Eikö nykyihmiset enää ymmärrä mikä on riiaamista, eli heilastelua, eli vokottelua, eli kosiskelua?
Täälläkin on miljoona avausta aiheesta, että pitääkö miehen tarjota treffeillä naiselle, ja jos niin miksi.
Ei mikään ihme, jos ei puolisoa enää löydy, kun ei osata enää alkeellisiakaan käytöstapoja ja varsinkaan kosiskelutapoja.
Miten te nykyihmiset oikein riiaatte?
Mihin on kadonnut romantiikka?
Miten kukaan voisi rakastua kun puhutaan vaan rahasta?
"Molemmat käy töissä niin ei tarvi tarjota" siis mitä helvettiä? Ihan sama, että "molemmat osaa masturboida, joten turha pussailla ja ainakaan seksiin ryhtyä"
Ihan oikeasti. Jos mies on kiinnostunut naisesta, ja haluaa vokotella, mutta ei panosta siihen euron pari maksavan kahvikupillisen vertaa, miten mies olettaa, että nainen tulee vietellyksi? Ei se kahvin hinta, vaan se ele, että haluaa ilahduttaa toista, näyttää että on kykenevä ja halukas hyviin käytöstapoihin ja jopa huolehtimaan vaimosta ja lapsista.
Ennen tarjottiin baarissakin ihan vieraille ihmisillekin, ja nyt ei malteta itaruuksissaan edes tarjota kahvia vaikka on itse pyydetty jotain mielitiettyä treffeille? En ymmärrä millään. Ei ihme että syntyvyys on laskee ja suomalaiset kuolee sukupuuttoon, kun ei osata enää edes kosiskella mahdollisia parittelukumppaneita.
Ostaako nykymiehet naiselleen enää edes kukkia? Kyllähän nainen pystyy itsekin kukkansa ostamaan...
Nykymiehet, millä te näytätte naiselle, että olette herrasmiehiä? Millä näytätte, että olette kiinnostuneita? Mikä se asia on mihin panostatte, kun kosiskelette naista?
Kommentit (467)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä maksan omat kahvini koska seurani ei ole maksullista. Kaikki eivät odota että mies kaivaa kuvetta.
Mitä sitten? Miten ne hyvät käytöstavat ja huomaavaisuus jne.? Tuo perustelu että seurani ei ole maksullista on typerä ja lapsellinen, hyviin tapoihin kuuluu vähintäänkin juoman tarjoaminen täysin vieraillekin ihmisille, kaikissa tilanteissa joissa ollaan sosiaalisessa kanssakäymisessä. Jopa jonnekin toimistolle kun menee, kysytään otatko kahvia, eikä oleteta että siinä nyt ostetaan sun seuraa, vaan ollaan kohteliaita. Ja kun vielä on kyse siitä, että ollaan kiinnostuneita toisesta, ja pyydetään treffeille, ja sitten ei tarjota mitään, niin sehän on todella moukkamaista.
Rahallista apua? Ei kun se on tarjoamista, ele. Etkö sinä ymmärrä mikä on ele, ja mikä on rahan tarjoamista avustuksena? Voi Jeesus ja kaikki kaksitoista opetuslasta! Mihin tämä maailma on menossa? Jos sinä menet kaverin luo kyllään, ja hän tarjoaa sinulle kahvia, otatko senkin rahallisen avun antamisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tatuoitu voimaantunut kehopostiivinen nykynainen marssii paikalle,hän suuttuu jos herrasmies avaa oven ja sanoo "naiset ensin".. kyttäät vain mun persettä!" Kukkapuska aiheuttaa pilkkanaurun,"mitä mä näillä teen?""
Tapahtui missä universumissa ja milloin?
suomessa, usein ja jatkuvasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut treffimies josta minulle on tullut vahvasti fiilis, että tämän minä haluan, tarjosi heti ensitreffeillä illallisen ravintolassa. Kukaan muu ei ole minulle vastaavaa tehnyt. Myös myöhemmin tapaillessamme jos mentiin kahville, hän piti itsestään selvänä että hän tarjoaa. Aivan ihana, harvinaislaatuinen, miehekäs mies.
naiset haluavat elättäjän ja elintason nostajan.
Tästähän ei ole kyse, ainakaan minulla. Haluan miehen joka näyttää että hän välittää ja huolehtii minusta. Olen tosin jo aikoja sitten hyväksynyt etten löydä enää tuon miehen kaltaista helmeä, joten voin tyytyä vähempäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut treffimies josta minulle on tullut vahvasti fiilis, että tämän minä haluan, tarjosi heti ensitreffeillä illallisen ravintolassa. Kukaan muu ei ole minulle vastaavaa tehnyt. Myös myöhemmin tapaillessamme jos mentiin kahville, hän piti itsestään selvänä että hän tarjoaa. Aivan ihana, harvinaislaatuinen, miehekäs mies.
