Eikö nykyihmiset enää ymmärrä mikä on riiaamista, eli heilastelua, eli vokottelua, eli kosiskelua?
Täälläkin on miljoona avausta aiheesta, että pitääkö miehen tarjota treffeillä naiselle, ja jos niin miksi.
Ei mikään ihme, jos ei puolisoa enää löydy, kun ei osata enää alkeellisiakaan käytöstapoja ja varsinkaan kosiskelutapoja.
Miten te nykyihmiset oikein riiaatte?
Mihin on kadonnut romantiikka?
Miten kukaan voisi rakastua kun puhutaan vaan rahasta?
"Molemmat käy töissä niin ei tarvi tarjota" siis mitä helvettiä? Ihan sama, että "molemmat osaa masturboida, joten turha pussailla ja ainakaan seksiin ryhtyä"
Ihan oikeasti. Jos mies on kiinnostunut naisesta, ja haluaa vokotella, mutta ei panosta siihen euron pari maksavan kahvikupillisen vertaa, miten mies olettaa, että nainen tulee vietellyksi? Ei se kahvin hinta, vaan se ele, että haluaa ilahduttaa toista, näyttää että on kykenevä ja halukas hyviin käytöstapoihin ja jopa huolehtimaan vaimosta ja lapsista.
Ennen tarjottiin baarissakin ihan vieraille ihmisillekin, ja nyt ei malteta itaruuksissaan edes tarjota kahvia vaikka on itse pyydetty jotain mielitiettyä treffeille? En ymmärrä millään. Ei ihme että syntyvyys on laskee ja suomalaiset kuolee sukupuuttoon, kun ei osata enää edes kosiskella mahdollisia parittelukumppaneita.
Ostaako nykymiehet naiselleen enää edes kukkia? Kyllähän nainen pystyy itsekin kukkansa ostamaan...
Nykymiehet, millä te näytätte naiselle, että olette herrasmiehiä? Millä näytätte, että olette kiinnostuneita? Mikä se asia on mihin panostatte, kun kosiskelette naista?
Kommentit (467)
Vierailija kirjoitti:
Loistava aloitus!!! Ihmettelen millaiseksi deittimaailma on mennyt nykyään. Itse vielä 20v sitten 20-vuotiaana sain kokea ihanaa romanttista kohtelua, nykyään sellaisia miehiä on harvassa. Miksi??
Eli miksi miehet antavat huomiota ja "ihanaa romanttista kohtelua" parikymppiselle, mutta ei niinkään nelikymppiselle. On kyllä erikoisjännä. Varsinainen scooby-doo -mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se käytäntö että kutsuja maksaa on niin vaikea? Minusta se toimii erittäin hyvin, ja on aina toiminut omilla treffeilläni. Olen ollut sekä kutsujana että kutsuttuna.
Tätä voisi tarkentaa vähän. Jos kutsuja päättää myös treffipaikan, pitäisi hänen maksaa. Jos taas kutsuttu päättää treffipaikan, tilanne on vähän eri jo.
Christiiina kirjoitti:
Minusta tuntuisi tyhmältä ajatus, että minä tarjoaisin kahvilassa/ravintolassa henkilöllä, jolla on huomattavasti isommat tulot kuin minulla itselläni.
Mikä hinku sulla on aina mennä juuri raflaan syömään treffeillä (olet ennen kertonut treffitilastojasi)? Onko toi joku testi miehille? Jos treffaa kahvilassa, ei ole yhtään "outoa" jos pienempituloisempi tarjoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä sen että hyviä käytöstapoja ja herrasmiesmäisyyttään voi osoittaa niin monella muulla tavalla kuin kaiken maksamalla. Se nyt vain kuuluu nykyajan kulttuuriin, että kumpikin maksaa oman osuutensa, eikä siinä ole mitään huonoa käytöstä taustalla.
Kuka on väittänyt ettei voisi? Tottakai pitää olla kaikessa kohtelias ja herrasmies, ei se pelkkä kahvikupillisen maksaminen riitä.
