Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset ovat niin yrittäjä vastaisia?

Vierailija
19.05.2024 |

Suomessa yrittäjä on sama kun riistäjä, miksi? Valtava vasemmistolaisuus syynä?

Kommentit (147)

Vierailija
1/147 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy orpolta. 

Vierailija
2/147 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy orpolta. 

Häh???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/147 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrkyrit ovat demoneita ja pahuuden manifestoitumia. Ollaan aina ottamassa - ei koskaan antamassa. 

Vierailija
4/147 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammasmaisuus, lauman perässä meneminen. ei haluta itse ottaa vastuuta yhtään mistään, on totuttu, että kaikki muut hoitaa kaiken puolesta, jopa omaan terveyteen liittyvät asiat

Suomessa tosiaan vallitsee tällänen outo asenne myös ihmisiin, ketkä elävät omavaraista elämää muutenkin

Nää kumartelee aina jotain toisia tahoja nää ihmiset, nää näkee järjen ihmiset pahoina ja huonoina ihmisinä

Vierailija
5/147 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se on jollain vappumarssilla lapsiin iskostettu.

Vierailija
6/147 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta kun olen kasvissyöjä, sähköauton omistaja ja yrittäjä niin tuntuu että mua vihatumpaa ihmistä ei olekkaan😂

Vierailija
7/147 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus. Ei ihmiset ymmärrä mistä on kysymys. Laitat rahasi likoon ja lainaat että pystyt laittamaan pystyyn firman ja mitä saat, kateutta. Luulevat että siitä rikastuu ! Harvoin .

Itse tehnyt töitä kuin pieni peikko omissa firmoissa.Nyt eläkeläisenä jatkan koska en voi elää pienellä eläkkeellä. Häviäjän paikka oma firma .Muytta yksi siinä on, oma vapaus. 

Vierailija
8/147 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ei varmaankaan yritysvastaisuutta niinkään paljon kuin asennevastaisuutta. Eli yrittäjän pitää tietää ja ymmärtää että hän myy tuotteita/palveluita enimmäkseen palkansaajille joten ei ehkä kannata asettua kumpaankaan leiriin ainakaan julkisesti. Tai jos asettuu niin ei kannata tuoda mielipiteitään kovin radikaalisti esille koska silloin voi menettää asiakkaita. Yhdessähän tätä maata rakennetaan joten vastakkainasettelu on turhaa ja sanoisin jopa tyhmää.

Vierailija
9/147 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että yrittäjät ovat usein täysiä kusipäitä. Luulevat ettei heillä ole mitään yhteiskuntavastuuta, vaan olisivat vaan kermojen päältä kuorijoita. Kun omat taidot pyörittää yritystä on vajaat, syytetään yhteiskuntaa, markkinaa, ja etenkin työntekijöitä. Hypätköön takaisin työntekijöiksi jos se yrittäminen on niin v*tun vaikeaa.

Vierailija
10/147 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että yrittäjät ovat usein täysiä kusipäitä. Luulevat ettei heillä ole mitään yhteiskuntavastuuta, vaan olisivat vaan kermojen päältä kuorijoita. Kun omat taidot pyörittää yritystä on vajaat, syytetään yhteiskuntaa, markkinaa, ja etenkin työntekijöitä. Hypätköön takaisin työntekijöiksi jos se yrittäminen on niin v*tun vaikeaa.

Tässä ap:lle vastaus, asennevammainen ja katkera kirjoittaja

Vierailija
11/147 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus. Ei ihmiset ymmärrä mistä on kysymys. Laitat rahasi likoon ja lainaat että pystyt laittamaan pystyyn firman ja mitä saat, kateutta. Luulevat että siitä rikastuu ! Harvoin .

Itse tehnyt töitä kuin pieni peikko omissa firmoissa.Nyt eläkeläisenä jatkan koska en voi elää pienellä eläkkeellä. Häviäjän paikka oma firma .Muytta yksi siinä on, oma vapaus. 

Itsehän olet saanut päättää paljonko maksat eläkeyhtiölle, jotta saat haluamasi suuruisen eläkkeen! Olet vaan kitsastellut eläkemaksuissa ja nyt kitiset eläkkeen pienuutta. Tyypillistä yrittäjän kitinääitse itselleen aiheuttamasta vahingosta.

Vierailija
12/147 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kuulemma paljon yrittäjiä, jotka tienaavat alle tonnin tai hieman yli. Kyllä mä lopettaisin yrittäjyyden siinä vaiheessa. 

Vierailija
13/147 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan johtuu niistä yrittäjistä, jotka aiheuttavat vastareaktion tai myötähäpeää.

Jotkut yrittäjät ovat vähän kuin vegaaneja - kertovat kysymättä olevansa yrittäjiä. Seuraavaksi kehuvat, kuten heillä on pari ukkoa töissä ja itse nostelevat vain myyntivoittoja - kovaa työtä.

Myös toisenlaisia yrittäjiä on - näitä "kaikki muut paitsi yrittäjät on luusereita" -tyyppejä, jotka sitten nostaa vuodessa 20ke liikevaihtoa maksamatta eläkemaksuja siitä pikkupuljustaan.

Mutta kyllähän meillä on asiallisiakin tyyppejä yrittäjinä. Heille kiitokset.

Vierailija
14/147 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun oikeistolaiset sukulaiseni puhuvat palkansaajista niin halveksien että arvonantoni yrittäjiä kohtaan on 0. Yrittäjien oma vika. 

Vierailija
15/147 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyhallitus toteuttaa EK:n ja Suomen Yrittäjät ry:n komennossa visioitaan paremmasta huomisesta. Päätoteutuskeinot ovat duunarin, työttömän, eläkeläisen ja opiskelijan totalitäärinen kyykytys. Ja ap. vielä kehtaa tulla ihmettelemään miksi yrittäjiä vihataan? Yrittäjät ja EK antavat vaikka yhteiskuntarauhan pois, jotta heidän ahneus tulisi tyydytettyä.

Vierailija
16/147 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualta tulleet kehuu kuinka hyvä Suomessa on olla yrittäjä mutta nämä meidän omat vinku intiaanit ne vaan jaksaa valittaa vailla mitään perusteita. 

Vierailija
17/147 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on kuulemma paljon yrittäjiä, jotka tienaavat alle tonnin tai hieman yli. Kyllä mä lopettaisin yrittäjyyden siinä vaiheessa. 

Ehkä yrittäjäksi on ajanut luonne, jolla ei pärjätä palkkarenkinä.

Vierailija
18/147 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat kohtaamani kiusaajat ja hyväksikäyttäjät ovat aina olleet yrittäjiä. 

Vierailija
19/147 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa on kova paperisota, lainat, luvat ja paljon muuta. Sitten jahtaa vero herra ja muut päällysmiehet viran puolesta. Työntekijän ottaminen on riski. Useimmille tulee konkurssi ja jää velkoja. Milläpä ne maksat, kun töitä ei ole. Tänä vuonna onkin ennätysmäärä konkursseja. Mistä johtuu. 

Vierailija
20/147 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suomalaiset ihme porukkaa, nämä kommentit on kun karl marxin oppikirjasta