Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin tapa "kadota" ja olla vastaamatta viesteihin

Vierailija
19.05.2024 |

Mitä tällaisen ihmisen kanssa voi tehdä, joka ei reagoi viesteihin? Viimeksi perjantaina viestitelty, kyselin eilen kuulumisia, ei vastausta (viesti meni perille yli 10h jälkeen), tänään ei ole kuulunut mitään. Hänellä on ollut tapana ennenkin kadota, mutta yleensä ilmoittaa syynkin, että en turhaan ihmettele, mikäli hänestä ei kuulu. Olen myös sanonut, että omaa rauhaa saa, mikäli siitä ilmoittaa.  

Kommentit (217)

Vierailija
181/217 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
182/217 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla meni vielä viesti perille, nyt ei. Mikä järki oli käydä sepittämässä hätävale rikkinäisestä puhelimesta, mutta ei siinä kohtaa voinut selittää, ettei halua jatkaa suhteessa syystä X? Jauhaa paskaa, että puhutaan myöhemmin, ihan vaan estääkseen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/217 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallankäyttöä. Kuulostat ihmiseltä, joka ei liikoja vaadi ja turhista hermostu. Ansaitset parempaa.

Vierailija
184/217 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla meni vielä viesti perille, nyt ei. Mikä järki oli käydä sepittämässä hätävale rikkinäisestä puhelimesta, mutta ei siinä kohtaa voinut selittää, ettei halua jatkaa suhteessa syystä X? Jauhaa paskaa, että puhutaan myöhemmin, ihan vaan estääkseen? 

Haluaa pelata vielä kanssasi niin kauan kuin annat pelata. Nauttii kun saa leikkiä sinulla kuin peto saaliilla.

Vierailija
185/217 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, kuinka kauan tätä on jatkunut. Ei kai kukaan yhden viikonlopun perusteella ghostaa nykyistä tyttöystävää? Onko ne kaikki selitykset työkiireistä ja uupumuksesta ollut pelkkää valetta ja sekin aika oikeasti mennyt uuden naisen piiritykseen? Vielä viikko sitten kutsui hellittelynimillä ja sanoi että, yritetään parantaa suhdettamme. Ajatukset on ihan sekaisin ja pyörii kehää.

Vierailija
186/217 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan nyt kertonut ihan kaikkea? Kuulostaa omituiselle.. 

Mies oli torstaina bileissä, lähetti perjantaina viestiä, että on heikossa hapessa. Toivottelin hyvät yöt ja näitä viestejä ei oltu luettu lauantai-iltaan mennessä. Lähetin sitten lauantaina (24h taas viestit lukematta) pari kiukkuista viestiä, että miksi hän välttelee minua ja hän välitä minusta yhtään. Näitä ei ole luettu tähän päivään mennessä. Laitoin sunnuntaina ja vielä tänään viestiä, että onko kaikki kunnossa, ilmottelisi jotain ja alan olla huolissani. 

Soita poliisille tai ambulanssi. 

Varmaan ilmoittelee sen jälkeen paremmin kun tajuaa että saatat olla oikeasti huolissaan. 

Tai sit häviää lopullisesti. 

Kuitenkin suota loppuu tuo epä

Ei poliisi tai ambulanssi lähde tilannetta tarkistamaan, jos katoileva miesystävä mykkäkouluilee eikä vastaa viesteihin :D

Vierailija
187/217 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä kuulemma oli "puhelin mennyt rikki" ja sai vasta eilen uuden. Kuuntelen nyt uteliaisuudesta hänen kootut selitykset ja sen jälkeen jätän.

Hauskintahan tässä on se, että viestissään sanoi "jutellaan myöhemmin, kun pääsee kotiin". Olenko kuullut hänestä 24h myöhemmin? En.

No se ei ole päässyt kotiin vielä 🤷

Mulla on ollut parikin tuollaista exää. No alkoholin lisäksi meni ties mitä aineita ja olihan näissäkin aina ne toiset/kolmannet/en tiedä kuinka monet naiset mukana.

Toinen heistä onnistui jotenkin asumaan jo uuden naisen kanssa kun samaan aikaan kosi mua ja halus perustaa perheen, oli siis kihlannut tuon toisenkin jo. Toki epäilin mutta olin niin tottunut ja turtunut niihin katoamisiin että siitä oli tullut mulle normaalia. Jota se ei ole!

Toivottavasti pääset tuosta eroon. Se katoilu, turhien lupailu, odotus ja huoli tekee jossain vaiheessa hulluksi. Mulla puhkesi paha dissosiaatiohäiriö tuossa suhteessa kun mieli tiesi mutta uskoin mitä mies suoltaa, vaikka siinä ei ollutkaan mitään järkeä.

Myöhemmin loksahdellut palasia paikoilleen.

Vierailija
188/217 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ihminen käyttäytyy kuin sä et olis mitään, niin paras että poistat itsesi kuviosta ja olet itsekin niin miehelle. Et mitään.

Vierailija
189/217 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa aikuiselta 😁 seuraavaksi se keksii syyttää sua vainoharhaiseksi ja rajoittava kai ja sen takia oli pakko kadota.

Aikaa se pelaa keksiäkseen uusia valheita joilla koittaa saada sut pysymään kotona odottelemassa kun ei se toinen vielä ole ihan varma nakki.

Vierailija
190/217 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa aikuiselta 😁 seuraavaksi se keksii syyttää sua vainoharhaiseksi ja rajoittava kai ja sen takia oli pakko kadota.

