Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saa nähdä miten pahoin mun nahka roikkuu kun pääsen normaalipainoon

Vierailija
18.05.2024 |

Lähtöpaino oli 125kg ja nyt painan 106kg. Vatsa on jo selkeästi pienentynyt, mutta ei nyt pahaa nahan roikkumista ole vielä. Olkavarsissa lähellä kainaloa roikkuu ylimääräistä nahkaa. 

Lähtöpaino noin suuri ja ikää jo 45v. niin väkisin sitä ylimääräistä nahkaa tulee olemaan sitten kun pääsen normaalipainoon. Toivon mukaan vielä sitten pääsee julkisella puolella terveydellisistä syistä vatsanahkan kiristykseen ja rinnoillekin voidaan tehdä jotakin. Ei mulla ole varaa mennä yksityiselle kaikkea korjauttamaan. Jos edes vatsan ja rinnat saisi julkisella kuntoon, niin sitten yksityisellä olkavarret ja sisäreidet. Suurin ongelma toki tulee olemaan vatsa koska se pahasti roikkuva nahka oikeasti on terveydellinen haitta kun siinä muhiin iho vasten ihoa ja voi tulla tulehduksia.

Pääasia on toki se, että pääsen normaalipainoon. Tavoite on päästä 65 kiloon joka on erittäin hyvä paino tällaiselle 168cm pitkälle.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei alkanut yhtään roikkua nahka kun laihdutin 55 vuotiaana 82 kilosta nopeasti 65 kiloon. 

No mulla on kyse huomattavasti isommista kiloista. Että haloo nyt vain.

Ap

Vierailija
22/31 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovaa liikuntaa samalla.

Riittää, että on kalorivaje. Siihen ei tarvita liikuntaa ollenkaan. Toki se on terveellistä ja jokaisen tulisi harrastaa liikuntaa, kannattaa miettiä, onko tämä se elämä jota haluan elää, olla ja maata?

Näin on. Ei se liikunta laihduta, helpottaa painonhallintaa kyllä. Kalorivaje hyvä keino ja helpompi toteuttaa kuin hurja liikunta.

Terveyden kannalta olisi kyllä ihan ensiarvoisen tärkeää totuttaa kroppansa myös siihen liikuntaan. Ei hurjaan vaan sopivaan, alkuun pikkuhiljaa määrää ja rasitusta lisäten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta riittävän hitaasti niin iho ehtii kiinteytyä. Myös lihastreenit auttavat kiinteytymään.

No tällaisella ylipainolla väistämättä ihan tulee roikkumaan. Ei ole mitenkään mahdollista, että kiinteytyisi tarpeeksi vaan tarvitaan kirurgin veistä. Se on ihan fakta. Myös ikä vaikuttaa. 

Ap

Kun laihdutat max 4 kg/kk, ei ala roikkumaan. Nykyinen terveydenhuolto ei varmasti tee noita leikkauksia julkisella.

No aivan varmasti roikkuu. Ihan turha selitellä muuta. 

Ap

Ei ainakaan mulla alkanut roikkumaan, kun laihdutin 47-vuotiaana 25 kiloa puolessa vuodessa, eli n. 4 kg/kk.

Vierailija
24/31 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei alkanut yhtään roikkua nahka kun laihdutin 55 vuotiaana 82 kilosta nopeasti 65 kiloon. 

Ap

Kyse on ajasta, ei määrästä. Et ole lihonut vuodessa tuota määrää, eikä siis tarvitse laihtunut vuodessa koko ylipainoa.

Vierailija
25/31 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta riittävän hitaasti niin iho ehtii kiinteytyä. Myös lihastreenit auttavat kiinteytymään.

No tällaisella ylipainolla väistämättä ihan tulee roikkumaan. Ei ole mitenkään mahdollista, että kiinteytyisi tarpeeksi vaan tarvitaan kirurgin veistä. Se on ihan fakta. Myös ikä vaikuttaa. 

Ap

Kun laihdutat max 4 kg/kk, ei ala roikkumaan. Nykyinen terveydenhuolto ei varmasti tee noita leikkauksia julkisella.

Ap

Ei ainakaan mulla alkanut roikkumaan, kun laihdutin 47-vuotiaana 25 kiloa puolessa vuodessa, eli n. 4 kg/kk.

Mulla lähtöpaino 125kg. Mieti sitä.

Ap

Vierailija
26/31 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyse on ajasta, ei määrästä. Et ole lihonut vuodessa tuota määrää, eikä siis tarvitse laihtunut vuodessa koko ylipainoa.

Olenko väittänyt, että vuodessa pitää laihtua? Olen kuitenkin realisti ja tiedän, että nahkaa tulee roikkumaan. Esim. vatsassa ei vielä pahasti roiku, mutta on selvää, että tulee roikkumaan. 

Ap

Vierailija
27/31 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä nahan roikkumista ei kannata surra etukäteen.

Terveellinen ruoka on myös iholle hyväksi, kiinteyttävä liikunta, tarpeeksi hidas tahti, rasvaus. Siinä asioita joita voit nyt tehdä.

Sitten kun paino on oikeasti pudonnut niin paljon, että nahka roikkuu, on aika miettiä sitä.

Keskity nyt vaan parempiin elintapoihin ja terveempään nykyhetkeen.

Vierailija
28/31 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

25 kilon pudotus on vähän eri kuin 65 kilon. Ei ihme ettei sulla jäänyt roikkuihoa.

Vierailija
29/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No tämä. Kummallista, että aikuinen ihminen tajua ei mikä ero on pudottaa 25kg verrattuna 65kiloon.

Ap

Vierailija
30/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt laitat samalla rahaa säästöön niin jonkun leikkauksen saat teetettyä yksityisellä, ainakin osittain. 

Vierailija
31/31 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt laitat samalla rahaa säästöön niin jonkun leikkauksen saat teetettyä yksityisellä, ainakin osittain. 

No ei pahemmin ole varaa tällä hetkellä laittaa senttiäkään säästöön kun kädestä suuhun pitää jo elää. Maksan yksin omakotitalon kuluja ja opiskelen töiden ohessa ja tekee todella tiukkaa.

Ap