Eivät halua. Mutta eivät halua myöskään elätettävää ja elintason laskijaa. Mahdolliset tulevat lapset pitää pystyä yhdessä elättämään. Miksi ihmeessä nykyään, kun naiset ovat korkeammin koulutettujakin kuin miehet, naiset tarvitsisivat ketään itsensä elättäjää? Kyse on koko taloudesta, perheestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä maksan omat kahvini koska seurani ei ole maksullista. Kaikki eivät odota että mies kaivaa kuvetta.
Mitä sitten? Miten ne hyvät käytöstavat ja huomaavaisuus jne.? Tuo perustelu että seurani ei ole maksullista on typerä ja lapsellinen, hyviin tapoihin kuuluu vähintäänkin juoman tarjoaminen täysin vieraillekin ihmisille, kaikissa tilanteissa joissa ollaan sosiaalisessa kanssakäymisessä. Jopa jonnekin toimistolle kun menee, kysytään otatko kahvia, eikä oleteta että siinä nyt ostetaan sun seuraa, vaan ollaan kohteliaita. Ja kun vielä on kyse siitä, että ollaan kiinnostuneita toisesta, ja pyydetään treffeille, ja sitten ei tarjota mitään,
Elehän sekin on että antaa toiselle rahallista avustusta. Miksei se ole sama asia että maksaa toisen ruoat/juomat/kahvin?
Minä vien ystäväni luo kahville mennessäni mukanani jonkun tuliaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät halua. Mutta eivät halua myöskään elätettävää ja elintason laskijaa. Mahdolliset tulevat lapset pitää pystyä yhdessä elättämään. Miksi ihmeessä nykyään, kun naiset ovat korkeammin koulutettujakin kuin miehet, naiset tarvitsisivat ketään itsensä elättäjää? Kyse on koko taloudesta, perheestä.
Kuka mitään lapsia haluaa? Varsinkaan enää tässä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nykyään on riiaamisen ja heilastelun tilalla metoo, feminismi ja kaikesta ahdistuminen
Tottakai minäkin olen feministi, en tietenkään ole sovinisti. Sovinistit on niitä jotka ei pidä naisia yhtä hyvinä kuin miehiä, ihmisenä, ja he eivät myöskään ole herrasmiehiä jotka tarjoaa naiselle jota romanttisessa mielessä vokottelevat. En ymmärrä mitä metoo, joka tietääkseni vastustaa kaikenlaista seksuaalista hyväksikäyttöä, liittyy romantiikkaan ja riiaamiseen, eihän siinä ketään hyväksikäytetä. Kun minä olin 17-vuotiaana tekemässä vuokrasopimusta, se mies joka asuntoa oli vuokraamassa, tuli yhtäkkiä ja suuteli minua suoraan suulle, se oli seksuaalista häirintää, ei mitään kosiskelua tai romantiikkaa, kyllä ne pitää erottaa toisistaan.
Sovinisti ja feministi tarkoittaa samaa as
Ei pidä paikkaansa. Feminismi ajaa tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen naimisissa oleva nainen, joten en tiedä nykydeittikulttuurista mitään. Kuitenkin, jos pitäisi nyt alkaa deittailemaan, niin kyllä minä olettaisi, että mies tarjoaa kaiken treffeillä. Miksi minä edes lähtisin treffeille, jos joudun itse maksamaan? Kyllä minut pitää vietellä. Avata ovi, tarjoutua laittamaan takki naulakkoon, kehua kauniita silmiäni. Sitten minäkin olen halukas antamaan sitä mitä mies haluaa saada. Jos mies ei kahvia viitsi maksaa, niin se on sitten siinä ja seuraavaa kertaa ei tulisi. Tienaan minäkin itse rahani, mutta haluan tulla kohdelluksi arvokkaana ja ihailtuna. Sellaisena johon kannattaa panostaa.
Halukas antamaan mitä?
Jokke nyt päikkäreille vemputtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle opetettiin sellainen sääntö, että se, joka kutsuu, se myös maksaa. Tämä on tietenkin vähän sinnepäin sääntö. Jos pyytää toisen kahville, on kohteliasta maksaa. Jos pyytää toisen mukaansa oopperaan, kumpikin maksaa omat lippunsa. Lisäksi, jos tapailusta tulee säännöllistä, kumpikin maksaa tietenkin omansa. Minun nuoruusaikoinani miehet joutuivat maksamaan useammin, sitä pidettiin itsestäänselvyytenä. Tyttäreni deittaillessa, hän ja nykyinen miehensä maksoivat vuorotellen leffalippuja ja ravintolassa syömisiä. Heistä oli hauskempaa tarjota toisilleen, kuin maksaa aina kumpikin omansa. Kukin tyylillään, kunhan ollaan reiluja.
Minua nykynuorten riiaamisessa ihmetyttää enemmän se, että ei osata nauttia siitä tunteiden vähittäisestä syttymisestä. Kaikessa on niin kiire, ettei tajuta, että ne rakkauden ensiaskeleet eivät palaa, niistä kannattaa nauttia täysillä. Petipuuhiin ja vakavaan seurusteluun ehtii kyllä.
