Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tykkäätte tästä Louis Vuittonin laukusta?

Kommentit (248)

Vierailija
141/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhimman käytössä olevan laukkuni olen ostanut -79, nahkalaukku säämiskävuorilla. Eniten pidän kirpparilöydöstäni. Uusin laukkuni on kolmisen vuotta vanha. Käsi- tai iltalaukku on monelle naiselle oman persoonallisuuden jatke. Minua moni tuttu on ihmetellyt, kun tyhjennän laukkuni kotiin tullessani, en voi tänään tietää, minkä laukun aamulla nappaan mukaani.

Jos Ap käyttää ostostaan yhtä kauan kuin itse vanhinta laukkuani, se ei ole edes kallis.

Ihanaa, että täällä joku muu lisäkseni ymmärtää, mistä laukkujen omistamisessa on pohjimmiltaan kyse:) 

Tykästyin kyseiseen Louis Vuittonin laukkuun sen lipasmaisen ulkonäön takia. Kokeilin sitä jo liikkeessä, jolloin huomasin sen olevan yllättävän tilava. Sisälle mahtui puhelin, lompakko ja muuta pientä. En yleensä kanna hirveästi tavaroita mukanani. Minulla ei ole tapana ostaa laukkuja hetken mielijohteesta, joten toivon uusimmasta hankinnastani tulevan pitkäikäinen kumppani.

Ap

Vierailija
142/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tukea eläinrääkkäjä Vuittonia. Lukekaa vaikka Changen, Lady Freethinkerin ja PETA:n vetoomuksia eläinparkojen puolesta 🐊🐍🦎🦌🐐 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nekin rahat pörssiin.

Vierailija
144/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma. En tajua noiden laukkujen hehkuttamista kun kuosi ja värit on todella rumia.

Vierailija
145/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhimman käytössä olevan laukkuni olen ostanut -79, nahkalaukku säämiskävuorilla. Eniten pidän kirpparilöydöstäni. Uusin laukkuni on kolmisen vuotta vanha. Käsi- tai iltalaukku on monelle naiselle oman persoonallisuuden jatke. Minua moni tuttu on ihmetellyt, kun tyhjennän laukkuni kotiin tullessani, en voi tänään tietää, minkä laukun aamulla nappaan mukaani.

Jos Ap käyttää ostostaan yhtä kauan kuin itse vanhinta laukkuani, se ei ole edes kallis.

Ihanaa, että täällä joku muu lisäkseni ymmärtää, mistä laukkujen omistamisessa on pohjimmiltaan kyse:) 

Tykästyin kyseiseen Louis Vuittonin laukkuun sen lipasmaisen ulkonäön takia. Kokeilin sitä jo liikkeessä, jolloin huomasin sen olevan yllättävän tilava. Sisälle mahtui puhelin, lompakko ja muuta pientä. En yleensä kanna hirveästi tavaroita mukanani. Minulla ei ole tapana ostaa laukkuja hetken mie

Kallis laukku, halpa ihminen. Mitätön.

Vierailija
146/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma. En tajua noiden laukkujen hehkuttamista kun kuosi ja värit on todella rumia.

Tarkoitushan on kertoa muille ihmisille olevansa varakas! Hyhhyh.

Vierailija
147/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykästyin kyseiseen Louis Vuittonin laukkuun sen lipasmaisen ulkonäön takia. Kokeilin sitä jo liikkeessä, jolloin huomasin sen olevan yllättävän tilava. Sisälle mahtui puhelin, lompakko ja muuta pientä. En yleensä kanna hirveästi tavaroita mukanani. Minulla ei ole tapana ostaa laukkuja hetken mie

Sulla voi olla hintava laukku, mutta muuten et ole mitään. Tyhjänä kumiseva tynnyri. 

Vierailija
148/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon 2700€ hintaan saisi monta laadukasta merkkilaukkua, ja hyvän kokoista kun ei tuohon mahdu kuin luottokorttikotelo, huulipuna, avaimet ja ehkä kännykkä.

Joo, mieluiten 2700€:lla kaikkea muuta. :) Ja eikös tolla summalla saisi varmaa jo näyttävämmän ja isomman lv laukunkin? Hmm..

Vierailija
149/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma laukku, en huolisi. 

Vierailija
150/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en olisi kaltaisesi ääliön kanssa. 👎

Vierailija
151/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin suoraan jätekeräykseen. 

Vierailija
152/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Louista Vi**uun -laukkuja en ottais  vaik saisin Typerää brassailua.

Ei ne sopisi sinun halpaan tyyliin muutenkaan, joten älä huoli. Louis Vuitton ei edes myisi sulle, tuskin pääsisit putiikkiin sisään vartijoiden ohi.

Tyhmien eukkojen hommia merkeillä diivailu on.

Miehet harvemmin diivailee laukuilla. Minulla on monta metsästävää veljeä. Kun kesällä vieraat lähtevät, alkaa aseiden ja kiikareiden tutkiskelu. Sitä seuratessaan miettii 'varustelukilpaa', kerran laskeskelin asekaapin sisällön loppusummaa. Laukkujen hinta on pientä siinä kisassa.

Vierailija
153/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sopisi sinun halpaan tyyliin muutenkaan, joten älä huoli. Louis Vuitton ei edes myisi sulle, tuskin pääsisit putiikkiin sisään vartijoiden ohi.

Miehet harvemmin diivailee laukuilla. Minulla on monta metsästävää veljeä. Kun kesällä vieraat lähtevät, alkaa aseiden ja kiikareiden tutkiskelu. Sitä seuratessaan miettii 'varustelukilpaa', kerran laskeskelin asekaapin sisällön loppusummaa. Laukkujen hinta on pientä siinä kisassa.

Yhtä tolloa brassailla aseilla, autoilla, millä vaan...

Vierailija
154/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa, olen varakas, olen hankkinut saatanan kalliita leluja itselleni!

Vierailija
155/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kaikki LV:n logolaukut on suoraan sanottuna susirumia.

Osta pois jos itse tykkäät ja on varaa, mutta ihan turha täällä kysellä mielipiteitä. 

Vierailija
156/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä tolloa brassailla aseilla, autoilla, millä vaan...

En ole tavannut yhtään ihmistä, joka ei brassailisi. Se voi olla tupakka-aski tai olut/siiderimaku, mitä tahansa.

Vierailija
157/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä tolloa brassailla aseilla, autoilla,

Ei meilläpäin! Olemme sivistyneitä suomenruotsalaisia. 

Vierailija
158/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt en ymmärtänyt. Eikö suomenruotsalaisten brassailu ole tolloa, vai eivätkö he brassaile. Tai tietysti yksi vaihtoehto on, että eivät ymmärrä termiä.

Vierailija
159/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha raha ei diivaile.

Vierailija
160/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin vasta LV Mini Dauphinen. On kyllä ihana laukku.