Ei mua haittaa yhtään, jos mies ei treffeillä tarjoa mulle kahvia. Kunhan tosiaan se herrasmiesmäisyys tulee jotenkin esille ja mies näyttää kiinnostuksensa (jos siis sitä oikeasti on) avoimesti. Yleensä mulle on tarjottu, mutta nämä miehet onkin syntyneet ennen 90-lukua.
Vierailija kirjoitti:
Mua on monesti pyydetty treffeille kysymällä "Lähtisitkö joku päivä syömään/kahville/bisselle?" Tuollaisessa tapauksessa oletan automaattisesti, että mies aikoo maksaa myös minun syömiset/juomiset. Tuntuisi jotenkin epäkohteliaalta, että mies pyytää treffeille, mutta maksaakin vain oman osuutensa. Ehkä olen sitten vain vanhanaikainen tai jotain, mutta mun mielestä se maksaa joka pyytää treffeille. Jollet ole halukas maksamaan treffikumppanisikin osuutta, älä pyydä mihinkään maksulliseen treffipaikkaan. Kysy vaikka että "Lähtisitkö kävelylle kanssani?" N41
Olen samaa mieltä. Vielä varmempi merkki tarjoamisesta on, kun mies haluaa 'viedä' sut kahville. Mäkään en ole tindersukupolvea eikä ole kokemusta sarjadeittaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on monesti pyydetty treffeille kysymällä "Lähtisitkö joku päivä syömään/kahville/bisselle?" Tuollaisessa tapauksessa oletan automaattisesti, että mies aikoo maksaa myös minun syömiset/juomiset. Tuntuisi jotenkin epäkohteliaalta, että mies pyytää treffeille, mutta maksaakin vain oman osuutensa. Ehkä olen sitten vain vanhanaikainen tai jotain, mutta mun mielestä se maksaa joka pyytää treffeille. Jollet ole halukas maksamaan treffikumppanisikin osuutta, älä pyydä mihinkään maksulliseen treffipaikkaan. Kysy vaikka että "Lähtisitkö kävelylle kanssani?" N41
En pyydä laisinkaan, näin pääsee helpommalla. Pitäkää tunkkinne.
Hienoa! Arvostan tätä. Haluankin treffeille herrasmiehen enkä mörökölliä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen naimisissa oleva nainen, joten en tiedä nykydeittikulttuurista mitään. Kuitenkin, jos pitäisi nyt alkaa deittailemaan, niin kyllä minä olettaisi, että mies tarjoaa kaiken treffeillä. Miksi minä edes lähtisin treffeille, jos joudun itse maksamaan? Kyllä minut pitää vietellä. Avata ovi, tarjoutua laittamaan takki naulakkoon, kehua kauniita silmiäni. Sitten minäkin olen halukas antamaan sitä mitä mies haluaa saada. Jos mies ei kahvia viitsi maksaa, niin se on sitten siinä ja seuraavaa kertaa ei tulisi. Tienaan minäkin itse rahani, mutta haluan tulla kohdelluksi arvokkaana ja ihailtuna. Sellaisena johon kannattaa panostaa.
Tämä. Kyllä minäkin haluaisin tulla kohdelluksi vammaisena.
Näin videon, jossa miehet sanoivat tarjoavansa kalliin illalliselle naiselle jos tämän ulkonäkö on 10, halvan hampurilaisen jos 8 ja kahvit jos 6. Tämän takiia naisen ei kannata suostua kahvitreffeihin.
Naiset ja miehet eivät ole tasa-arvoisia, vaan nainen on mieheen nähden alisteisessa asemassa kuten lapset naiseen nähden. Totta kai miehen on huolehdittava holholttavista!
Vierailija kirjoitti:
Näin videon, jossa miehet sanoivat tarjoavansa kalliin illalliselle naiselle jos tämän ulkonäkö on 10, halvan hampurilaisen jos 8 ja kahvit jos 6. Tämän takiia naisen ei kannata suostua kahvitreffeihin.
