Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tykkäätte tästä Louis Vuittonin laukusta?

Kommentit (248)

Vierailija
181/248 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne moukat jotka käy tässä ketjussa huutelemassa "Ruma laukku, en ottais!" niin käyttäkää vain suosiolla ja ihan vapaasti niitä omia kulahtaneita kangaskasseja ja reppuja joissa marimekkokukkien ja muumien kuvia, tai jotain sateenkaarituki-diipadaapaa.

Vierailija
182/248 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K a m e r a laukku???

On kyl karsee, sori ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/248 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhimman käytössä olevan laukkuni olen ostanut -79, nahkalaukku säämiskävuorilla. Eniten pidän kirpparilöydöstäni. Uusin laukkuni on kolmisen vuotta vanha. Käsi- tai iltalaukku on monelle naiselle oman persoonallisuuden jatke. Minua moni tuttu on ihmetellyt, kun tyhjennän laukkuni kotiin tullessani, en voi tänään tietää, minkä laukun aamulla nappaan mukaani.

Jos Ap käyttää ostostaan yhtä kauan kuin itse vanhinta laukkuani, se ei ole edes kallis.

Ihanaa, että täällä joku muu lisäkseni ymmärtää, mistä laukkujen omistamisessa on pohjimmiltaan kyse:) 

Tykästyin kyseiseen Louis Vuittonin laukkuun sen lipasmaisen ulkonäön takia. Kokeilin sitä jo liikkeessä, jolloin huomasin sen olevan yllättävän tilava. Sisälle mahtui puhelin, lompakko ja muuta pientä. En yleensä kanna hirveästi tavaroita mukanani. Minulla ei ole tapana ostaa laukkuja hetken mie

Sä tykkäät siitä sen isosta logosta mikä siinä näkyy ja siitä että se maksaa muka paljon. Mainoksen uhrina luulet sen oikeasti olevan jotain luxusta ja statusta, mutta se ei sitä ole. Jos samanlainen olisi Tokmannilla 20€, et todellakaan ostaisi vaikka se olisi laadukkaampi Suomessa käsityönä tehtynä suomalaisesta nahasta. Mut LV, Gucci, YSL jne omistaa yks ja sama firma minkä tavoite on ottaa köyhiltä rahat pois ja ne onnistuu siinä hemmetin hyvin. Mikset osta Hermesin laukkua? Koska sulla ei ole varaa ja se näyttää ihan tavalliselta torikojusta ostetulta ilman hieno merkkejä.

Vierailija
184/248 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että tuo ap:n esittelemä on ensimmäinen LV:n laukku, joka miellytti silmää. Yleensä LV:llä on minusta todella rumia laukkuja. 

Vierailija
185/248 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne moukat jotka käy tässä ketjussa huutelemassa "Ruma laukku, en ottais!" niin käyttäkää vain suosiolla ja ihan vapaasti niitä omia kulahtaneita kangaskasseja ja reppuja joissa marimekkokukkien ja muumien kuvia, tai jotain sateenkaarituki-diipadaapaa.

Ai jai, siellä taas yks joka pistänyt koko tilinsä LV.n rihkmaan. Käy kattoo se poistetti video "Luxury Fashion Is For Broke People" ja kato kuka on oikeesti moukka. 

Vierailija
186/248 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti naurattaa miten tämä maailman vanhimpiin kuuluva 170 vuotta sitten perustettu laukkumerkki herättää edelleen Suomessa näin paljon kaakatusta ja kateutta, sekä tuomitsemista.

Vaikka liike ollut täällä toistakymmentä vuotta jopa.

Minä näin ensimmäiset Vuittonin laukut Ranskassa ja Sveitsissä 80-luvun lopulla kun olin lapsi. Mielestäni oli jännän näköisiä, toki tyylini on aina ollut klassinen.

Ostin ensimmäisen Vuittonin käsilaukkuni vuonna 1998 Saksasta. Ruotsalaiset tuttuni pitivät siitä laukusta koska liike avattiin siellä milleniumin aikoihin ja siihen oli totuttu enemmän keskustan katukuvassa koska ruotsalaiset ovat aina seuranneet paremmin maailman tyylejä, mutta suomalaisten tuttujen mielestä se oli tylsä mummotapettikassi ja mollasivat vähän, eivät silti kiinnittäneet siihen sen kummemmin huomiota.