Nykynuoret eivät tyydy vähään. Ja kyllä tänäkin päivänä toiselle annetaan mahdollisuus, jos tämä osoittaa halua edistää suhdetta. Valitettavasti kivipatsas ei sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Kun tatuoitu voimaantunut kehopostiivinen nykynainen marssii paikalle,hän suuttuu jos herrasmies avaa oven ja sanoo "naiset ensin".. kyttäät vain mun persettä!" Kukkapuska aiheuttaa pilkkanaurun,"mitä mä näillä teen?""
Pitäisikö sun mielestä jonkun olla kehonegatiivinen? Kuten moni ikävä kyllä onkin. Onko siinä jotain hyvää että vihaa kehoaan? Eikö nykyään naiset näyttele persettään, jopa läskipersettä jota mun nuoruudessa vielä peiteltiin, että sitä kaikki kyttäisi? Kukkien antaminen on ele, romanttinen ele. Minä ja mieheni ollaan oltu yhdessä kohta neljännesvuosisata, ja edelleen minä kyllä ilahdun kun hän tuo minulle kukkia, koska minä tykkään kovasti kukista ja hän tietää sen ja haluaa ilahduttaa. Voisi se toki olla jotain muutakin jos en tykkäisi kukista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nykyään on riiaamisen ja heilastelun tilalla metoo, feminismi ja kaikesta ahdistuminen
Tottakai minäkin olen feministi, en tietenkään ole sovinisti. Sovinistit on niitä jotka ei pidä naisia yhtä hyvinä kuin miehiä, ihmisenä, ja he eivät myöskään ole herrasmiehiä jotka tarjoaa naiselle jota romanttisessa mielessä vokottelevat. En ymmärrä mitä metoo, joka tietääkseni vastustaa kaikenlaista seksuaalista hyväksikäyttöä, liittyy romantiikkaan ja riiaamiseen, eihän siinä ketään hyväksikäytetä. Kun minä olin 17-vuotiaana tekemässä vuokrasopimusta, se mies joka asuntoa oli vuokraamassa, tuli yhtäkkiä ja suuteli minua suoraan suulle, se oli seksuaalista häirintää, ei mitään kosiskelua tai romantiikkaa, kyllä ne pitää erottaa toisistaan.
Ei pidä paikkaansa. Feminismi ajaa tasa-arvoa.
Höpöhöpö. Feministit vihaa miehiä ja ajaa omaa etuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eihän naiset nykyään "tarvitsekaan" elättäjää, vaan "haluavat" sellaisen. miehen rahoilla loisiminen on naisilla geeneissä.
Ap, oletko itse perinteinen nainen? Jos et, niin miksi edellytät mieheltä perinteistä, sukupuoliroolien mukaista käytöstä?
Kosiskelu ja tarjoaminen on varattu perinteisille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sun mielestä jonkun olla kehonegatiivinen? Kuten moni ikävä kyllä onkin. Onko siinä jotain hyvää että vihaa kehoaan? Eikö nykyään naiset näyttele persettään, jopa läskipersettä jota mun nuoruudessa vielä peiteltiin, että sitä kaikki kyttäisi? Kukkien antaminen on ele, romanttinen ele. Minä ja mieheni ollaan oltu yhdessä kohta neljännesvuosisata, ja edelleen minä kyllä ilahdun kun hän tuo minulle kukkia, koska minä tykkään kovasti kukista ja hän tietää sen ja haluaa ilahduttaa. Voisi se toki olla jotain muutakin jos en tykkäisi kukista.
kehopositiivinen=läski
kehonegatiivinen=normaali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovinisti ja feministi tarkoittaa samaa asiaa käännetyillä sukupuolilla. Femistit sanoo naisten olevan miesten yläpuolella ja sovinistit sanoo miesten olevan naisten yläpuolella.
Ei ihan sama asiaa. Sovinistit haluaa seksiä naisten kanssa mutta feministit ei miesten. Tai tarkemmin sovinistit ja osa feministeistä haluaa seksiä naisten kanssa, loput feministit ei halua miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen naimisissa oleva nainen, joten en tiedä nykydeittikulttuurista mitään. Kuitenkin, jos pitäisi nyt alkaa deittailemaan, niin kyllä minä olettaisi, että mies tarjoaa kaiken treffeillä. Miksi minä edes lähtisin treffeille, jos joudun itse maksamaan? Kyllä minut pitää vietellä. Avata ovi, tarjoutua laittamaan takki naulakkoon, kehua kauniita silmiäni. Sitten minäkin olen halukas antamaan sitä mitä mies haluaa saada. Jos mies ei kahvia viitsi maksaa, niin se on sitten siinä ja seuraavaa kertaa ei tulisi. Tienaan minäkin itse rahani, mutta haluan tulla kohdelluksi arvokkaana ja ihailtuna. Sellaisena johon kannattaa panostaa.
Oletko itse perinteinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kehopositiivinen=läski
kehonegatiivinen=normaali
Ei vaan
Kehopositiivinen = on mitä on
Kehonegatiivinen = mikään ei kelpaa
Kehonormaalit taas pyrkivät terveelliseen keskiarvoon
Rikollista toimintaa.Kuka nyt vankilaan haluaa joutua?
Vierailija kirjoitti:
Rikollista toimintaa.Kuka nyt vankilaan haluaa joutua?
Kahvin tajoaminen?