Kuka haluaa puolison joka ei maksa osuuttaan elämisestä ja asumisesta?
Eli lähinnä työtön loinen tai muuten laiska, joka ei osallistu mihinkään eikä ole varaakaan mihinkään.
Miten tälläisetkin löytää puolison?
Kommentit (81)
Ei kaikki puolisot ole, jotkut lainaavat rahaa vätyksille tai maksavat näiden loisimisen. Miksi? Miten kukaan on niin hölmö että haluaa elätiksi aikuisen ihmisen? Enkä tarkoita sitä jos sairastuu
Kyllä yksi elättää perheen, elättihän 50-luvullakin. Näin kirjoitti Ben Z tänään ja toivotti 50-luvun tervetulleeksi.
Meillä toinen osapuoli ei maksa rahaa lainkaan, mutta hoitaa kaikki kotityöt ja lasten arjen.
Miksi raha olisi ratkaiseva asia puolison valinnassa kaikille vaikka se aloittajalle sitä olisikin?
Jos Ben pystyi elättämään yksin perheen, pystyvät muutkin. Siinä kuulitte!
Mieheni on pienituloinen mutta todella hyvä isä ja hyvännäköinen, huumorintajuinen, ahkera sekä hyväksyy minut omana itsenäni.
Itse olen varakas vain perintöjen takia, hän ei tätä tiennyt kun tapasimme eikä edes tavattu alkuun kuin hänen kotona.
Minulla ei ole mitään ongelmaa tarjota lomamatkoja, auttaa elämään parempaa elämää kun se ei ole minulta mitenkään pois.
Tulotaso ei kerro mitään henkilön soveltuvuudesta kumppaniksi. Monet hirveimmistä ihmisistä joita olen elämässä tavannut ovat olleet varakkaita miehiä ja naisia.
Aika moni tyhmä mies. Tosi niiden määrä on vähenemässä.
Minulla onnistui maksaa oma osuuteni ansiosidonnaisella työttömyyspäivärahalla. Sen lisäksi hoidin lapset kotona ja tein kaikki kotityöt yksin. Enää en tuohon suostuisi, mutta nuorempana olin liian kiltti.
Parhaalla ystävälläni on "elätettävä" pitkäaikaistyötön mies jo kymmenettä vuotta. Heillä on loistava avioliitto ja mies tekee päivittäin herkullista ruokaa ja kohtelee ystävääni upeasti. Ei ole mielestäni mitään outoa tässä.
Isäni halusi. Äiti hoiti kodin ja lapset ja isä tienasi rahat. Toimi oikein hyvin sen 49v, jonka ehtivät olla naimisissa ennen isän kuolemaa.
Onhan sitä paljonkin miehiä, joilla on kotiäiti/kotirouva vaimona. Ei mitään ongelmaa, jos tilanne on molemmmille ok.
Kaikille ei raha ole yhtä tärkeää. Olen itse lähtöisin pihistä kodista ja jo lapsena päätin, ettei minusta tule samanlaista. Minulle riittää, että pystyn kustantamaan itselleni riittävän elintason, loput käytän mieluusti niiden hyväksi, joilla ei ole yhtä hyvä rahatilanne ja ostan mielelläni kivoja lahjoja myös muille. En ymmärrä millään tavalla ap:n ajatusmaailmaa, mitään kun ei täältä mukaansa kuollessaan saa. Puolisoni käy töissä, mutta koska minulla on enemmän rahaa, tarjoan matkoja ja maksan suurimman osan yhteisistä kuluista. Rikas en ole missään tapauksessa, mutta minulla ei esimerkiksi ole autoa, koska en koe sitä välttämättömäksi.
Rikas mies jolla kaunis, antelias, mukava vaimo.
No ihan vaikka Teemu Selänne halusi. Ei niillä tienesteillä vaimon tarvitse maksaa yhtään mitään.
Pariskunnat saavat elää omasta tahdostaan sellaista elämää kuin haluavat. Ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle.
Ap taitaa muodostaa käsityksensä parisuhteesta Viivi ja Wagner -sarjakuvasta.
Pointtihan on se, että yhteiskunnan eli meidän veronmaksajien ei tule maksaa kotiin jäävän "työttömän" korvauksia jopa vuosien ajan, koska meillä ei ole siihen varaa.
Jättäkää perheet perustamatta, jos elättäminen ei maistu! Vietä, mies, kunnon incel-elämää, jos polla ei kestä rahanmenoa.
Vierailija kirjoitti:
Rikas mies jolla kaunis, antelias, mukava vaimo.
Suomessa on myös rikkaita/hyvätuloisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Pointtihan on se, että yhteiskunnan eli meidän veronmaksajien ei tule maksaa kotiin jäävän "työttömän" korvauksia jopa vuosien ajan, koska meillä ei ole siihen varaa.
Jättäkää perheet perustamatta, jos elättäminen ei maistu! Vietä, mies, kunnon incel-elämää, jos polla ei kestä rahanmenoa.
Mitä korvauksia?
t. kotiäiti, joka ei nosta muuta kuin lapsilisät
Useinkin se puoliso on ihan samanlainen.