Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tykkäätte tästä Louis Vuittonin laukusta?

Kommentit (248)

Vierailija
121/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tuohon mahtuisi, huulipuna kenties?

Onpas sinulla isoja huulipunia. Oletko valas?

Miten kannat tuossa veskassa ruokaostokset esimerkiksi? 

Et ole tosissasi. Pitääkö jokaisessa laukussa pystyä kantamaan ruokaostoksia? Minulla on laukkuja eri tarkoituksiin. Juhlalaukut lienevät usein tuota kokoa, jopa pienempiä, ja tuskin niistä kommentoit, että ikävää, kun ei mahdu perunakiloa mukaan. 

Juhlissa on harvoin pottuja tarjolla, mutta ei tuohon kyllä kakkuakaan saa paljon jemmattua iltapalaksi tai kotimatkaevääksi.

Vierailija
122/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, joilla on varaa tuohon laukkuun, eivät pyöri vauvapalstalla kyselemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuittonilta tulee aivan liikaa kausilaukkuja nykyään.

Rakastin heidän klassikoita jotka olivat suosittuja 1990 ja 2010 välillä, mutta niitä ei enää montaa valikoimissa ole.

Vuittonin Epi Leather on yksi kestävimmistä nahkalaaduista koskaan. Minulla on Epi-nahkaiset Speedy ja Alma.

Samoin Saffiano-nahka jota esimerkiksi Prada käyttää laukuissaan, samoin Michael Kors. Säänkestävää pinnoitettua kulutusta kestävää nahkaa.

Vierailija
124/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tuohon mahtuisi, huulipuna kenties?

Onpas sinulla isoja huulipunia. Oletko valas?

Miten kannat tuossa veskassa ruokaostokset esimerkiksi? 

Et ole tosissasi. Pitääkö jokaisessa laukussa pystyä kantamaan ruokaostoksia? Minulla on laukkuja eri tarkoituksiin. Juhlalaukut lienevät usein tuota kokoa, jopa pienempiä, ja tuskin niistä kommentoit, että ikävää, kun ei mahdu perunakiloa mukaan. 

Juhlissa on harvoin pottuja tarjolla, mutta ei tuohon kyllä kakkuakaan saa paljon jemmattua iltapalaksi tai kotimatkaevääksi.

Ehkä sinne voi sujauttaa muutaman katkaravun buffetpöydästä? :DDDDD Kännykän seuraksi.

Vierailija
125/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukut kannattaa ostaa käytettynä nykyään! Silloin niissä ei enää ole tehdaspintakemikaaleja jäljellä. Ei kannata myrkyttää itseään turhaan.

Helsingissäkin monta liikettä joista saa hyväkuntoisia, uudenveroisia merkkilaukkuja sopivaan hintaan.

Vierailija
126/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kertoi että Speedyn koossa 25, 30 tai 35 sai noin 400-500 eurolla vuonna 2005-2006.

Mitä nuo maksaa nykyään? Yli 2000 euroa?

Ne oli fiksuja jotka osti ne aikoinaan, koska parempi laatu ja alhaisempi hinta. Nykyään ne tehdään liukuhihnalla.

Vierailija
127/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brändi se rihkamankin kruunaa.

Kuka ottais jos ei olis statusta?   Eikä oikeaa statusta saa kalliilla laukulla jos ei ole muutakin. 

Vierailija
128/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin japanilaissuunnittelijan Multicolor-versioista aiemmin. Ne mustat ja valkoiset joissa oli värikkäitä pieniä logoja. 2000-luvun puolessa välissä. Kadehdin niitä jotka saivat omansa silloin.

Tuollaiset kausilaukut oli päteviä mutta nyt niitä tulee liikaa erilaisia ja jotenkin suttuisina. Nuo japanilaiset oli nätempiä väreiltään ja varmaan laadukkaampia.

Eikö Vuittonin nykyinen suunnittelija ole joku Kardashian-Jenner perheen tuttuja, räppäri-Kanyen kautta, joten olisko tuon muoviperheen jäsenillä osuutta asiaan että laatu huonontunut mutta hinnat moninkertaistuneet kun "pissisfanit" himoitsee niitä mitä perheellä näkynyt kuvissa ja telkkarissa?

Vierailija
129/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kameralaukkuna menisi, mutta muuhun käyttöön liian kallis, pieni ja ruma.

