Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko elämäsi ollut kovin erilainen jos olisitkin perustanut perheen ensimmäisen poikaystäväsi/tyttöystäväsi kanssa?

Vierailija
20.05.2024 |

Mun eka poikaystävä oli Lontoossa opiskeleva turkkilaisnuorukainen, joten juu, tuskin asuisin nyt Suomessa maaseudulla. 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli komea, mutta viinaan- ja naisiinmenevä lääkäriopiskelija. Luulen, että olisin ollut paljon onnettomampi. Otin kilttimiehen, tai ainakin miehen josta olisi kohta tullut kilttimies ilman hyvää naista, ja meillä on ollut mukava, fiksu, hauska ja luotettava suhde ja perhe-elämä.

Vierailija
62/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi. Opiskelijana seurustelin tietojenkäsittelytiedettä samassa yliopistossa opiskelevan suomenruotsalaisen miehen kanssa. Meillä oli tosi mukavaa, mutta muutaman vuoden jälkeen lopetin suhteen, koska minusta meidän suhde oli liian alkoholin huuruinen ja olin sitä mieltä että mies on suorastaan alkoholisti. Hän itse oli sitä mieltä, että hän vaan viettää rentoa opiskelijaelämää, nauttii siitä niin kauan kuin voi ja kyllä sitten lopettaa juomisen kun opinnot on ohi. Minä en siihen uskonut, ja lähdin. No, mies valmistui, perusti it-alan yrityksen, kymmenen vuoden päästä myi sen ja on nykyään miljonääri ja sijoittaja.

Tässä maailmassa on menestyneitä ihmisiä, jotka ovat samaan aikaan alkoholisteja. Sellaisiakin menestyneitä alkoholisteja on, joiden vaimo/kumppani vaihtuu aina ajoittain.

Se, että jostakin tulee sittemmin miljonääri, ei kerro itsessään vielä mitään siitä, onko hänen puolisonsa onnellinen vai ei,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin välit poikki ekaan poikaystävään lopullisesti, kun hän toistamiseen jäi kiinni muiden naisten kanssa sängystä sänkyyn hyppimisestä. Olin 12 v. eikä minulla ollut vielä aikoihin aikomusta mennä sänkyyn hänen kanssa. Kova oli selittelemään tekemisiään, esim. koska emme olleet harrastaneet seksiä, hän ei ollut pettänyt minua toisten naisten kanssa sängyssä?!

Kuulin kaveriltani, joka oli samassa työpaikassa kuin tuo ällötys, että hän leuhki työkavereilleen olleensa harrastamassa seksiä jonkun naisen kanssa samalla, kun hänen vaimonsa sairaalassa synnytti esikoista, hyi yäk!

Nyt on ihmeellistä settiä.  Seurustelit 12-vuotiaana tyypin kanssa, joka hyppi sängyssä muiden NAISTEN kanssa??  Oliko hän sinua paljon vanhempi, vai oliko ne muuta naiset pedoja?

Vierailija
64/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan lapsuudenkaverin kanssa oltiin "pariskunta" esiteineinä, meitä kiusattiin kaikkien muiden ja jopa vanhempien toimesta "pariskunnaksi" kunnes muutimme perheiden mukana eri puolelle kaupunkia ja eri kouluihin kun olimme 13-14 ikäisiä. Siitä lähtien kavereina molemmilla vain samaa sukupuolta olevia, ja näimme vain satunnaisesti kaupungilla moikaten.

Vielä siihen aikaan kun kaveerattiin joka päivä, vitsailtiin että jos me ollaan joskus aikuisena oikeesti yhdessä niin ei naimisissa eikä lapsia!

Muutettiin pois kotikaupungista kun lähdimme eri kaupunkeihin opiskelemaan eikä nähty sen jälkeen.

Kävi niin että päädyimme yhteen viime jouluna kun kumpikin kävi kotipaikkakunnalla sukuloimassa, ja tavattiin! :) Kummallakaan ei lapsia, ainoastaan pieleen menneitä suhteita.

Olemme 49 ikäisiä ja katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan yhteen muuttamisen suhteen, ehkä vielä naimisiin ;D Pitäisi vaan päättää syksyyn mennessä mihin kaupunkiin muutto ja työ veisi molemmat sillä ajomatkoihin menee molemmilla paljon aikaa.

Tuosta vaikea sanoa että oliko ja tuliko samanlainen elämä, tavallaan kyllä ja parempi myöhään kun ei koskaan!