Aikaa se pelaa keksiäkseen uusia valheita joilla koittaa saada sut pysymään kotona odottelemassa kun ei se toinen vielä ole ihan varma nakki.

Eiköhän tämä nainen ole jo varma nakki. Miehen piti panostaa kuukausia sitten jo suhteeseen ja panostaminen oli sitä, että viestiä tulee ehkä joskus 24h välein. Kuulemma työkiireet ja muut verotti. Nämäkin lienee tekosyitä ja panostettu vaan siihen uuteen naiseen. Eilen laitoin kaverilleen viestiä ja mies keksi tulla sepittämään tarinan puhelimensa rikkoutumisesta. (3 vrk vietetty uuden akan kanssa) ja sitten sanoi, kun palaa illalla (eilen) kotiin, niin jutellaan. Viestittely loppui hänen puolelta hyvin lyhyeen. Tänään aamulla meni viesti perille, enää ei. Juttelut ilmeisesti on juteltu.

Vierailija
191/217 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä nainen ole jo varma nakki. Miehen piti panostaa kuukausia sitten jo suhteeseen ja panostaminen oli sitä, että viestiä tulee ehkä joskus 24h välein. Kuulemma työkiireet ja muut verotti. Nämäkin lienee tekosyitä ja panostettu vaan siihen

Joo niin tosiaan. Hassusti ne löytyykin sitten kun jonkun kaverin kautta ihmettee. Viestillä tietenkin, soittaa ei voi.

Voi sillä olla useampikin, miksi tyytyä yhteen (siis kahteen). Jotkut ei vaan pysty puhumaan totta kun muna sohii sinne tänne mutta kun ei osaa oikein päättää ja parempi roikottaa löysässä vieressä josko pystyisi puhumaan itsensä takaisin.

Kaikilta ei vaan aina saa vastausta, tee omat johtopäätöksesi ja päätös kun mies ei kykene mitään tekemään.

Vierailija
192/217 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä sitten suostu mihinkään aneluihin enää myöhemmin.

Vierailija
193/217 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
194/217 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt onnittelet itseäsi että pääsit eroon huonosta miehestä loppujen lopuksi noinkin helposti ja aikaakaan ei mennyt kuin muutama kuukausi. Ei ne kaikki ole tuollaisia. 

Vierailija
195/217 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihmeellistä tuommoisen suhteen jälkeen kun oli mies, joka ihan itse ilmoitteli itsestään.

"Moro, nyt haluaisin olla rauhassa, jutellaanko kun X?" "Hei, käyn kaverilla matkalla, menee noin aika X" "Tänään on aika kiire, niin en ehdi oikein juttelemaan, ilmoitan myöhemmin", "Tulen kunhan oon muutaman kaljan ottanut" eli tiesin olla odottelematta jne.

Vierailija
196/217 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuollainen kaveri. Selvästi pahoja elämänhallinnan ongelmia.

Ihmisillä voi olla elämässä muutakin kuin puhelin . Esim mökillä ollessa on kaikenlaista askaretta ja välillä on ihanaa olla vain raportoimatta ja tilittämättä jatkuvasti tekemisiään muille . Välillä kaipaan aikaa ilman somea ja kännyköitä . 

Aina voi yhteen viestiin vastata. Itse en vastaa jos viestin laittaja ei kiinnosta. 

Vierailija
197/217 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edeltääkö näitä hiljaisia kausia riita tyyliin ei mistään? Epävakaa persoonallisuushäiriöinen m u l k k u

Minun ex miesystävä teki juuri tuota. Kehitti riidan tyhjästä, sai sillä tekosyyn monen päivän ryyppyputkeen. Sen putken aikana lähetteli kymmeniä viestejä joissa haukkui minut, elämäni, ystäväni ja läheiseni, ja kun putki sitten loppui, niin teki itsestään uhrin. Luojan kiitos osasin/pystyin lopettamaan sen suhteen.

Vierailija
198/217 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun tällaiset tyypit saavat jatkaa toimintaansa eikä voi mitenkään puuttua asiaan. Paras todeta, että onneksi pääsin itse eroon, mutta sitten samalla on ajatus, että seuraava saa sitten taas kokea saman.

Vierailija
199/217 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, kun tällaiset tyypit saavat jatkaa toimintaansa eikä voi mitenkään puuttua asiaan. Paras todeta, että onneksi pääsin itse eroon, mutta sitten samalla on ajatus, että seuraava saa sitten taas kokea saman.

Aivan. Ja usein nämä tekevät asioita, joissa rikoksen kynnys ylittyy. Silti Suomen oikeusjärjestelmän hitauden ja näiden henkilöiden luonteen tuntien ei välttämättä halua antaa 5-15 vuotta elämästään oikeusprosessille, jossa joutuu ajattelemaan ko. ihmistä ja hänen tekojaan joka päivä.

Vierailija
200/217 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Ja usein nämä tekevät asioita, joissa rikoksen kynnys ylittyy. Silti Suomen oikeusjärjestelmän hitauden ja näiden henkilöiden luonteen tuntien ei välttämättä halua antaa 5-15 vuotta elämästään oikeusprosessille, jossa joutuu ajattelemaan ko. ihmistä ja hänen tekojaan joka päivä.

Olen tuo harmittelija ja kyllä, sen verran rikoslakia tunteneena on itsellenikin tehty kaksi tekoa, jotka ylittävät kynnyksen, mutta ensimmäisellä kerralla en osannut ja tiennyt, että olisi pitänyt tehdä rikosilmoitus, ja toisella kerralla olin niin uupunut, etten enää jaksanut. Kumpa karma edes kostaisi joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän