Miksi suomalaiset ovat niin yrittäjä vastaisia?
Suomessa yrittäjä on sama kun riistäjä, miksi? Valtava vasemmistolaisuus syynä?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleistäminen, yleistäminen. Itsensä elättävät pienyrittäjät pistetään samalla viivalle kuin pääoman ehdoilla toimivat yritykset. Mutta yrittäjävastaisuus on yhtä kuin kommunismi. Ilman yrittäjiä eläimme kuin Neuvostoliitossa. Yrittäjävastaiset haluavatkin ehkä Neuvostoliiton takaisin ja Suomen osaksi sitä.
Te yrittäjät itse luotte sen oman kommunismin ja vastakkainasettelun omalla toiminnallanne. Te saatte rikastua kuin joku neuvostoliiton eliitti mutta duunari ei. Nielkää paskanne sillä teistä johtuen mikään ei muutu paremmaksi
Missä kohti viestissäni väitin olevani yrittäjä? En ole. Tämäpä se kun käsitys on tämä sangen outo että yrittäjä olisi rikas,vaikka ei todellakaan ole. Suurin osa pienyrittäjistä, varsinkin yksinyrittäjistä, ei tienaa sen enempää tai sitäkään kuin peruspalkansaaja mutta työtä on enemmän. En tiedä esimerkiksi yhtään rikasta kampaajaa jolla on toiminimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus. Ei ihmiset ymmärrä mistä on kysymys. Laitat rahasi likoon ja lainaat että pystyt laittamaan pystyyn firman ja mitä saat, kateutta. Luulevat että siitä rikastuu ! Harvoin .
Itse tehnyt töitä kuin pieni peikko omissa firmoissa.Nyt eläkeläisenä jatkan koska en voi elää pienellä eläkkeellä. Häviäjän paikka oma firma .Muytta yksi siinä on, oma vapaus.
Itsehän olet saanut päättää paljonko maksat eläkeyhtiölle, jotta saat haluamasi suuruisen eläkkeen! Olet vaan kitsastellut eläkemaksuissa ja nyt kitiset eläkkeen pienuutta. Tyypillistä yrittäjän kitinääitse itselleen aiheuttamasta vahingosta.
Ja sinä olet tyypillinen katkera yrittäjänvihaaja. Luultavasti tällä ripittämälläsi henkilöllä on koko ajan ollut niin pienet tulot, että ei ole voinut tuupata miljoonia vakuutusyhtiölle. Kun pitää siinä matkan varrellakin elää ja maksaa laskunsa. Ja sekin on tietysti oma vika kun ei ole tehnyt firmastansa tuottavampaa. No, jos olisi tehnyt niin vikana olisi ollut se, että hän on rahanahne paskiainen. Päätä nyt jo mitä yrittäjä saa tehdä. Laittaa itsensä kiikkuun?
Suomi on muutaman varakkaan suvun maa, jossa nk. duunaripienyrittäjät koetaan lähinnä uhkana joita ei haluta ja joista pitää päästä eroon.
Entä jos maksaisi työntekijälle palkkaa, jolla tulee toimeen?
Tai voi olla ihan yksinyrittäjä.
ooh tunteisiin menee ja syvälle,pidän tästä, pidän tästä oikein paljon,namia, herkkua.
Itse kypsyin aikoinaan yrityksen pitoon. Laitoin lapun kiinni ja irtisanoin työntekijät. Heidän puolestaan olen pahoillani kun jäivät tyhjän päälle.
Nyt pyöritän yhden miehen konsulttifirmaa ja olen tyytyväinen.
Suomi tutkimuksen mukaan Euroopan yrittäjävastaisin maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus. Ei ihmiset ymmärrä mistä on kysymys. Laitat rahasi likoon ja lainaat että pystyt laittamaan pystyyn firman ja mitä saat, kateutta. Luulevat että siitä rikastuu ! Harvoin .
Itse tehnyt töitä kuin pieni peikko omissa firmoissa.Nyt eläkeläisenä jatkan koska en voi elää pienellä eläkkeellä. Häviäjän paikka oma firma .Muytta yksi siinä on, oma vapaus.
Itsehän olet saanut päättää paljonko maksat eläkeyhtiölle, jotta saat haluamasi suuruisen eläkkeen! Olet vaan kitsastellut eläkemaksuissa ja nyt kitiset eläkkeen pienuutta. Tyypillistä yrittäjän kitinääitse itselleen aiheuttamasta vahingosta.
