Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin miehen vanhemmat...

Vierailija
19.06.2025 |

Tapasimme eräässä tilaisuudessa vähän yhtäkkiä ja luulen että he ei etukäteen tienneet että mies esittelee minut ensimmäistä kertaa.

Miehen isä ei sanonut mitään, ei kätellyt, tervehtinyt tai puhunut minulle koko aikana. Hänen vaimo oli mukava ja jutteli. Eikö tämä olekin outoa? Mietin että mitä ihminen tuollaisessa tilanteessa ajattelee, vai yliajattelenko vain. En viitsinut sanoa miehelle mitään negatiivista, se oli kuitenkin ensimmäinen tapaaminen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on erittäin outoa. Onko miehesikin tuppisuu?

Vierailija
2/23 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on erittäin outoa. Onko miehesikin tuppisuu?

Ei mies oli puhelias ja niin oli ko isä mieheni kanssa. Mutta ei minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne vanhemmat hämmentyi, koska edellisellä viikolla miehen kainalossa oli niin toisen näköinen neiti.

Vierailija
4/23 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on varmaan kyllästynyt tapaamaan poikansa hempukoita. 

Vierailija
5/23 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ne vanhemmat hämmentyi, koska edellisellä viikolla miehen kainalossa oli niin toisen näköinen neiti.

Asuvat kyllä toisella puolella suomea. Mies on ollut minun kanssa tiivisti ja on yhdessä reissattu.

Vierailija
6/23 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso red flag. Pojasta tulee usein isänsä kaltainen.

Vierailija
7/23 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä vain hämmentyi äkillisestä tapaamisesta eikä osannut oikein sanoa mitään. Tietenkin jos tuppisuisuus jatkuu seuraavillakin tapaamisilla niin on syytä huoleen. Mutta tuosta en vielä vetäisi kovin suuria johtopäätöksiä.

Vierailija
8/23 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä vain hämmentyi äkillisestä tapaamisesta eikä osannut oikein sanoa mitään. Tietenkin jos tuppisuisuus jatkuu seuraavillakin tapaamisilla niin on syytä huoleen. Mutta tuosta en vielä vetäisi kovin suuria johtopäätöksiä.

Kiitos, toivon niin. Hänen vaimo kutsui meidät kylään/yökylään ja isä siinä nyökytteli, eikä vaikuttanut että se olis hänestä huono idea.

Muuten kaikki meni ihan hyvin.

Vierailija
9/23 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä on varmaan kyllästynyt tapaamaan poikansa hempukoita. 

Asummekin jo miehen kanssa yhdessä.

Vierailija
10/23 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi yrittää parhaansa pitääkseen erektionsa piilossa.

Vierailija
11/23 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sulla oo tatuointeja käsivarsissa?

Vierailija
12/23 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tuntemani introvertit voisi käyttäytyä noin. Ota asia miehesi kanssa puheeksi, jos se häiritsee, ehkä "syy" selviää.

Vierailija
13/23 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sulla oo tatuointeja käsivarsissa?

Ei ole, olen sellainen vaalea naapurintyttö.

Vierailija
14/23 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini puhui isäni hiljaiseksi. 

Vierailija
15/23 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mitään tavannut, kuhan provoilet. 

Vierailija
16/23 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasitte sattumalta ja kanssasi olisi ollut ihan välttämätöntä jutella? Miksi? Taviskohteliausuuteen uusi ihminen kohdattaessa riittää ihan hyvin, että tervehditään ja sitten joku seurueesta puhuu kanssasi, olit sitten avovaimo tai eilen tavattu pikapano tai työkaveri. 

Tilanne voi oikeasti olla kummallinen, jos poika on pari viikkoa sitten käynyt mökkeilemässä lähellä vanhempiaan jonkun toisen naisen kanssa ja on juteltu mukavia ja nyt mukana oletkin sinä, joka omistavasti avovaimoilet.

Lisäksi ymmärsin, että kohtasitten miehen isän vaimoineen, ette miehen äitiä. Ehkä isä ei katsonut tarpeelliseksi osallistua naisten kikatteluun.

Vierailija
17/23 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä mitään tavannut, kuhan provoilet. 

Kylläpä olet typerä trolli.

Vierailija
18/23 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän toisin.  Äitini oli valittanut kun mulla oli kerralla kolme ehdokasta mukana.  Isä oli rauhoitellut että on oltava vara mistä valita.  Siskoni kertoi mulle.

Vierailija
19/23 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele miehen isän käytöstä, kun miehen vanhemmat eivät edes ole tienneet sinusta aiemmin. Mikä mahtaa olla syynä, ettei mies ole kertonut sinusta vanhemmilleen...?

Vierailija
20/23 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasitte sattumalta ja kanssasi olisi ollut ihan välttämätöntä jutella? Miksi? Taviskohteliausuuteen uusi ihminen kohdattaessa riittää ihan hyvin, että tervehditään ja sitten joku seurueesta puhuu kanssasi, olit sitten avovaimo tai eilen tavattu pikapano tai työkaveri. 

Tilanne voi oikeasti olla kummallinen, jos poika on pari viikkoa sitten käynyt mökkeilemässä lähellä vanhempiaan jonkun toisen naisen kanssa ja on juteltu mukavia ja nyt mukana oletkin sinä, joka omistavasti avovaimoilet.

Lisäksi ymmärsin, että kohtasitten miehen isän vaimoineen, ette miehen äitiä. Ehkä isä ei katsonut tarpeelliseksi osallistua naisten kikatteluun.

Voi huoh, kun hän ei ole käynyt missään ilman minua mökkeilemässä.

Sepittele vain tarinoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan