Tän näköiset naiset saa mut tuntemaan itseni rumaksi
Vaikka en nyt muutenkaan itseäni superkaunottarena pidä mitä en olekaan, niin tämän näköiset naiset saa itsensä tuntemaan aivan järkyttävän rumaksi :D
https://img.kwcdn.com/product/fancy/0e257c60-2eaf-4efa-a6df-57e19c67c45…
Miten joku edes voi olla noin täydellisen kaunis? >_<
Kommentit (69)
Tuon naisen kroppa on kaunis. Itsekin lähden syksyllä salille treenaamaan traumakilot pois.
Vieläkö joku vuonna 2024 vertaa itseään filtteröityihin kuviin tai tekoälyllä tehtyihin kuviin?
Naisten masokismilla ei ole kyllä mitään rajaa. Ensin etsitään pinterestistä maailman kaunein koti, ja sitten itketään kun oma koti ei olekaan sen rinnalla maailman kaunein. Sitten etsitään netistä maailman kauneimman, ehkä jopa tekoälyn luoma kuva, ja sitten itketään kun oma peilikuva ei näytä samalta. Seuraavaksi suosittelen googlettamaan esim seuraavat:
-maailman tuuheimmat ripset
-maailman komein poikaystävä
-maailman upeimmat hiukset
jne
Kun tuota vähän pilkkoo pienempiin osiin niin voi vaikka vuoden jokaisena päivänä surkutella jotain eri piirrettä itsessään.
Ei oo täydellinen koska blondi. Kasvot on hyvät mutta itse ottaisin brunettina tai punapäänä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten masokismilla ei ole kyllä mitään rajaa. Ensin etsitään pinterestistä maailman kaunein koti, ja sitten itketään kun oma koti ei olekaan sen rinnalla maailman kaunein. Sitten etsitään netistä maailman kauneimman, ehkä jopa tekoälyn luoma kuva, ja sitten itketään kun oma peilikuva ei näytä samalta. Seuraavaksi suosittelen googlettamaan esim seuraavat:
-maailman tuuheimmat ripset
-maailman komein poikaystävä
-maailman upeimmat hiukset
jne
Kun tuota vähän pilkkoo pienempiin osiin niin voi vaikka vuoden jokaisena päivänä surkutella jotain eri piirrettä itsessään.
Naurahdin ääneen tälle, aivan mahtava havainto! Antaisin 10 yläpeukkua jos voisin.
Olet super tyyppi 😊👌
Vierailija kirjoitti:
Kivat biksut.
Ton päällä joo. Toki näyttäisi hyvältä vaikka lumpeenlehdet kriittisten paikkojen peittona.
Kuvan nainen näyttää kauniilta, mutta tuo kuva on monen tunnin työn tulos. Jos tämä sama nainen ex-tempore menee rannalle seisomaan, hän ei näytä tuolta.
Siinä on kokonainen maskeeraajatiimi, valaistukset valmiiksi mietitty. Lisäksi ainakin kuvan tausta näyttää epäaidolta. Todennäköisesti kuva on otettu studiossa ja taustalle on laitettu rantamaisema. Puhumattakaan kaikista suodattimista, kuvankäsittelyistä ja siitä, että yhtä onnistunutta kuvaa kohden on otettu parisataa ei niin hyvää kuvaa. Päätelkää siis tästä, kannattaako nyt menettää yöuniaan.
Vierailija kirjoitti:
No,se on malli. Ovat usein tuon näköisiä. Kauniita ja virheettömiä vailla persoonaa.
Aika typerä yleistys että kauniilla ihmisellä ei voisi olla persoonaa :D
Ja sitten te hyökkäätte tälläisen nuoren kauniin naisen kimppuun ja alatte kiusata sitä porukalla, Hävetkää
Kyllähän nuoret naiset näyttää tuolta Suomessa. Mä en ymmärrä mikä itku täälläkin on siitä että kuvaa olisi kovasti muokattu.
Vierailija kirjoitti:
Aikansa on, mut nekin on ryppyisiä vanhana
Miksi naiset pitää vanhoja naisia rumina? minun vaimo 75v ja kaunis kuin mikä
T.M74
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuoret naiset näyttää tuolta Suomessa. Mä en ymmärrä mikä itku täälläkin on siitä että kuvaa olisi kovasti muokattu.
Ei se ongelma ole että kuva on muokattu vaan että sen tekoälyn tekemä minkä huomaa esim kynsistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ongelma ole että kuva on muokattu vaan että sen tekoälyn tekemä minkä huomaa esim kynsistä.
Mitä sillä väliä jos on tekoälyn tekemä?
Kulmakarvat on meikillä tehty.