Kun maailman suuren luokan julkkikset alkoivat hehkuttaa kyseistä merkkiä joskus 2000 alkupuolell

Onko sun mielestä joku 500-1000€ muka kallista luxusta? 10000€ alkaa olemaan kallis, mutta LV:llä ei ole tarjota sellaista.

Vierailija
187/248 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhuuden turuilla...

Vierailija
188/248 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veskan tarkoitus on näyttää muille omaa varakkuuttaan. Olen parempi kuin muut, minulla on rahaa.

Vierailija
189/248 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko sun mielestä joku 500-1000€ muka kallista luxusta? 10000€ alkaa olemaan kallis, mutta LV:llä ei ole tarjota sellaista."

Ainakin eräs mun keski-eurooppalainen tuttava osti vastikään yli 20000 euron laukun Louis Vuittonin liikkeestä. Eli kyllä heilläkin löytyy tuotteita hintahaitarin molemmista päistä.

Ap

Vierailija
190/248 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veskan tarkoitus on näyttää muille omaa varakkuuttaan. Olen parempi kuin muut, minulla on rahaa.

Tuo olettamus on ihan sun omassa päässä. En arvota ihmisiä sen perusteella, mitä he omistavat. Laukut tuottavat mulle esteettistä nautintoa, tavallaan ne ovat myös keräilykohde:)

Ap

Vierailija
191/248 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä tykkäät siitä sen isosta logosta mikä siinä näkyy ja siitä että se maksaa muka paljon. Mainoksen uhrina luulet sen oikeasti olevan jotain luxusta ja statusta, mutta se ei sitä ole. Jos samanlainen olisi Tokmannilla 20€, et todellakaan ostaisi vaikka se olisi laadukkaampi Suomessa käsityönä tehtynä suomalaisesta nahasta. Mut LV, Gucci, YSL jne omistaa yks ja sama firma minkä tavoite on ottaa köyhiltä rahat pois ja ne onnistuu siinä hemmetin hyvin. Mikset osta Hermesin laukkua? Koska sulla ei ole varaa ja se näyttää ihan tavalliselta torikojusta ostetulta ilman hieno merkkejä."

Itse asiassa mulla on myös kaksi Hermesin mini Kellyä:D

Ap

Vierailija
192/248 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko turhempaan rahojaan laittaa...

Vierailija
193/248 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estetiikkaa saa halvemmallakin.

Vierailija
194/248 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan söpö. Itse en jostain syystä kehtaa käyttää merkkilaukkuja, joiden hinnan kaikki tietävät tai saavat helposti selville.

Vierailija
195/248 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, aika pieni. Ei tuohon mahdu muuta kuin puhelin, kotiavain ja pankkikortti. Iltalaukuksi sopii. Maksaa varmaan maltaita.

Vierailija
196/248 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi ap:n kaltaiselle av-mammalle. Näyttäisi naurettavalta pullukalla.

Vierailija
197/248 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

V a l k o r o s k a n laukkuja. 

Vierailija
198/248 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta laukut, minkä merkin näkee jo kilometrin päähän on aika noloja. Sama koskee kenkiä, vaatteita yms. Jos logo on kissan kokoisilla kirjaimilla, antaa se jotenkin white trash-fiiliksen. Toki tuo laukku on myös ruma, johtuu väristä ja sekamelskasta, minkä nuo lukuisat logot luo. 

Vierailija
199/248 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sä tykkäät siitä sen isosta logosta mikä siinä näkyy ja siitä että se maksaa muka paljon. Mainoksen uhrina luulet sen oikeasti olevan jotain luxusta ja statusta, mutta se ei sitä ole. Jos samanlainen olisi Tokmannilla 20€, et todellakaan ostaisi vaikka se olisi laadukkaampi Suomessa käsityönä tehtynä suomalaisesta nahasta. Mut LV, Gucci, YSL jne omistaa yks ja sama firma minkä tavoite on ottaa köyhiltä rahat pois ja ne onnistuu siinä hemmetin hyvin. Mikset osta Hermesin laukkua? Koska sulla ei ole varaa ja se näyttää ihan tavalliselta torikojusta ostetulta ilman hieno merkkejä."

Ap

Olet valkoroskaa, ihmisten jätettä.

Vierailija
200/248 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet pylreä nolla,et yhtään mitään.