Kumppanin tapa "kadota" ja olla vastaamatta viesteihin
Mitä tällaisen ihmisen kanssa voi tehdä, joka ei reagoi viesteihin? Viimeksi perjantaina viestitelty, kyselin eilen kuulumisia, ei vastausta (viesti meni perille yli 10h jälkeen), tänään ei ole kuulunut mitään. Hänellä on ollut tapana ennenkin kadota, mutta yleensä ilmoittaa syynkin, että en turhaan ihmettele, mikäli hänestä ei kuulu. Olen myös sanonut, että omaa rauhaa saa, mikäli siitä ilmoittaa.
Kommentit (217)
Eiköhän tuo luiki takaisin *äidin* syliin 2-3kk:n päästä, kun tämä uusi, ihana suhde on päättynyt. Älä siis ole huolissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa joku jo sanoikin. Ignooraus on henkistä väkivaltaa. Kokeile tehdä samoin miehelle.
Vaikea tässä tehdä mitään, kun viesteihin ei vastata, mutta näköjään menevät perille. Haluaisin jonkinlaisen selityksen, miksi hän välttelee. Toinen vaihtoehto tietysti on, että jotain pahaa on tapahtunut. Tällainen epätietoisuus on hirveää.
Mene käymääm hänen luonaan ja soita ovikelloa. Jos on ok niin suosittelen lopettamaan suhteen, jos et jatkossa katomisia mieheltä toivo. Ei tuon kaltaisen miehen kanssa kannata perhettä perustaa.
Jep, käy tarkistamassa että on elossa. Jos on, niin sanot vaan adiokset että eiköhän se ollut siinä.
Ei ap kovin huolissaan ole, kun ei vaivaudu edes käymään kumppanin oven takana.
Sillä on varmaan jotain tärkeää tekemistä kuten töitä tai taidenäyttelyissä kiertelyä.
Rehellisesti sanottuna kuulostaa vähän siltä että mies on päätynyt jonkun muun sänkyyn.. Nyt häpeää ja potee morkkista eikä tiedä miten kohdata sinut. Tsemppiä sinulle, toivottavasti et jatka enää suhdetta kyseiseen äijään.
Saatat olla ruma ja lahna, otatko edes sui.hin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan nyt kertonut ihan kaikkea? Kuulostaa omituiselle..
Mies oli torstaina bileissä, lähetti perjantaina viestiä, että on heikossa hapessa. Toivottelin hyvät yöt ja näitä viestejä ei oltu luettu lauantai-iltaan mennessä. Lähetin sitten lauantaina (24h taas viestit lukematta) pari kiukkuista viestiä, että miksi hän välttelee minua ja hän välitä minusta yhtään. Näitä ei ole luettu tähän päivään mennessä. Laitoin sunnuntaina ja vielä tänään viestiä, että onko kaikki kunnossa, ilmottelisi jotain ja alan olla huolissani.
Jättäisin ottamatta yhteyttä. Tai soittaisin ja kysyisin, että mikä on homman nimi suoraan?
Vierailija kirjoitti:
Ei ap kovin huolissaan ole, kun ei vaivaudu edes käymään kumppanin oven takana.
Meillä on yli 200 km välimatkaa, varmaan olisi hukkareissu sekin...
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystävä suuttuu aina välillä ja lakkaa jotain viikoksi vastaamasta, sitten palaa aina muina miehinä. Mitään asiaa ei koskaan siis selvitetä, jos joku erimielisyys on, hän siis vain odottaa että se lakaistaan maton alle eikä tarvitse keskustella, kun katoaa vähäksi aikaa.
Kas kas, kuulostaapa tutulta, onkohan meillä sama miesystävä? ;) No, ei sentään, näitä hienoja tapauksia lienee enemmänkin olemassa.
Siis jos tuota on tapahtunut ennenkin miksi ihmeessä olet hyväksynyt tämän ja olet edelleen yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Siis jos tuota on tapahtunut ennenkin miksi ihmeessä olet hyväksynyt tämän ja olet edelleen yhdessä?
Jos mies ei saman vuorokauden aikana vastaa, niin yleensä seuraavana aamuna tai päivänä on laittanut viestiä. Ikinä aiemmin ei ole ollut kohta 3 vuorokautta hiljaa.
Saat juuri sellaisen suhteen minkä hyväksyt. Ei paskaa käytöstä tarvitse sietää. Etsi kunnioittavampi ja vastuullisempi mies tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Saatat olla ruma ja lahna, otatko edes sui.hin?
Pettäjäkö se siellä huutelee?
Miten nykyään on niin vaikeaa löytää kumppania, joka käyttäytyy hyvin ja se käytös jatkuu pidempäänkin kuin sen pari ekaa vuotta...
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa minusta ole mitään omituista. Olin itsekin joskus tuollaisen kanssa. Paino sanalla olin. Kyllä tuollasia mlkkuja löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa minusta ole mitään omituista. Olin itsekin joskus tuollaisen kanssa. Paino sanalla olin. Kyllä tuollasia mlkkuja löytyy.
En vaan pysty ymmärtämään, miten ei saa laitettua viestiä, jos näät, että toinen on huolissaan. Voihan siinä kohtaa keksiä jonkun nyyhkytarinan, miksi et vastannut puhelimeen tai sanoa, että olet vähän miettinyt suhteen jatkoa ja haluat lopettaa sen (ja nyt panostan täysillä uuteen naiseen). Miksi jättää toinen roikkumaan epätietoisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa joku jo sanoikin. Ignooraus on henkistä väkivaltaa. Kokeile tehdä samoin miehelle.
Vaikea tässä tehdä mitään, kun viesteihin ei vastata, mutta näköjään menevät perille. Haluaisin jonkinlaisen selityksen, miksi hän välttelee. Toinen vaihtoehto tietysti on, että jotain pahaa on tapahtunut. Tällainen epätietoisuus on hirveää.
Ei sille ole tapahtunut mitään, kerta on aiemminkin toiminut noin. Joko on mielenterveysongelma, on epävakaa, tai, todennäköisin syy, on toinen nainen. On varmaan ollut viikonlopun mökillä tai jossain.
Mies ei ole kiinnostunut sinusta, vaan roikottaa varalla. Se todennäköisesti on kokoajan katsellut muita.
Mies kohtelee sinua huonosti, eikä siinä ole miestä sanomaan, ettei halua sinua enää. Usko pois, tuo on todennäköisin selitys.
Tiedän kokemuksesta.
Narsistisen epävakaa henkilö. Mahdotonta arvata, mistä mies on loukkaantunut. Uusi lohduttaja hänellä selkeästi kuitenkin on. Tuollaisten ihmisten suhteet kestävät yleensä sen 2-3kk. Sen jälkeen mies matelee luoksesi. Olet se äiti, jonka luota on turvallista lähteä valloitusretkille ja niiden jälkeen palata reissussa ryvettyneenä saamaan lohtua ja hoivaa.
Mies oli torstaina bileissä, lähetti perjantaina viestiä, että on heikossa hapessa. Toivottelin hyvät yöt ja näitä viestejä ei oltu luettu lauantai-iltaan mennessä. Lähetin sitten lauantaina (24h taas viestit lukematta) pari kiukkuista viestiä, että miksi hän välttelee minua ja hän välitä minusta yhtään. Näitä ei ole luettu tähän päivään mennessä. Laitoin sunnuntaina ja vielä tänään viestiä, että onko kaikki kunnossa, ilmottelisi jotain ja alan olla huolissani.