Millaisia ovat ns. statusmiesten vaimot
Statusmiehillä en tarkoita viihdejulkkiksia ja vauraita yrittäjiä, jotka viihtyvät julkisuudessa, vaan harmaita eminenssejä tai vain virkansa puolesta harvoin julkisuudessa olevia miehiä, joilla on yhteiskunnallista vaikutusvaltaa. Suurten pörssiyhtiöiden, kauppajättien, metsäyhtiöiden, pankkien, virastojen, eläkelaitosten, sairaalapiirien johto sekä valtion ylin johto (ministeriöiden ylimmät virkamiehet). Ne ihmiset, joiden käsissä on suomalaisten elämä hyvin pitkälti - he eivät siis pääosin ole poliitikkoja.
Heidän vaimonsa ovat aivan muuta mitä täällä yleensä ajatellaan. He ovat pitkään naimisissa olleita pareja (statusmies ei voi olla alle nelikymppinen), akateemisia (usein itsekin johtotehtävissä), hoikkia tai normaalipainoisia, oikeistolaisia, maltillisia, konservatiivisia, hillittyjä, hyvin yksityisiä - kenelläkään ei ole ig- tai fb-tilejä, joissa esiteltäisiin omaa elämää (työtehtävään liittyvä voi olla). Heillä ei ehdottomasti ole minkäänlaisia teko- tai muoviosia, ei noidankynsiä, teippihiuksia, rasvaimuja ja kauneusleikkauksia, vaan he suhtautuvat tuollaiseen erittäin kielteisesti ja naureskellen (sekä miehet että naiset).
He harrastavat kulttuuria, jotkut urheilua, kulinarismia myös. He pitävät yksinkertaisesta mökkielämästä esimerkiksi saaristossa, he eivät käy rantalomilla, vaan kaupunki- ja kulttuurikohteissa (esim. oopperajuhlat, konsertit, patikointi Alpeilla jne.). Ehkä tärkein tunnusmerkki on se, että he ovat hyvin yksityisiä ja viihtyvät omissa oloissaan kaltaistensa seurassa.
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä tulee ap tuohon politiikkaan, myös poliittisissa puolueissa (jopa oikeistolaisissa!) on nykyään paljon nuoria seksityöntekijöitä aktiiveina ja edustajina. Osa on siellä myös etsimässä vaikutusvaltaisia daddyja. Näitä löytyy myös joka puolueesta.
Kenen pärställä ja kropalla? 😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä tulee ap tuohon politiikkaan, myös poliittisissa puolueissa (jopa oikeistolaisissa!) on nykyään paljon nuoria seksityöntekijöitä aktiiveina ja edustajina. Osa on siellä myös etsimässä vaikutusvaltaisia daddyja. Näitä löytyy myös joka puolueesta.
Käypä joskus vilkaisemassa minkä tahansa opiskelijajärjestön tapahtumia. Siellä on kauniita, hoikkia ja nuoria naisia vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käypä joskus vilkaisemassa minkä tahansa opiskelijajärjestön tapahtumia. Siellä on kauniita, hoikkia ja nuoria naisia vaikka kuinka paljon.
Edustajista ei löydy, vai Fatimaako tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia, jotka eivät vilkaisekaan 38 vuotiaaseen työttömään
Ja miksi kuvittelet että se automaattisesti kiinnostaisi sitä työtöntä? Ei kaikilla miehillä ole sama maku naisten suhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuinko kansanedustajista? Edustajia ovat siis hallitusten ja johtokuntien ja puoluejärjestöjen päättävien elimien toimijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuinko kansanedustajista? Edustajia ovat siis hallitusten ja johtokuntien ja puoluejärjestöjen päättävien elimien toimijat.
Eli nobodyja.
Niin, ne "nobodyt" deittailevat puoluejohtoa, virkamiehiä ja kansanedustajia.
"Mistäs se väärä olettamus tulee että kaikki miehet haluaisivat niitä asioita naiselta mitä niillä puolisoilla on joita ei muilla ole? Sellaisen kuvan sain sun viestistä että kuvittelet noin?
Eikä se kaunis tarkoita välttämättä sitä että olisi sen näköinen kenen kanssa haluaisi suhteeseen eli olisi haluja herättävän näköinen. Suurin osa mun makuun olevista kauniista naisista mitä olen elämässäni nähnyt ovat sellaisia että kiva katsella mutta eivät ole haluja herättävän näköisiä.
Yleensä kuitenkin se että kiinnostuu ihmisestä vaatii eka sen että ulkonäkö on omaan mieleen ja sen jälkeen sitten jos paremmin tutustuu selviää miellyttääkö ihmisen luonne."
En ole varma ymmärsinkö tekstisi oikein, mutta vastaan siltä pohjalta, että ymmärsin oikein.
En ole sanonut mitään kaikkien miesten haluista, päinvastoin olen useassa viestissäni korostanut, että naismakuja ja kaunotartyyppejäkin on monenlaisia.
