Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amazing race suomi 2024

Vierailija
22.05.2024 |

Uuden kauden kisaajat julki: 

juontaja Mikko Kekäläinen ja kummitätinsä Mervi Levänen, juontaja Tinni Wikström ja ystävänsä Antti Savinainen, näyttelijäystävykset Leea Klemola ja Kaarina Hazard, jalkapalloilija Paulus Arajuuri ja näyttelijäsiskonsa Adeliina Arajuuri, ex-uimari Jani Sievinen ja vaimonsa Maria Nyqvist, somepersoona Metti Forssell ja ystävänsä Hanna Launonen, näyttelijä Mimosa Willamo ja isänsä Patrick Willamo, räppäri ja näyttelijä Deogracias "Gracias" Masomi ja ystävänsä ex-jalkapalloilija Jeremie Malolo, näyttelijä Aku Sipola ja ystävänsä Wille Komulainen, Leijonan luolasta tuttu sijoittaja Elias Aaltoja veljensä Matias Pietilä sekä artisti Tuure Boelius ja siskonsa Saana Boelius.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f6d9b4d1-c327-4b9f-8332-a5593da…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3553)

Vierailija
721/3553 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisen flegmaattisen oloinen on urheilijaksi tuo Paulus.

Minusta taas Paulus on täyttä kultaa, ehdoton suosikkini tuosta porukasta

Paulus tsemppaa myös mukavasti ja vilpittömästi muita kilpailijoita.

Vierailija
722/3553 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisen flegmaattisen oloinen on urheilijaksi tuo Paulus.

Minusta taas Paulus on täyttä kultaa, ehdoton suosikkini tuosta porukasta

Paulus tsemppaa myös mukavasti ja vilpittömästi muita kilpailijoita.

Niin tekeekin ja itse asiassa kaikki muutkin näyttävät tsemppaavan toisiaan paitsi prinsessa pökkelö :(

Voisitko poistua tästä keskustelusta. Olet alusta lähtien haukkunut ja maalittanut kilpailijaa valheilla.  Yli 50 kirjoittamaasi viestiä on poistettu tästä keskustelusta muutaman viime viikon aikana. Olet sivistymätön valehtelija, jota kukaan ei kaipaa täällä.

Kaikki sarjaa seuranneet tietävät, että kaikilla kilpailijoilla oli koko kisan ajan erittäin hyvä yhteishenki, minkä vuoksi he ovat pitäneet koko joukolla yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/3553 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olette mieltä etenkin me-too -aikana, että isä-tytärparin isä parissa ekassa jaksossa onnitteli  aikuista tytärtään pussaamalla häntä suoraan suulle!?? Ainakin siltä se näytti, että suulle moiskaisi!

Niin? Mä pussaan mun molempia vanhempia ja kahta siskoa aina suulle kun tavataan :D Ja mun bestistäkin koska heillä on kotona pussailla moiskautettu suulle myös. ja siis hei haloo - eihän tässä ole mistään suutelemisesta kyse. Joku järki.

Älä nyt sotke mun fantasioita.. 

Vierailija
724/3553 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on viihdeohjelmasta ja kisasta, joka on tehty lauantai-illan iloksi katsojille.  Ei voi ymmärtää, että kisaajia haukutaan ja nimitellään asioilla, jotka eivät ole totta ja jotka eivät liity kisaan mitenkään.

Vierailija
725/3553 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä mitättömän vähän kommentteja uusimmasta jaksosta. Eikö ohjelma enää kiinnosta? Sen sijaan joku ottanut asiakseen lainata ketjun jokaista kasvissyöntiviestiä ja kommentoida niitä yksitellen. Se hetki meni jo. Kannattaa siirtyä eteenpäin, tuoreempien jaksojen tapahtumiin.

