Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko elämäsi ollut kovin erilainen jos olisitkin perustanut perheen ensimmäisen poikaystäväsi/tyttöystäväsi kanssa?

Vierailija
20.05.2024 |

Mun eka poikaystävä oli Lontoossa opiskeleva turkkilaisnuorukainen, joten juu, tuskin asuisin nyt Suomessa maaseudulla. 

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää. Ei ole vielä sitä ensimmäistäkään tyttöystävää olemassa. Minulle on kerrottu että hän ilmestyy elämääni kun sitä vähiten odotan. 25v olen nyt odotellut. Pitää jatkaa odottelua. m38

Ei ilmesty, valtaosan pitää tehdä jotain asian eteen. Vähintäänkin liikkua paikoissa joissa on sellaisia ihmisiä joista voisi olla kiinnostunut. Olet sitä ikäluokkaa että valtaosa ikäisistäsi pareista on aikoinaan tavannut kavereiden kautta. 

Vierailija
42/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti elämä olisi aika hyvää/paljon parempaa kuin nyt. Olisin naimisissa ja lapset hankittu loistavan naisen kanssa. Olisi vähemmän velkaa ja olisi saanut ne tärkeimmät asiat elämässä: lapset ja puolison. 

Nyt löytyy kyllä puoliso mutta ei lapsia ja suhdekaan ei ole yhtä hyvä kuin tuon ensimmäisen kanssa oli. Harmi vaan että hän ei halunnut lapsia. Nykyinen kyllä sanoo haluavansa mutta sitten joskus ja siirtelee tasaisesti sitä päätöstä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti elämä olisi aika hyvää/paljon parempaa kuin nyt. Olisin naimisissa ja lapset hankittu loistavan naisen kanssa. Olisi vähemmän velkaa ja olisi saanut ne tärkeimmät asiat elämässä: lapset ja puolison. 

Nyt löytyy kyllä puoliso mutta ei lapsia ja suhdekaan ei ole yhtä hyvä kuin tuon ensimmäisen kanssa oli. Harmi vaan että hän ei halunnut lapsia. Nykyinen kyllä sanoo haluavansa mutta sitten joskus ja siirtelee tasaisesti sitä päätöstä. 

Siis halusiko edellinen lapsia vai ei? Ja mitä järkeä hankkia lapsia sellaisen kanssa jota ei arvosta? Suhde ei parane lapsien myötä jos se ei toimi jo ennestään

Vierailija
44/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. poikaystävä nykyään kansainvälisen yrityksen markkinointijohtaja. Olimme 10v sitten pari vuotta samassa työpaikassa, seurustelun loppumisesta 47v. Espoossa

Nykyinen mies kv yrityksen myyntijohtaja, suunnilleen sama tulotaso. Espoossa

Vierailija
45/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi. Opiskelijana seurustelin tietojenkäsittelytiedettä samassa yliopistossa opiskelevan suomenruotsalaisen miehen kanssa. Meillä oli tosi mukavaa, mutta muutaman vuoden jälkeen lopetin suhteen, koska minusta meidän suhde oli liian alkoholin huuruinen ja olin sitä mieltä että mies on suorastaan alkoholisti. Hän itse oli sitä mieltä, että hän vaan viettää rentoa opiskelijaelämää, nauttii siitä niin kauan kuin voi ja kyllä sitten lopettaa juomisen kun opinnot on ohi. Minä en siihen uskonut, ja lähdin. No, mies valmistui, perusti it-alan yrityksen, kymmenen vuoden päästä myi sen ja on nykyään miljonääri ja sijoittaja.

Ehkä ero sai hänet heräämään ja vähentämään alkon käyttöä. Ken tietää, ehkä ei koskaan edes ollut sellaista mahdollisuutta, että olisit voinut elää hänen kanssaan rikasta elämää.

Vierailija
46/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi. Opiskelijana seurustelin tietojenkäsittelytiedettä samassa yliopistossa opiskelevan suomenruotsalaisen miehen kanssa. Meillä oli tosi mukavaa, mutta muutaman vuoden jälkeen lopetin suhteen, koska minusta meidän suhde oli liian alkoholin huuruinen ja olin sitä mieltä että mies on suorastaan alkoholisti. Hän itse oli sitä mieltä, että hän vaan viettää rentoa opiskelijaelämää, nauttii siitä niin kauan kuin voi ja kyllä sitten lopettaa juomisen kun opinnot on ohi. Minä en siihen uskonut, ja lähdin. No, mies valmistui, perusti it-alan yrityksen, kymmenen vuoden päästä myi sen ja on nykyään miljonääri ja sijoittaja.

Mikään tuossa ei sano että hän olisi lopettanut juomisen. 

Vierailija
47/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka varsinainen poikaystävä oli lukiossa. Hän oli tosi kiva ja kultainen, olisi varmasti hieno elämä ollut hänen kanssaan paperilla. En vaan pystynyt rakastumaan häneen silloin suhteen aikana. Ehkä olisin alkanut rakastaa häntä ajan kanssa kuitenkin. Vähemmän ongelmia olisi elämässäni ollut, jos hänen kanssaan olisin jäänyt yhteen, näin jälkiviisaana voin sanoa.

Vierailija
48/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ihmisille tosiaan millään muulla kuin tulotasolla ole merkitystä? Minusta ammatti kertoo ihmisestä paljon muutakin. 

Vierailija
49/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olisi elämä ollut aika paljon kurjempaa kuin nyt ja lapsillakin periytyneenä joitain ongelmia. Ekalla poikaystävällä alkoi olla psykopatiaan taipuvaisia piirteitä liikaa ja lähdin. Yritti kyllä vielä viimeisenä oljenkortena, että perustettaisiin perhe. Nykyinen perheeni on <3

Vierailija
50/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti olisi. Eka tyttöystäväksi laskettava asuu yhä alle 1km päässä lapsuuden kodistaan ja tekee matalapalkka työtä, ei koskaan hommannut perhettä. Itse matkustelin töiden takia ympäri maailmaa ja nyt asun lasteni kanssa leveästi ihan muualla.

M45

Vierailija
51/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää. Ei ole vielä sitä ensimmäistäkään tyttöystävää olemassa. Minulle on kerrottu että hän ilmestyy elämääni kun sitä vähiten odotan. 25v olen nyt odotellut. Pitää jatkaa odottelua. m38

Mä olin vuosikymmenen ilman kumppania, ja sellainen ilmestyi sitten elämääni nelikymppisenä.

Vierailija
52/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tein sen ensimmäisen miehen kanssa lapsen, ja se lapsi olikin ainoa hyvä asia. Nykyisen mieheni kanssa on kaksi lasta ja vaikka harmittaa ettei tämä mies ollut se ensimmäinen, niin toisaalta, jos olisimme tavanneet silloin nuorempana, ei varmasti olisi toisiimme rakastuttu ja päädytty yhteen. Kaipa sen näin pitikin mennä. Ex on nyt jo kuollutkin.

