinen eukko. Näinkin kun on käynyt monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valheellista vääntöä että vain miehet-tottakai- ovat väkivaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei näemmä pysty vastaamaan mutta: väkivaltaisella tavalla hullu nainen, tyypillinen pahvinen väliovi, tappeluhaluton mies, kättäpitempää- mikä tässä on epäuskottava? Lukekaa vaikka poliisiraportteja.
Millä kättä pidemmällä siis tuli oven läpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap:n mies ole väkivaltainen. Sinä olet ainoa, joka tulit huutelemaan tänne puolisoiden pieksemisestä. Tiedätkö kuka olet ja missä olet, vai pitääkö sinulle soittaa ambulanssi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oven läpi tuleva aggressiivinen nainen ei todellakaan liity mitenkään aloitukseen. Menkää muualle ulisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sulla näkyy olevan. ``Seksiä ei saa aina kun haluaa, uliuli. Kyllä saa mies hyljätä lapsensa jos ei saa seksiä aina kun haluaa, uliuliuu. Mutta kun väkivaltaiset naiset, uli. Minutkin meinasi moottorisahamurhaajanainen kerran tappaa, ainakin luulen että se oli totta eikä uliuliuli-unta! Miesvihaa, uli!``
Feministisasta.
Vierailija kirjoitti:
Se, että ei niistä tavallisista väliovista kyllä läpi mennä ilman sahaa tai kirvestä, vaikka kuin olis tehty kennosta. Ei vaan mennä. Keksi ensi kerralla jotain vähän uskottavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli tuollainen mies, en onneksi ehtinyt hankkimaan lapsia ennen kuin oli pakko erota hänestä. Luulen tietäväni mistä puhut tuossa, ettei tunnu tekevän pahuuttaan, vaan silkkaa ymmärtämättömyyttään. Exäni saattoi huutaa ovelta kassi kainalossa että lähtee Alpeille laskettelemaan, ilman että oli mitään puhunut etukäteen. Ei ymmärtänyt miksi pahastuin, kun ei tullutkaan vuosipäiväillalliseksi kotiin, vaan menikin ilmoittamatta kavereiden kanssa. Voidaanhan me syödä joku toinen päivä. Teki tätä myös muille kuin minulle. Olen melko varma, että hänellä on joku asperger tms, on älykäs ja toimeentuleva, mutta puuttui ihan täysin käsitys siitä, mikä sosiaalisissa suhteissa on sopivaa, eikä edes selittämällä ymmärtänyt, miksi akka niin kauheasti aina pahastuu pikkujutuista.
Pakko jatkaa tähän vielä yksi esimerkki, joka oikeasti jo naurattaa näin lähes 1
Normijärkinen (= itsekin 100%:sti savuton) nainen ei koskaan nikotiininikottelijaa huoli.