Kylässä ollessani lapsi alasti sohvalla
Olin kylässä ystäväni luona ja etoo kun 3 vuotias tyttölapsi siinä jalat levällään oli sohvalla vieressäni ja hetken päästä pitkällä penkillä jossa yleensä aterioimme. Se hygienia nimenomaan ja kuulemma toisen läheiseni mielestä ihan normaalia et lapset istuvat sohvalla ja muualla nakuna. Ei tulis itsellä mieleenkään jos olisi lapsia tai itse olla sohvalla tai missään alasti istumassa. Samat bakteerithan lapsella ja aikuisella on. Ihme juttu et pissa ja kakka lapsilla jotenkin maagisen pyhää, ettei kuulemma sama kui aikuisen eritteet.
Olen siis lapseton nainen
Kommentit (137)
Mua ällöttää koirat ja kissat, ne on sohvilla ja kaikkialla ihan alasti.
Aina kuvottanut tuo pikkulasten nakuilu. En ole ainakaan pedofiili.
Hyvä provo siinä mielessä, että joissain wee tee -perheissä tämä on varmasti ihan arkipäivää. Hyi stana.
Vierailija kirjoitti:
Kissat ja koirat pukeutuu aina muodollisesti turkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Jep, samaa mieltä ja kaikkien nakuilu jos koskevat genitaaleilla pintoihin. Oon siis a-seksuaali. Mä en tajua miks pikkulasten nakuilu ois luontevaa. Mulla lentäis pihalle lapsi tai aikuinen kotooni jos tulis nakuna sohvalleni.
-ap
Vanhempien tehtävä on pitää lapsella edes peittävät alushousut jalassa, joku riepu tai uimapuku. Ei voi noin toimia miten kerrot kuvauksessa. Lapsi ei itse ehkä tajua vielä, on kovin pieni. Moni lapsi tajuaa itsekin. Ellei ohjaa lasta hakemaan vaatteen. Kuuma toki voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siihen turkkiin just jää pissit ja kakkakikkareet helposti.
Musta on otettu nähtävästi lapsena kuvia, kun istuin alasti sohvalla. Albumista katselin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siihen turkkiin just jää pissit ja kakkakikkareet helposti.
Joidenkin kissat tassuttelee keittiön tasoillakin.
Muistan lapsena kanssa kyläilleeni sukulaisten luona, jossa itseäni 10v nuoremmat lapset juoksivat ympäriinsä ja tulivat kahvipöytäänkin rääppimään alasti. Todella inhottavaa ja vastenmielistä. Kyllä vanhempien pitäisi tajuta mikä on sopivaa käytöstä. No ei näistä nakuilijoista tullutkaan kyllä mitään kunnollisia kansalaisia. Eli näkyikö jo silloin älyn taso. Toinen on jo ollut kuolleena vaikka kuinka kauan, ja toisenkin elämä on ollut yhtä valetta ja draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, samaa mieltä ja kaikkien nakuilu jos koskevat genitaaleilla pintoihin. Oon siis a-seksuaali. Mä en tajua miks pikkulasten nakuilu ois luontevaa. Mulla lentäis pihalle lapsi tai aikuinen kotooni jos tulis nakuna sohvalleni.
-ap
Minä myös aseksuaali mutta kotona aina alasti eikä haittaa muiden alastomuus. Toki mielellään jotain voisi pyllyn alle laittaa jos johonkin istuu ettei mitään eritteitä valu mihinkään
Vierailija kirjoitti:
Musta on otettu nähtävästi lapsena kuvia, kun istuin alasti sohvalla. Albumista katselin.
Ennenhän nämä nakukuvat valokuva-albumissa oli yleisiä. En koskaan oikein pitänyt ajatuksesta että minua oli kuvattu alastomana ja laitettu kuva oikein albumiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennenhän nämä nakukuvat valokuva-albumissa oli yleisiä. En koskaan oikein pitänyt ajatuksesta että minua oli kuvattu alastomana ja laitettu kuva oikein albumiin.
No eihän siinä mitään järkeä olekkaan. En tajua näitä joista se on hauskaa. Ihminen tavallaan nolataan, kun ei osaa vielä itse hävetä. Lapsi varmaan jopa iloitsee siitä kun aikuiset nauraa hänelle.
Luit ajatukseni! Juuri äsken mietin sitä miten tuttavan pikkutytöt olivat alasti kotonaan. Venyttelivät kaikkien nähden pimpsojaan. Viattomia toki, mutta ei mukavaa. Varsinkin, kun isompia poikiakin oli paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan tämä lasten alastonkuvaus joku suurikin trendi 70-luvulla (ehkä vielä kasarillakin)? Pedosedät iloisina sitten selailivat kyläillessä valokuva-albumeita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään. Kuulemma pikkulapsena kävin myös lumessa pesulla saunan jälkeen omakotialueella ja toisinaan juoksentelin alasti ympäri taloa. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan tämä lasten alastonkuvaus joku suurikin trendi 70-luvulla (ehkä vielä kasarillakin)? Pedosedät iloisina sitten selailivat kyläillessä valokuva-albumeita...
Onneksi ei sentään ollut somea tuolloin.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