Tän näköiset naiset saa mut tuntemaan itseni rumaksi
Vaikka en nyt muutenkaan itseäni superkaunottarena pidä mitä en olekaan, niin tämän näköiset naiset saa itsensä tuntemaan aivan järkyttävän rumaksi :D
https://img.kwcdn.com/product/fancy/0e257c60-2eaf-4efa-a6df-57e19c67c45…
Miten joku edes voi olla noin täydellisen kaunis? >_<
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuoret naiset näyttää tuolta Suomessa. Mä en ymmärrä mikä itku täälläkin on siitä että kuvaa olisi kovasti muokattu.
Ei se ongelma ole että kuva on muokattu vaan että sen tekoälyn tekemä minkä huomaa esim kynsistä.
Mitä sillä väliä jos on tekoälyn tekemä?
Täällä on puhuttu että olisi muokattu tai että naista ei saisi kiusata. On se hieman eri asia kun kyseessä onkin piirros.
Tuo nyt on selvä AI-kuva, mutta onhan tuon näköisiä naisia paljon. Jokaisen taviksen näköisen naisen pitää jossain vaiheessa vain hyväksyä se, että kauneuden suhteen geenilotto ei ole suosinut. Ei naisen tärkein tehtävä ole näyttää kauniilta, vaan elää omaa elämäänsä sillä tavalla, mikä tekee hänet onnelliseksi. Toki kauneus on pääomaa, mutta miksi surkutella asiaa sen enempää, kun sille ei mitään voi. Kauneuden asettaminen kaiken muun edelle palvelee vain kauneusteollisuutta, ei sinua itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuoret naiset näyttää tuolta Suomessa. Mä en ymmärrä mikä itku täälläkin on siitä että kuvaa olisi kovasti muokattu.
Ei se ongelma ole että kuva on muokattu vaan että sen tekoälyn tekemä minkä huomaa esim kynsistä.
Mitä sillä väliä jos on tekoälyn tekemä?
Tämähän on jopa parempi että ruoditaan tekoälyllä tehtyä kuvan "ihmistä". Tällöin ei kenenkään pitäisi loukkaantua. Siis pitäisi, eiköhän joku wokettaja ehdi pian ottaa puheeksi kuinka tekoälyllä tehdyt ihmishahmot kuvissa loukkaavat meidän ihmisyyttämme.
On kai tuo ihan edustava nainen, mutta ei se täydellinen ole. Omaan makuun. En kerro, mistä en tuossa tykkää, ettei tule paineita.
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt on selvä AI-kuva, mutta onhan tuon näköisiä naisia paljon. Jokaisen taviksen näköisen naisen pitää jossain vaiheessa vain hyväksyä se, että kauneuden suhteen geenilotto ei ole suosinut. Ei naisen tärkein tehtävä ole näyttää kauniilta, vaan elää omaa elämäänsä sillä tavalla, mikä tekee hänet onnelliseksi. Toki kauneus on pääomaa, mutta miksi surkutella asiaa sen enempää, kun sille ei mitään voi. Kauneuden asettaminen kaiken muun edelle palvelee vain kauneusteollisuutta, ei sinua itseäsi.
Tää.
Sitäpaitsi kauniillakin on omat ongelmansa
Ihan kaunis mutta muhun ei jostain syystä tuon näköiset vetoa. Kauneus vaan on katsojan silmässä.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia tulee jatkuvasti vastaan.
No ei tule. Pulleita taviksia suurin osa. sieviä muutama.
Miksi tehdään tekoälykuvia ihmisistä? Saadaan huijattua rahat pois !
Kuvat eivät aiheuta minussa mitään tuntemuksia, koska ne eivät ole aitoja. Livenä näkeminen kertoo sen totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Toi on tekoälyllä tehty. Muuten menee täydestä, mutta zoomatkaapa kynsiin! Vähän on kynnet vinksin vonksin tai ainakin heikun keikun 😉🙂
Mitä väliä, jos on tekoälyllä tehty perkele
Nätti on, mutta minusta lähes kaikki nuoret ja nuorehkot naiset ovat. Jotkut vanhenevatkin kauniisti.
Aloittaja on kateellinen ihmiselle jota ei ole olemassa. Voi sen elämänsä noinkin tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Toi on tekoälyllä tehty. Muuten menee täydestä, mutta zoomatkaapa kynsiin! Vähän on kynnet vinksin vonksin tai ainakin heikun keikun 😉🙂
Muuten menee täydestä?!! No huh huh. Ei todellakaan mene, heti näki että tekoälyn luona, en edes katsonut käsiä ollenkaan.
Olen oikeastaan aika yllättynyt siitä kuinka tavalliselta tuo näyttää. Siis toki on viehättävä, mutten itse kyllä loihtisi tuon näköistä naista jos pitäisi rakentaa ihannenainen tekoälyllä.
Ja ajatella, täälläkin jotkut luulevat että tuo on oikea ihminen. Kyllä on sairas maailma.
Vierailija kirjoitti:
Ja ajatella, täälläkin jotkut luulevat että tuo on oikea ihminen. Kyllä on sairas maailma.
En itse ajatellut että sillä on merkitystä onko tuo aito ihminen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Kuva on tekoälyllä tehty, ei ole oikea ihminen. En ole yhtäkään tuollaista elävässä elämässä nähnyt.
Ai paljastuu usein sormia katsomalla. Sitä päivää odotellessa, kun ai pystyy tekemään sormista realistisen näköiset.