Ja sinä olet tyypillinen katkera yrittäjänvihaaja. Luultavasti tällä ripittämälläsi henkilöllä on koko ajan ollut niin pienet tulot, että ei ole voinut tuupata miljoonia vakuutusyh
Itsekkäiden, vain omaa napaansa tuijottavien yrittäjien ulina on suurta viihdettä! 😂
Vierailija kirjoitti:
Itse kypsyin aikoinaan yrityksen pitoon. Laitoin lapun kiinni ja irtisanoin työntekijät. Heidän puolestaan olen pahoillani kun jäivät tyhjän päälle.
Etkä ollut pahoillasi, vaan se oli elämäsi tähtihetki! Myönnä: onanoit sille yhä! Sait käyttää valtaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet tyypillinen katkera yrittäjänvihaaja. Luultavasti tällä ripittämälläsi henkilöllä on koko ajan ollut niin pienet tulot, että ei ole voinut tuupata miljoonia vakuutusyh
Entä jos itsekin olen yrittäjä, ja maksan eläkeyhtiölle joka kuukausi tasasumman, tavoitteena 60000e/v eläke, ja jonka tason olen itse päättänyt!? Eli mitä vittua oikein vingut. Yrittäminen ei vaan sovi kaikille, varsinkaan jos ymmärrys jo perusasioissa on kuin sinulla.
Oikeisto ajaa kansainvälisten suuryritysten etuja, ja vasemmisto ajaa kansainvälisten suuryritysten työntekijöiden etuja.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksen teetti Suomen Yrittäjät ry. ? 😂😂😂
Mä en missään nimessä laajentaisi niin paljon, että pitäisi ottaa työntekijöitä. Jos pääsisin yrittäjänä yhtä hyviin tuloihin kuin nyt palkansaajana, se olisi ihanne tilanne. Valitettavasti siihen vain pitäisi tehdä paljon enemmän töitä, joten annan olla. Olen tehnyt laskelmia ja valmis konsepti olisi, mutta ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksen teetti Suomen Yrittäjät ry. ? 😂😂😂
Jep. Rinkirunkkarisedät haisulivehkeet kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä ollut pahoillasi, vaan se oli elämäsi tähtihetki! Myönnä: onanoit sille yhä! Sait käyttää valtaa!
Jos yrittäjä ei palkkaa ketään, hän on itsekäs p*skiainen. Jos hän palkkaa ihmisiä, hän on työntekijöidensä riistäjä. Jos hän irtisanoo nuo riistettävänsä, hän on täysi k*sipää.
Vierailija kirjoitti:
Alussa on kova paperisota, lainat, luvat ja paljon muuta. Sitten jahtaa vero herra ja muut päällysmiehet viran puolesta. Työntekijän ottaminen on riski. Useimmille tulee konkurssi ja jää velkoja. Milläpä ne maksat, kun töitä ei ole. Tänä vuonna onkin ennätysmäärä konkursseja. Mistä johtuu.
Ymmärrän tämän, mutta en ymmärrä sitä, että paha olo puretaan siihen onnettomaan työntekijään. Ja toisekseen, veroherra ei jahtaa, et vain osaa asiaasi vaan projisoit osaamattomuutesi muiden syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittäjä, jolla on vain yksi asiakas. En voi päättää hintoja tai mitään. Silti demarit vihaavat minut, kun olen kiinnostunut työnteosta, en vain irtisanomissuojasta ja palkankorotuksista.
Oletko hakenut apua tuohon demarivainoharhaasi psykiatrilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kuulemma paljon yrittäjiä, jotka tienaavat alle tonnin tai hieman yli. Kyllä mä lopettaisin yrittäjyyden siinä vaiheessa.
Et saa edes toimeentulotukea, jos vaan päätät lopettaa yritystoimintasi ja et heti saa töitä muualta. Pitää myydä yritys tai tehdä konkurssi että saat sosiaaliturvaa.
Onko yrityksesi ja liiketoimintasi siis arvoton?
Se suomalaisten yrittäjien ahneus on niin typerää. Kannattaisi vähän hienovaraisemmaksi opetella se rahan kerjuu.
Osaamattomuus ajatella toisin kuin ennen