Vierailija
726/3553 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruudussa tyrkylle tuli Amazing Race -jakso, jota klikkasin, koska uusi jakso oli vielä näkemättä. Heti alkuun näytettiin jakson putoajaparin saapuminen maaliin. Voi pettymys, kun spoilaannuin. Ihmettelin olinko vahingossa kelannut jakson loppuun, kunnes huomasinkin, että minulle olikin ehdotettu jotain Amazing Race Pudonneen tilitys -jaksoa, voih... En huomannut sitä pientä tekstiä :-/

Vierailija
727/3553 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt-kehittäjän olisi ehkä kannattanut ottaa kisaan joku muu parikseen..? Tämä veli tuntuu usein olevan se hidastava tekijä, heikoin lenkki. On huonomuistinen ja huono paineensietokyky. Elias on tästä veljesparista selvästi positiivisempi, heittäytymiskykyisempi, huumorintajuisempi, urheilullisempi ja välkympi.

Vierailija
728/3553 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wolt-kehittäjän olisi ehkä kannattanut ottaa kisaan joku muu parikseen..? Tämä veli tuntuu usein olevan se hidastava tekijä, heikoin lenkki. On huonomuistinen ja huono paineensietokyky. Elias on tästä veljesparista selvästi positiivisempi, heittäytymiskykyisempi, huumorintajuisempi, urheilullisempi ja välkympi.

Bro-veljesten osalta taas Grade on hidastavampi osapuoli. Lannistuu helposti, jos joku tehtävä vaatii pitkäjänteisyyttä (ristipisto, vuorosanojen oppiminen, jne). Silti hyvä tsemppi ja keskinäinen kemia.

Vierailija
729/3553 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko Metti Hannalle, että ota sä tuo (roolihahmon nimi), kun sillä on enemmän vuorosanoja? Eipä yllättänyt 🤭

Vierailija
730/3553 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko Metti Hannalle, että ota sä tuo (roolihahmon nimi), kun sillä on enemmän vuorosanoja? Eipä yllättänyt 🤭

Jäikö huomaamatta / kuulematta, että Hanna puhuu Espanjaa. Siinä mielessä taisi olla aika luonnollista, että espanjankielisistä vuorosanoista isompi osa lankesi Hannalle. 

Vierailija
731/3553 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu nyt hyvänen aika noiden kommenttien poistamisen kanssa!!! Onko sulla ihan kaikki kotona? Eikö täällä saa enää sanoa yhtään mitään ilman, että joku huurupää poistattaa kommentit?! Mä sanoin, että pitäisi palata alkuun ja kieltää kännyköiden lainaaminen, niin sen joku poistatti 😲 Nyt oikeesti jotain rajaa!!!

Vierailija
732/3553 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruudussa tyrkylle tuli Amazing Race -jakso, jota klikkasin, koska uusi jakso oli vielä näkemättä. Heti alkuun näytettiin jakson putoajaparin saapuminen maaliin. Voi pettymys, kun spoilaannuin. Ihmettelin olinko vahingossa kelannut jakson loppuun, kunnes huomasinkin, että minulle olikin ehdotettu jotain Amazing Race Pudonneen tilitys -jaksoa, voih... En huomannut sitä pientä tekstiä :-/

Mulle on käynyt kaksi kertaa sama homma! "Jatka katsomista" kohdassa näkyy Amazing Race, klikkaan ja ruudulle lävähtääkin "Pudonneen tilitys" -jakso, jossa paljastuu pudonnut pari parin sekunnin sisällä ennen kuin ehtii sulkea.  

Vierailija
733/3553 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä mitättömän vähän kommentteja uusimmasta jaksosta. Eikö ohjelma enää kiinnosta? Sen sijaan joku ottanut asiakseen lainata ketjun jokaista kasvissyöntiviestiä ja kommentoida niitä yksitellen. Se hetki meni jo. Kannattaa siirtyä eteenpäin, tuoreempien jaksojen tapahtumiin.

Mä olen ainakin laittanut jo useamman kommentin, vaan joku poistattaa mielivaltaisesti tekstiä. Ihan hullua yrittää valkopestä yhtä kilpailijaa tälläisellä tavalla. Musta ei muutu valkoiseksi vaikka poistattaisi kaikkien kommentit! Jos yksi kilpailija käyttäytyy huonosti, se totuus ei muutu miksikään poistattamalla kommentteja.