Tuo mitä kirjoitat on siis minulle itsestäänselvää. Maut kaikkien asioiden suhteen ovat tiukasti sidoksissa myös yhteiskuntaluokkaan. Täällä on esimerkiksi moneen kertaan käyty läpi sitä, että palstan miesten enemmistö ei arvosta naisten koulutusta, mutta kaikki minun tuntemani miehet arvostavat sen korkealle ja ovat ylpeitä naistensa saavutuksista, minunkin mieheni on, hän taitaa arvostaa niitä jopa enemmän kuin minä itse (omia saavutuksiaan vähättelee, vaikka ne ovat mittavat).
Tuolla tekstini kohdalla tarkoitin vain yksinkertaisesti sitä, että ystävilläni on ns. karismaa. Heidät huomataan olivat he missä tahansa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi kerrot tämän meille..?
Siksi, että täällä usein kehotetaan naisia ottamaan silarit, menemään kauneusleikkauksiin jne. saadakseen "rikkaan miehen". Jos nyt puhutaan niistä oikeasti varakkaista, jotka eivät ökyelämää muutaman vuoden kuluttua vietettyään tee konkurssia, niin tuo on erittäin huono neuvo. Feikki ei käy, vain geenikauneus ja luomu. Ja koulutettu pitää olla, hattarapää tekotisseillä ei sovellu alkuunkaan. Ap
Nämä sun mainitsemat ovat löytäneet toisensa jo opiskeluiden aikana, joten ei kukaan av-palstalta neuvoja ottava enää ehdi - jossei joku lukiolainen sitten eksy tänne ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että täällä usein kehotetaan naisia ottamaan silarit, menemään kauneusleikkauksiin jne. saadakseen "rikkaan miehen". Jos nyt puhutaan niistä oikeasti varakkaista, jotka eivät ökyelämää muutaman vuoden kuluttua vietettyään tee konkurssia, niin tuo on erittäin huono neuvo. Feikki ei käy, vain geenikauneus ja luomu. Ja koulutettu pitää olla, hattarapää tekotisseillä ei sovellu alkuunkaan. Ap
Mihin tutkimukseen tai faktaan vuodatuksesi perustuu? Ja miten suureen otantaan? Onko 3000 vai 5000 henkilöön tai perheeseen.
Jotenkin ristiriitaista, kerrot, heidän olevan hyvin tarkkoja yksityisyydestää , mutta kuitenkin kerrot heistä hyvin henkilökohtaisia asioita.
Yhteiskuntaluokista ja heidän makutottumuksistaan on olemassa tutkimusta, havaintoni ovat niiden kanssa yhtäpitävät, minkä lisäksi voin käyttää myös omaa makuani mittarina. Kuulun ylempään keskiluokkaan. En ole kertonut kenenkään asioista mitään sellaista, josta heidät voisi tunnistaa, en myöskään itsestäni. Ap
Vierailija kirjoitti:
"Mistäs se väärä olettamus tulee että kaikki miehet haluaisivat niitä asioita naiselta mitä niillä puolisoilla on joita ei muilla ole? Sellaisen kuvan sain sun viestistä että kuvittelet noin?
Eikä se kaunis tarkoita välttämättä sitä että olisi sen näköinen kenen kanssa haluaisi suhteeseen eli olisi haluja herättävän näköinen. Suurin osa mun makuun olevista kauniista naisista mitä olen elämässäni nähnyt ovat sellaisia että kiva katsella mutta eivät ole haluja herättävän näköisiä.
Yleensä kuitenkin se että kiinnostuu ihmisestä vaatii eka sen että ulkonäkö on omaan mieleen ja sen jälkeen sitten jos paremmin tutustuu selviää miellyttääkö ihmisen luonne."
En ole varma ymmärsinkö tekstisi oikein, mutta vastaan siltä pohjalta, että ymmärsin oikein.
