Miksi suomalaiset ovat niin yrittäjä vastaisia?
Suomessa yrittäjä on sama kun riistäjä, miksi? Valtava vasemmistolaisuus syynä?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on talouden näkökulmasta demariyhteiskunta. Toisekseen meillä ei ole omistajuuden kulttuuria. Näistä syistä kotitaloudet ovat köyhiä.
Porvariyrityäjä yrittää joka väliin pelata tuota typerää demarikorttiaan. Jospa vihdoin ottaisi itse vastuun itsestään uhriutumisen sijaan.
Yrittäjä nimenomaan ottaa vastuun itsestään uhriutumisen sijaan. Suurimmat uhriutujat ja näköjään todella häiriintyneet kirjoittajat tässä ketjussa ovat vasemmistolaisia. Oksettavaa tekstiä, taas kerran. Eri
Sehän se on sitä vastuunottoa kun konkurssin tullessa velkojat jäävät nuolemaan näppejään ?! Se on niin pirun helppo syyttää kaikkea muuta kuin itseään kun suksi ei luista.
Yrittäjät on pääsääntöisesti kusipäitä. Periaate on ottaa rahat pois köyhiltä ja tyhmemmiltä.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjät on pääsääntöisesti kusipäitä. Periaate on ottaa rahat pois köyhiltä ja tyhmemmiltä.
Sitten syytetään asiakkaita kun olivatkin viisaampia laittaen koko puljun boikottiin.
Yrittäjät on vastuussa suomen yhteiskunnan hinta- sekä palkkatasosta ja ne on perseellään pelkästään yrittäjien rahan ahneuden takia.
On kyllä suurta hupia lukea noiden ruikuttavien yrittäjävihaajien kitinää. Mitäkähän ihmiset tekis elääkseen, jos ei olisi yrityksiä ja niitä vetäviä yrittäjiä? Varmaan he toivoisivat, että kaikki sosialisoitas valtiolle ja suomesta tehtäs täysin kommunistinen valtio. Tosin aika kommunistinen paikka tää on ikävä kyllä edelleenki. Mä kyllä nostan hattua niille, jolla on rohkeutta ja riskinottokykyä ryhtyä yrittäjäksi. Itse olen todella kiitollinen yrittäjille koska heidän ansiostaolen työllistynyt ja saanut asiallisen toimeentulon.
Yrittäjiä ei usein juurikaan kiinnosta yhteiskunnan kokonaishyvinvointi ja muut ihmiset. Tärkeää on ainoastaan voiton maksimointi ja alhaiset verot. Tällaista toimintaa saatetaan luonnehtia itsekkääksi. Liittyisikö siihen?
Ei tossa kaveria haukuta, vaan se on tosi jees, että homma toimii ja ei pilaa sitä omaa juttuaan. En minäkään ottaisi riskiä, jos olis hyvin toimiva oma juttu millä pärjää.