Millainen koiranpentu dementtiselle vanhukselle?
Hänellä on aikoinaan ollut kaksi koiraa ja muitakin eläimiä, Ajattelimme piristää häntä ostamalla hänelle koiranpennun. Hän pystyy vielä elämään itsenäisesti, vaikka ei muista koska on ketäkin nähnyt ja missä on ollut eilen. Hän on tosi taitava liikkumaan autolla paikasta toiseen, mutta ei muista milloin piti mennä lääkäriin ja missä terveyskeskus on.
Kommentit (134)
Dobermanni tai jokin muu vahva koirarotu voisi olla hyvä.
Vierailija kirjoitti:
En mä hankkis kyllä
Aloitus on tietenkin "vitsi".
ei mitään koiranpentua vaan jogurttia tai rahkaa.
Joku oikein itsenäinen koira, vaikka bullmastiff tai pitbull, joka pärjää omillaan, voisi olla hyvä ratkaisu
Tietenkään dementoituneelle ei koiranpentua!
Oikein kaunis ajatus, dementtinen vanhus on usein aika yksinäinen.
Autoileva dementikko koiranpentu takapenkillä.
Kai tämä on provo? Jos on totta, ilmoittakaa jo pikaisesti lääkärille, jotta antaa lausunnon ajokortin pois ottamisesta. Auton avaimet kannattaa myös piilottaa. Ja ei, ei minkäänlaista kotieläintä hoidettavaksi, unohtaa syöttää tai syöttää liikaa ja ulkoilutus unohtuu jne.
Vierailija kirjoitti:
Koira voi pitää hänestä huolta, tuo hänelle turvallisuuden tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä hankkis kyllä
Aloitus on tietenkin "vitsi".
Vastaus ei ollu
Vierailija kirjoitti:
ei mitään koiranpentua vaan jogurttia tai rahkaa.
Rahkaa dementtisen naamaan ja ihmettelemään kuinka epätervettä nostetaan hihnalle ja lapselle ostetaan 987 g kar u s k i vasu jonka syö kokonaan itse.
Dementikon kissanomistajan kissa sai , jos sai , homeista ruokaa, sopimatonta sellaista, ei vettä muistettu antaa, lääkkeitä lojui siellä täällä lattialla yms . Vanhus pääsi hoitoon ja kissa piikille.
Ei kai ihmistä voi syrjiä sen vuoksi että hänellä on jokin sairaus. Ihmisellä on oikeutensa, ihmisoikeudet koskevat myös dementikkoja.
Rakasta ja jogurtista ei saa keskustella mutta koirasta saa keskustella
Vierailija kirjoitti:
Täysin normaalia Suomessa.
Mikäs siinä, jos hän kykenee hoitamaan koiranpennun, niin ei kai siinä sitten mitään ongelmaa ole. Hänen omaisensa voivat muistuttaa häntä siitä, että koiraa pitää viedä lenkille ainakin kerran päivässä.
Vierailija kirjoitti: Ei kai ihmistä voi syrjiä sen vuoksi että hänellä on jokin sairaus. Ihmisellä on oikeutensa, ihmisoikeudet koskevat myös dementikkoja.
Toivottavasti ei kirjoittanut tuota tosissasi.
Vierailija kirjoitti: Mikäs siinä, jos hän kykenee hoitamaan koiranpennun, niin ei kai siinä sitten mitään ongelmaa ole. Hänen omaisensa voivat muistuttaa häntä siitä, että koiraa pitää viedä lenkille ainakin kerran päivässä.
Ehei. Dementikolle ei mitään lisävastuita. Dementikko on dementikko eikä lässytys ja päänsilittely muuta sitä tosiasiaa mihinkään.
En mä hankkis kyllä