Vierailija
53/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä. Tämä on ollut niin kummallista ja outoa. Nyt olen jo vanha ihminen ja katson tätä kaikkea taaksepäin ja vahvistun jatkuvasti että tämä oli minun elämä jonka piti mennä näin. Koko elämäni olen ollut sinkku joka on kuin sidottu KAHTEEN MIEHEEN... hirveät ja minulle yhä täysin käsittämättömät sotkut... nyt toinen on kuollut ja kun kuulin kuolemasta niin vähän aikaa tuntui siltä kuin nyt minusta olisi tullut leski... ja nyt on sitten tämä toinen 'jäljellä'... Sotkuja ei helpottanut että kuvioissa oli liikaa alkoa ja kaksi muuta naista... ehkäpä olen joku PÄÄ-vaimo ja nuo muut jotain jalkavaimoja... nämä miehet ovat osoittautuneet mahdollisesti ja suurella todennäköisyydellä varakkaiksi vaikka millään rahoilla ei näissä suhteissa ole mitään tekemistä... saattaa olla että rahat jopa ovat ongelma näille miehille tässä keisissä... ja sekin että piirit joissa olemme hääränneet ovat mahdollisesti osoittautumassa niin pieniksi että ollaan liikuttu samoilla kaduillakin toisistamme mitään tietämättä eikä kaikki ole tapahtunut Suomessa... Asioita mahdollisesti sotki sekin että kun kaikki oli mitä kamalinta niin olisin - jos olisin halunnut - voinut päätyä Arabimaailmaan varakkaan, hyvännäköisen ja nuoren sheikin ensimmäiseksi vaimoksi... se sheikki teki sellaisen mokan että luuli kait että sen pitää tarjota mun faijalle musta hurjasti rahaa, taloja ja ihmisille täysiä ylöspitoja... ja isäni vaan sanoi, että meillä ei ole naiset myynnissä... Mahdollisesti olisin 'hyväksynyt' tuon hyvännäköisen nuoren sheikin jos pääni ei olisi ollut täysin varattu noiden kanden miehen sotkuilla eli väärä ajankohta sheikille sori vaan... Sitten jossain vaiheessa minulla oli jonkunlaisena seuralaisena, ilman minkäänlaista seksisuhdetta, serkkuni exä ja miespuolisen serkkuni kaveri ('koko' sukuni 'perhetuttu), jolla myös joku hurja varallisuus... ja kait olin joku tukihenkilö hänen taloussotkuissaan joista tappeli exänsä kanssa... hän löytyi kuitenkin kuolleena kotipihaltaan ja serkkkuni kuoli myös omituisesti yllättäen hieman myöhemmin... NYT TUNNEN OLEVANI AIKA VAPAA SIELU JA KAIKKI HYVIN kunhan viimeinen sotku vielä jotenkin selviää OMALLA PAINOLLAAN... Kun tulee ikää niin hyvä ystävyyssuhde on todella arvokas ja joissakin tapauksissa parempi (=?) tai joku vaihtoehto (=?) jollekin seksisuhteelle... 20.05.2024...

Vierailija
54/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa tarvii olla kivaa elää kuin Nalleilla ja muilla miljonääreillä koska muuten ne muuttaa pois. Se olisi Suomen loppu jos Nalle lähtisi Suomesta.

Vierailija
55/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos ja jos 

Olisin lääkärin vaimo, mieheni olisi minua vanhempi. Osaisiko naimisissa enää, koska minun kapina vaihe olisi tullut jossain vaiheessa. Lapsista en osaa sanoa.

Vierailija
56/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin välit poikki ekaan poikaystävään lopullisesti, kun hän toistamiseen jäi kiinni muiden naisten kanssa sängystä sänkyyn hyppimisestä. Olin 12 v. eikä minulla ollut vielä aikoihin aikomusta mennä sänkyyn hänen kanssa. Kova oli selittelemään tekemisiään, esim. koska emme olleet harrastaneet seksiä, hän ei ollut pettänyt minua toisten naisten kanssa sängyssä?!

Kuulin kaveriltani, joka oli samassa työpaikassa kuin tuo ällötys, että hän leuhki työkavereilleen olleensa harrastamassa seksiä jonkun naisen kanssa samalla, kun hänen vaimonsa sairaalassa synnytti esikoista, hyi yäk!

Tiedän naisen, jolle tehtiin tuo sama temppu. Käsittämätöntä, mutta ovat edelleen naimisissa. Lapsikin on jo nelikymppinen. Tosin lisää lapsia ei tehnyt. 

Vierailija
57/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka rakkauteni on hurahtanut uskoon, ensimmäinen poikaystäväni asuu edelleen samassa tuppukylässä kuin nuorena. Onneksi väistin molemmat

Vierailija
58/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin taatusti eronnut. Tuo lääkäriopiskelija oli jo tuolloin niin häilyvä. 

Hän meni naimisiin ja erosi ja nyt hänellä on jo toinen kierros ja uudet lapset siinä. 

Vierailija
59/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi

Vierailija
60/64 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi, aikaa jo 30v. Todennäköisesti tämän 3v seurustelun perusteella.. olisin ollut yh-äiti ja asunut jossain vuokralähiössä, mitenkään loukkaamatta. Miestä kiinnosti ainoastaan omat harrastukset, työt ei pätkääkään. Lojui nurkissa muutaman vuoden, tekemättä mitään. Itse opiskelin ja kävin töissä. Onneksi järki tuli käteen ja heitin ulos. Toivottavasti on miehistynyt, tiedän, että on saanut lapsia. Itse löysin mieheni muutama vuosi myöhemmin. Lapset jo aikuisia, muutenkin arvo maailmamme kohtaa.