En ole sanonut mitään kaikkien miesten haluista, päinvastoin olen useassa viestissäni korostan
Näinhän se on että ihmiset arvostaa eri asioita naisissa,miehissä,autoissa,puhelimissa ym.eli pätee jokaiseen asiaan maailmassa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5590222/kiihotuksen-ja-noyryytyksen-sek…
Kiihotuksen ja nöyryytyksen sekainen viikonloppu... JUU, KYLLÄ JA TODELLAKIN... Täällä se varakkaiden ja mahtavien miesten edustaja kertoo mitä he - vaimot ja he - hääräävät viikonloppuisin... Kuviin ei sovi minkäälaiset 'stoorit' menneisyydestä koska ne mokaavat kaiken ihanan... AIHEUTTAVAT SAMANAIKAISESTI VALTAVAN KIIHOTUKSEN JA NÖYRYYTYKSEN kun tätä 'stooria' menneisyydestä alkaa kaivata aivan valtavasti niin että ei housuissaan pysy ja tarttee laittaa itselleen siveysvyö... ja huutaa kovaa, että RAUHOITU mies! Korvissa soi korvamato: Viimeinen kesä sinkkuna... Stoori tulee jatkumaan... saa nähdä miten kaikki päättyy... T. Se Mörkö menneisyydestä... (joka ei ollutkaan niin köyhä, lahjaton, tyhmä, yksinkertainen, kusetettavissa yms yms... EREHDYSTÄ KOKO JUTTU = AIHEUTTAA NYT NÖYRYYTYKSEN JA KIIHOTUKSEN... HUOH!!!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä sun mainitsemat ovat löytäneet toisensa jo opiskeluiden aikana, joten ei kukaan av-palstalta neuvoja ottava enää ehdi - jossei joku lukiolainen sitten eksy tänne ;)
Niinhän minä olen jo pariinkin kertaan todennut, että nämä ihmiset löytävät toisensa jo nuorena. Minäkin olen ollut yhdessä mieheni kanssa 35 vuotta, tosin olin parin löytämisessä tuttavapiirini eka kuten myös muutamassa muussa asiassa, valmistuin ekana, sain lapsen ekana. Ap
Voi hyvä luoja miten myötähävettäviä te luokkaretostelijat olette. Kiusallisempaa yksilöä saa etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko eilen Ylen dokumenttia Kardashianeista? Ovat maailman vaikutusvaltaisimpia naisia ja moderneja kulttijohtajia, pyörittävät pelkästään huulilla ja tisseillä koko maailman markkinoita. Sinulla on hieman kulahtanut käsitys nykyajan vallasta ja statuksesta. Suosittelen kyllä katsomaan jos missasit eilen, Areenasta löytyy.
En katsonut. Millaista yhteiskunnallista valtaa heillä sinusta on? Ap
Jos kuvittelee, että maailman vaikutusvaltaisin nainen on amerikkalainen reality-tähti, on täysin markkinoinnin höynäytettävissä mutta luultavasti tietää vallasta aika vähän.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä ollut seuralaisena myös erilaisissa juhlissa, kokouksissa ja neuvotteluillallisillakin ihan maksua vastaan. Suomessakin on yllättävän paljon korkean tason virkamiehiä jotka haluavat esitellä nuorta ja kaunista tyttöystävää. Tietenkään kaikki seksityöntekijät eivät täytä kriteerejä eivätkä pääse näihin tilaisuuksiin mukaan, mutta luksusseksityöntekijöille tämä on täysin arkipäiväistä. Muutama ystävä on myös tehnyt samaa, osa edustanut myös ulkomailla korkeatasoisten poliitikkojen ja virkamiesten seuralaisena. Itsekin olen menossa keikalle Brysseliin nyt tulevana kesänä.
Yt. Se edellinen seksityöntekijä
Sori, mutta sinun juttusi on äärimmäisen epäuskottavaa kaikilla mahdollisilla tavoilla niin että vaikutat naurettavalta. Etkö sinä oikeasti ymmärrä, että on olemassa sellainen asia kuin yrityssalaisuus? Kuvitteletko oikeasti, että tyttöystävät istuvat hallituksen kokouksissa ja neuvotteluissa?
Nyt oikeasti terästäydy vähän, joku tolkku trollauksessakin. Ap
"Näinhän se on että ihmiset arvostaa eri asioita naisissa,miehissä,autoissa,puhelimissa ym.eli pätee jokaiseen asiaan maailmassa."
Sitten on niitä jotka eivät tuota ymmärrä ja rahoittavat mielensä siitä ettei joku pidä samasta naisesta,autosta tms. kuin itse pitää ja kääntävät sen asian sen toisen kateudeksi helpottaakseen omaa pahaa mieltään :D Tuo että asiat käännetään kateudeksi kun joku ei pidäkkään jostain samasta asiasta on yksi tyoerimnisstä asioista mitä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
"Näinhän se on että ihmiset arvostaa eri asioita naisissa,miehissä,autoissa,puhelimissa ym.eli pätee jokaiseen asiaan maailmassa."
Sitten on niitä jotka eivät tuota ymmärrä ja rahoittavat mielensä siitä ettei joku pidä samasta naisesta,autosta tms. kuin itse pitää ja kääntävät sen asian sen toisen kateudeksi helpottaakseen omaa pahaa mieltään :D Tuo että asiat käännetään kateudeksi kun joku ei pidäkkään jostain samasta asiasta on yksi tyoerimnisstä asioista mitä voi olla.
Pahoittavat mielensä eikä rahoittavat.
Mistäs se väärä olettamus tulee että kaikki miehet haluaisivat niitä asioita naiselta mitä niillä puolisoilla on joita ei muilla ole? Sellaisen kuvan sain sun viestistä että kuvittelet noin?
Yleensä kuitenkin se että kiinnostuu ihmisestä vaatii eka sen että ulkonäkö on omaan mieleen ja sen jälkeen sitten jos paremmin tutustuu selviää miellyttääkö ihmisen luonne.