Tän näköiset naiset saa mut tuntemaan itseni rumaksi
Vaikka en nyt muutenkaan itseäni superkaunottarena pidä mitä en olekaan, niin tämän näköiset naiset saa itsensä tuntemaan aivan järkyttävän rumaksi :D
https://img.kwcdn.com/product/fancy/0e257c60-2eaf-4efa-a6df-57e19c67c45…
Miten joku edes voi olla noin täydellisen kaunis? >_<
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ajatella, täälläkin jotkut luulevat että tuo on oikea ihminen. Kyllä on sairas maailma.
En itse ajatellut että sillä on merkitystä onko tuo aito ihminen vai ei.
Niin että voi surkutella kun tuo näyttää paremmalta kuin miltä itse näyttää? Kyllä se aika sairasta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ajatella, täälläkin jotkut luulevat että tuo on oikea ihminen. Kyllä on sairas maailma.
En itse ajatellut että sillä on merkitystä onko tuo aito ihminen vai ei.
Niin että voi surkutella kun tuo näyttää paremmalta kuin miltä itse näyttää? Kyllä se aika sairasta on.
Oletin että ap:llä on joku tuttu nainen mielessä, muttei halua doksata. Tai sitten tietyntyyppinen nainen, josta oli helppo antaa speksit tekoälylle. Ei siis kirjaimellisesti juuri tuo nainen, vaan nainen jolla on tuonlaiset piirteet: hyvä iho, vaaleat hiukset, suht tasapainoiset kehon mittasuhteet.
Onhan tuo ihan kaunis. Itse en välttämättä edes haluaisi olla noin vetävän näköinen, kun en tykkää huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuoret naiset näyttää tuolta Suomessa. Mä en ymmärrä mikä itku täälläkin on siitä että kuvaa olisi kovasti muokattu.
Kuva on tekoälyllä tehty, ei ole oikea ihminen. En ole yhtäkään tuollaista elävässä elämässä nähnyt.
Otatko turhan kirjaimellisesti? Minusta esim. Katheryn Winnick on hyvin samannäköinen ja kyllä minä ainakin näen rannalla kauniimpiakin naisia kuin tuo kuva.
Tuo oli tavallinen, hyvännököinen nuori nainen. Mitä ihmeellistä, olin aivan yhtä hyvännököinen nuorena ja osa muistakin tytöistä oli.
Oon huomannut, että ysärillä ja nollarilla Hollywoodin komedioihin ja toimintaleffoihin oikein tungettiin kymppitason kaunottaria joiden keikistely vähissä vaatteissa tuntuu olevan puolet koko leffan sisällöstä. Aloin miettiä, että onko tämä kenties yksi syy nykynaisten tavanomaiseen huonoon itsetuntoon?
Kyllä mua edelleen syö katsoa jotain leffaa jossa esiintyy tällainen täydellinen nainen ja miten tunnen itseni siinä rinnalla niin rumaksi. Lisäksi tunnen itseni typeräksi, koska kyse on VAIN elokuvasta ja samalla tekisi mieli kysyä, että mikä tällaisessa on pointti? Miksi mulle pitää naiskatsojana aiheuttaa huono olo? En ole itsekään edes mitenkään ruma ja lihava vaan päinvastoin.
Eiks tää ole se suomalaismiehen "projekti" ai-malli, jolla on tili instassa?
Ysärillä kaikki oli tollasii, kauniita hoikkia naisia.