Tarkoitat siis, että sinun kommenttisi ovat koskeneet vain yhtä ainoaa kilpailijaa ja ilmeisesti pelkkää negatiivista, kun valkopesu yrityksestä puhut. Edellinen kommentoija kaipasi kenties vähän monipuolisempia kommentteja kisatapahtumista ja niin muuten minäkin. 

Vierailija
734/3553 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäikö huomaamatta / kuulematta, että Hanna puhuu Espanjaa. Siinä mielessä taisi olla aika luonnollista, että espanjankielisistä vuorosanoista isompi osa lankesi Hannalle. 

Tiimit ovat sopineet ennakkoon tehtävien jaosta omien vahvuuksiensa mukaan.  Sehän on vain järkevää suoritusajan lyhentämiseksi. 

Osa on treenanneet esim. fyysistä kuntoaan ennen kisan alkua, koska kisapäivät olivat pitkiä ja rinkat raskaita. 

Vierailija
735/3553 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ainakin laittanut jo useamman kommentin, vaan joku poistattaa mielivaltaisesti tekstiä. Ihan hullua yrittää valkopestä yhtä kilpailijaa tälläisellä tavalla. Musta ei muutu valkoiseksi vaikka poistattaisi kaikkien kommentit! Jos yksi kilpailija käyttäytyy huonosti, se totuus ei muutu miksikään poistattamalla kommentteja.

Tarkoitat siis, että sinun kommenttisi ovat koskeneet vain yhtä ainoaa kilpailijaa ja ilmeisesti pelkkää negatiivista, kun valkopesu yrityksestä puhut. Edellinen kommentoija

Sinusta on tehty ilmoitus ylläpidolle. Tässä ote säännöistä:

Palvelu voi antaa käyttäjälle varoituksen ja keskeyttää kohtuulliseksi ajaksi tämän tekemien ilmoitusten käsittelyn, jos tämä tekee toistuvasti ilmeisen perusteettomia ilmoituksia. 

Sinä poistatat nyt perusteettomasti ihmisten kirjoituksia vain siksi, että ne eivät vastaa sinun mielipiteitäsi. Myös tämän kaltainen toiminta on häiriköintiä johon ylläpito puuttuu! Tarpeeksi monta varoitusta johtaa palstalta pois sulkemiseen kokonaan.

Vierailija
736/3553 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos moderaattorille, kun siisti tätä keskustelua.  Toivottavasti päästään taas samaan kivaan keskustelutapaan tapahtumista ja kisaajista kuin vuosi sitten.

Tämä julkaistiin 14.10. sen jälkeen, kun noin 40 asiatonta kommenttia poistettiin tästä ketjusta. 

Kyse on viihdeohjelmasta, joten on aivan turhaa pilkata, vääristellä tapahtumia saati herjata kisaajia, ei ainuttakaan.

Vierailija
737/3553 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat siis, että sinun kommenttisi ovat koskeneet vain yhtä ainoaa kilpailijaa ja ilmeisesti pelkkää negatiivista, kun

Siis hetkinen, nyt menee ihan sairaaksi. Olen edellisen kommentin kirjoittaja ja EN OLE poistattanut yhtäkään kommenttia täältä!  

Vierailija
738/3553 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni spoileri ruutu+ jaksosta, mutta ei siitä kuka tippuu.

-

-

Mua vähän ihmetytti se, että mimosa heitti ihan vihkoon sen heittotehthävän ja pareja meni ohi oikealta ja vasemmalta ja tästä huolimatta olivat lopulta siellä toisella tehtävällä ennen niitä jotka heittivät paljon paremmin? eksyivätkö muut  vai mitä siinä tapahtu? tätä ei näytetty mitenkään.

Samaa mietin, oli todella outoa. 

Vierailija
739/3553 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa sarjasta eikä mistään muusta turhasta. Naurettavaa

Täällä näyttää olevan paljon kateellisia ja katkeria ihmisiä. Jos ihmisellä on kaikki hyvin niin ei ole mitään tarvetta lytätä muita.

Vierailija
740/3553 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset kommentit täältä poistetaan?