Vierailija
130/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuntemani ja paljon liikematkusteleva mies kysäisi eräänä päivänä että miksi naisilla ei enää näy siistejä laukkuja täällä Suomessa. Suurella osalla kaikki jotain ryhdittömiä kangaspusseja ja -kasseja jotka saa kantajansakin näyttämään ryhdittömiltä. Että aiemmin näkyi pääkaupunkiseudullakin kivoja laukkuja.

Minulla sattui olemaan kiva laukku tuona päivänä, siihen kiinnitti huomionsa ja kysyi asiasta :D Käytän usein pikkureppua, toki laadukkaasta nahasta tehtyä.

Mistä tuo johtuu? Koska eihän me olla oltu enää Euroopan tyylittömin kansa vuosikausiin, vai ollaanko palattu takaisin nuhruisiin trikooyöpaitakaapuihin ja roikkuviin kangaskasseihin? Onko itseensä panostaminen jokin synti nykyään?

Laukkuun panostaminen antaa ihmisestä tyhjäpää vaikutelman, näin se vaan on. 

Laukkuunkin voi panostaa laadussa mutta että tarvitsee näkyvän kalliin brändin itseään tukemaan niin se paljastaa heikon kohdan.

Vierailija
131/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut vuosia tön takia Keski-Euroopassa (en juuri nyt vaan Hgissä) ja siellä logomerkkituotteet olleet niin tavanomaisia pari vuosikymmentä ainakin, ettei niihin lopulta enää kiinnittänyt huomiota.

Suomi oli varmaan viimeisiä maita johon LV rantautui 2009. Samaan aikaan taisivat avata Romaniaan liikkeen. Muihin EU-maihin ja pohjoismaihin olivat avanneet jo, kuten Ruotsiin, Norjaan ja Tanskaan 90-luvun lopulla.

Erikoista sinänsä että Keski-Euroopassa naiset kulkivat niin että laukkunsa oli osa heidän pukeutumisen kokonaisuutta, meni siinä mukana, mutta suomalaiset ja jenkit kulkee sen näköisinä kuin laukku olisi heidän tärkein omaisuutensa, kuin lemmikki tai lapsi, ja käsi pitkällä mennään sen näköisenä että hei katsokaa ja huomatkaa mun kallis laukku, jolloin se ei usein sovi siihen muuhun pukeutumiseen eikä kokonaisuuteen jos on tekokuituiset kireät rytkyt päällä, halvan näköiset huulitäytteet, ripsi- ja hiusjatkeet, sitten se monen tuhannen egen laukku latistaa sen koko homman, eikä nostata olemusta vaikka omistaja niin kuvittelisi.

Vierailija
132/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en välitä brändeistä enkä nipota niiden suhteen enkä ole allerginen logoille; jos näen kauniin Vuittonin niin ostan sen ja jos näen kauniin Korsin, niin ostan sen. Pääasia että se ajaa käyttötarkoituksensa ja sopii minun muuhun pukeutumiseen ja tarpeeseen töissä tai vapaa-ajalla, sekä matkustaessa.

Vierailija
133/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räppärit ja roadmanit on pilanneet monta hyvää merkkiä, ja shampanjataloa.

Voitaisko me cancelloida kaikki räppärit ja gansta-kulttuuria ja huumeita ihailevat?

Vierailija
134/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhimman käytössä olevan laukkuni olen ostanut -79, nahkalaukku säämiskävuorilla. Eniten pidän kirpparilöydöstäni. Uusin laukkuni on kolmisen vuotta vanha. Käsi- tai iltalaukku on monelle naiselle oman persoonallisuuden jatke. Minua moni tuttu on ihmetellyt, kun tyhjennän laukkuni kotiin tullessani, en voi tänään tietää, minkä laukun aamulla nappaan mukaani.

Jos Ap käyttää ostostaan yhtä kauan kuin itse vanhinta laukkuani, se ei ole edes kallis.

Vierailija
135/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louista Vi**uun -laukkuja en ottais  vaik saisin Typerää brassailua.

Vierailija
136/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piste puuttui.

Vierailija
137/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sopisi sinun halpaan tyyliin muutenkaan, joten älä huoli. Louis Vuitton ei edes myisi sulle, tuskin pääsisit putiikkiin sisään vartijoiden ohi.

Vierailija
138/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sopisi sinun halpaan tyyliin muutenkaan, joten älä huoli. Louis Vuitton ei edes myisi sulle, tuskin pääsisit putiikkiin sisään vartijoiden ohi.

Tyhmien eukkojen hommia merkeillä diivailu on.

Vierailija
139/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä typerää miestenkin merkkitietoisuus.

Vierailija
140/248 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa, minulla on rahaa!