Miksi olette tähän aikaan vauva palstalla?
Kommentit (35)
Työt alkaa ysiltä. Sen jälkeenkö olisi parempi? Et ap ole töissä
Kohta lähden töihin, mutta voin töissäkin selata palstaa, joskus niin teenkin. Mutta minulla on nyt töissä vähän kiirettä, niin ei ehdi silloin.
It is a dirty job, but someone's gotta do it.
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä kun ei ole töissä mitään tekemistä. Palaveri alkaa vasta klo.9
Sama juttu. Aloitin duunit 06.00 aikoihin ja tekemäni työtehtävän tekoajaksi on laskettu 3 h. Saan sen aina tunnissa valmiiksi ja neppailen sen pari tuntia netissä ja kuittaan sitten vasta valmistuneeksi. Ei mitään järkeä näyttää, että tekee työnsä muita nopeammin kun siitä saa palkaksi vain lisäduunia.
Dokasin koko yön - kuuntelen Stoogesin ja Iggyn demoja/liveä/Bowie-mixia ja kirjoittelen vauvelille ja äksään provoja.
Mikä työ alkaa ysiltä. Minun työ alkaa seiskalta eli ennen seiskaa pitää olla jo työpaikalla.
Vasemmistoliiton trollitoimisto aloittaa työvuoronsa klo 7. Klo 15 vaihtuu toinen vuoro vasemmistotrolleja. Olemme kauhuissamme, kun normaalit ihmiset ovat heränneet totuuteen, joten teemme kaikkemme harhauttaaksemme suomalaispaskiaisia.
Vierailija kirjoitti:
It is a dirty job, but someone's gotta do it.
It's a hard work, but then I'm a hard man.
Olen lähdössä työmatkalle ouluun. Bussi lähtee ysiltä. Varmaan 10 tuntia kestää bussimatka.
Vierailija kirjoitti:
Mikä työ alkaa ysiltä. Minun työ alkaa seiskalta eli ennen seiskaa pitää olla jo työpaikalla.
Aww, meillä on joukossa aikuinen ihminen joka ei tiedä, että ihmiset tekevät erilaisia työvuoroja.
Matkalla sinne töihin tietenkin. Jessus että on hölmö aloitus. Taas.
Katsos ap, "me" emme ole yhtä kuin "sinä"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aww, meillä on joukossa aikuinen ihminen joka ei tiedä, että ihmiset tekevät erilaisia työvuoroja.
Mulla aamulla työajan liukuma eli työ alkaa kun töihin ehdin, mielellään ennen klo 1000. Tunnit eli 37.5h pitää tehdä täyteen joten keskimäärin myöhäisistä aamuista seuraa keskimäärin myöhäisiä iltoja.
Aamukakkaa odotellessa selailen palstaa.
Tutkimukseni mukaan nimenomaan vauva av:n lukeminen edistää peräsuolen toimintaa.
Olen täällä kun ei ole töissä mitään tekemistä. Palaveri alkaa vasta klo.9