Tämän takia naisen ei kannata päästää ketään miestä tekemään tarpeitaan reikiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen naimisissa oleva nainen, joten en tiedä nykydeittikulttuurista mitään. Kuitenkin, jos pitäisi nyt alkaa deittailemaan, niin kyllä minä olettaisi, että mies tarjoaa kaiken treffeillä. Miksi minä edes lähtisin treffeille, jos joudun itse maksamaan? Kyllä minut pitää vietellä. Avata ovi, tarjoutua laittamaan takki naulakkoon, kehua kauniita silmiäni. Sitten minäkin olen halukas antamaan sitä mitä mies haluaa saada. Jos mies ei kahvia viitsi maksaa, niin se on sitten siinä ja seuraavaa kertaa ei tulisi. Tienaan minäkin itse rahani, mutta haluan tulla kohdelluksi arvokkaana ja ihailtuna. Sellaisena johon kannattaa panostaa.
Millä tavalla itse luot läheisyyttä ystävä- ja romanttisissa suhteissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla itse luot läheisyyttä ystävä- ja romanttisissa suhteissasi?
Anna kun arvaan: kaljaa ja sekoilua.
Minä maksan ekoilla treffeillä sitten, kun cis-miehet voi lisääntyä keskenään eikä naisten tarvitse olla raskaana 9kk, jotta tähän maailmaan saadaan lisää ihmisiä. Nainen on ihmiskunnalle korvaamaton eri tavalla kuin mies. Molemmat pystyy muissa asioissa samoihin suorituksiin, uraan sun muihin, mutta vain kohdun omaava voi luoda elämää. Toki siihen tarvitaan se miehenkin panostus, mutta se heidän osuutensa on aika nopea ja kiva. Miksi valitsisin potentiaalisen lapseni isäksi jonkun, joka ei välitä minusta edes tässä pienessä asiassa? Miten voin luottaa hänen tulevaisuudessa muissa asioissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on sellainen asia kuin tasa-arvo. Tottakai olis kiva et kaikessa voi muuten saada täysin samat edut ja oikeudet kuin miehet, mutta ei velvollisuuksia (tietenkään!) Ja vielä lisäksi kaikkea fantsua extraa kivaa.
Miehet saa edelleen suurempaa palkkaa ja tasa-arvo Suomessa ei ole täysin tasa-arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan ekoilla treffeillä sitten, kun cis-miehet voi lisääntyä keskenään eikä naisten tarvitse olla raskaana 9kk, jotta tähän maailmaan saadaan lisää ihmisiä. Nainen on ihmiskunnalle korvaamaton eri tavalla kuin mies. Molemmat pystyy muissa asioissa samoihin suorituksiin, uraan sun muihin, mutta vain kohdun omaava voi luoda elämää. Toki siihen tarvitaan se miehenkin panostus, mutta se heidän osuutensa on aika nopea ja kiva. Miksi valitsisin potentiaalisen lapseni isäksi jonkun, joka ei välitä minusta edes tässä pienessä asiassa? Miten voin luottaa hänen tulevaisuudessa muissa asioissa?
Se että nainen ehkä pystyy raskautumaan niin halutessaan, ei ole yhtään minkään arvoinen, jos niitä lapsia ei synnytä.
Ihmiset pystyy teoriassa vaikka minkälaisiin suorituksiin, mutta vähänpä niillä on arvoa, jos ne jää toteutumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on sellainen asia kuin tasa-arvo. Tottakai olis kiva et kaikessa voi muuten saada täysin samat edut ja oikeudet kuin miehet, mutta ei velvollisuuksia (tietenkään!) Ja vielä
Ammattivinkki: mene niihin samoille aloille töihin missä miehetkin ovat (ja tienaavat enemmän) niin saat yhtä paljon palkkaa. Jos et saa niin se paikka oikeusjutulle.
Miksi nainen voi olla yhä mitä vaan mutta miehen pitäisi elää henkisesti 50-luvulla sen lisäksi että hoitaa modernin miehen velvoitteet?
Vierailija kirjoitti:
"Ensinnäkin, en sanonut halaistua sanaa siitä kahvista. Tai sen tarjoamisesta. Tai edes sen maksamisesta. Koska se torjunta tulee (pääsääntöisesti) jo ennen kuin on ehtinyt sitä kahvia edes tarjoutua maksamaan. Tai ehdottamaan yhtään mitään. Eli kyseessä on vain ja ainoastaan sen toisen kyvyttömyys katsoa, mitä tapahtuu. Miksi näin on? Onko siksi, että ne vaatimukset ovat jo niin korkealla, että kukaan ei niitä kykene täyttämään? Vai johtuuko se siitä, että keskimäärin ihmiset eivät enää kykene minkäänlaiseen henkilökohtaiseen kanssakäymiseen? Tai sitten oletus on se, että jokainen vastakkaisen sukupuolen edustaja on lähtökohtaisesti jo jonkinlainen vihollinen, jota tulisi välttää. Miksiköhän? Olisiko siksi, että muun muassa täällä innolla ristiinnaulitaan kaikki, mikä liikkuu?"
Ei, et sinä puhunut kahvista tässä, mutta minä tein aloituksen siihen liittyen, koska se on usein tällä keskustelupalstalla puheenaiheena. Ja va
Meillä on, kiitos internetin, jatkuva viihdetarjonta 24/7. Miksi lähteä treffeille jonkun tuntemattoman kanssa, kun todennäköisesti on tylsää verrattuna siihen, että vois kattoo lempiviihdettä tai somettaa kavereiden kanssa, jolloin tietää, että varmasti on kivaa (tai ainakin tietää, mitä saa, säännöllisiä dopamiinipaukkuja).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta sitä en ymmärrä, miksi jotkut nykymiehet, nuoret, pitävät naisia jotenkin uhkaavina, eivätkä osaa edes normaalisti jutella naisten kanssa, kuvittelevat naisten olevan jotenkin pahansuopia, eikä oikein ihmisiä ollenkaan. Jos omat poikani, nyt 15v, joskus puhuisivat jotain sen suuntaista, olisin todella järkyttynyt, ja ihmettelisin mistä moinen ajatus on voinut pälkähtää päähän. Häpeäisin sitä miten minä ja mieheni olisimme niin pahasti kasvatuksessa mokanneet.
Jokaisen täällä, ja muilla anonyymeillä palstoilla liikkuvien, pitäisi ymmärtää, että tämä ei ole kuin virtuaalimaailma, täällä kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa, koskaan et tiedä olenko minä viisikymppinen nainen vai ylilaudalta karannut 15v. poika. Ja jos luet jotain negatiivista ja oudon kuuloista, voit olla aika varma, että se on trollin kirjoittama provo joka vielä itse vastailee itselleen l
"Tutkimusten mukaan, 15-29-vuotiaat miehet ovat kaikista ikäryhmistä ja sukupuolista tyytyväisimpiä elämäänsä, kun taas nuoret tytöt kärsivät eniten ahdistuksesta ja masennuksesta, kokevat hirveitä paineita ja ovat yksinäisiä. Ehkä tämä tyttöjen pahoinvointi sitten heijastuu myös käytökseen poikia kohtaan, mutta kyllä sitten taas aikuisten, eli yli 18v ihmisten pitäisi kyetä hyviin käytöstapoihin kun ei olla enää mitään murrosikäisiä hormonikimppuja."
Mikähän on e-pillereiden laita? Niitä tarjotaan ihan liukuhihnalta tytöille ja nuorille naisille, jotka miettivät keinoja raskauden ehkäisyyn. Pillerithän vaikuttavat tyttöjen ja naisten mielialaan, mm. masennus ja muuta kivaa tietysti vielä tulee niiden vaikutuksena. En ole ihmeissäni, jos parisuhteet/avioliitot kariutuvat naisen muuttuneen luonteen myötä, mikä on seurausta e-pillereiden aloittamisesta. Minä en koskaan ole suostunut ottamaan e-pillereitä ja mitä enemmän niistä lukenut, niin oma kroppa, oma oikeus.
Minkä takia meillä on naisia ketkä kokee tarvetta lentää Serbiaan? Balkanin seuduilla ei niinkään löydy rikkaita miehiä. Noi miehet eivät muuten saa sydänhalvausta raskaudesta ja uskaltavat pitää kädestä kii. Täällä hirtytään siihen ettei edustusrouva sivustolla viihtyvät naiset suostu tulemaan tyhjätaskujen luo,eikä näille kelpaa "rumat"