Miesten rintakarvojen näkyminen kaula-aukosta
Mitä mieltä olette siitä, jos mies käyttää vaikkapa t-paitaa, jonka kaula-aukosta näkyy hänen rintakarvansa? Tai jos kauluspaidasta on ylimmät napit auki ja ryijy esillä? Omasta mielestäni on todella kuumaa ja seksikästä, sillä rakastan karvaisia miehiä.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Karvaiset miehet on ihania, etenkin jos komeuden kruunaa kalju pää.
Päivän pelastus. Murjotinkin tässä koko aamupäivän.
🤢🤮🤢🤮 sama, kuin tissivaon esittely naisilla
Vierailija kirjoitti:
Kaula-aukko tietyst sellaiseksi, ettei rintakarvat näy. Sellaisia paitoja on saatavilla pilvin pimein. Ei tartte hankkia liian avokaulaisia yläosia.
Joillakin on karvoja heti kaulan kupeessa. Vaatisi siis napitetun kauluspaidan helteelläkin.
Mielestäni miesten karvat voivat näkyä siinä missä naisenkin. Kenenkään ei ole pakko sheivata tai muiden vuoksi peitellä.
Itse tykkään haastaa mun rintakarvoja katsovia naisia oikeuteen, seksuaalisesta häirinnästä.
Mun silmät on täällä ylhäällä senkin nymfomaani.
Mies on eläimellinen metsästäjä jonka kuuluu paljastaa karvansa. Karvaton mies on yhtä kuin käärme ilman myrkkyhampaita.
Tätä tulin kirjoittamaan itsekin. Ihan yhtä mautonta! Ällöttävää.
Saa olla rintakarvat toki. Haluan vain nähdä ne vasta siinä vaiheessa, kun olet kanssani ilman paitaa.
Sama tisseille paitsi en niitä halua itse nähdä ikinä. Mutta jos oisin lesbo. Tai bi. Niin ei ne kuulu esille.
Itselläni erittäin isot luomurinnat mutta sitä vakoa en näytä julkisesti ikinä. No ok, kyllä se uimapuvussa näkyy. Anteeksi.
Tissivako ja persvako yhtä iljettäviä. Vasta näin puolitutun miehen persvaon yhdessä julkisessa tilaisuudessa ja meinasin oksentaa.
Onneksi ei ollut rintakarvatkin framilla.
Kyllä vähän saa näkyä, mutta ei tosiaan liian paljon, eikä mikään turkki tarvi olla. Mutta kyllä minä tykkään miehelläni juuri rintakarvoista, se on ihana sivellä karvaista rintaa, se on niin miehekästä, mutta selkäkarvat saisi kyllä ajella...
On ok paitsi silloin kun rintakarvat ovat suhteettoman pitkät, sellaiset yli 5 cm. Silloin ällöttää.
Ap varmaan katselee 70-luvun elokuvia sukat pyörien.
Naisten säärikarvatkin ovat seksikkäitä.
Jon Bon Jovi oli nuorena aika herkku.
Itsekin pidän rintakarvoista ja tietenkin ne saa myös näkyä paidankauluksesta jos/kun niitä kerran on, mutta se ei kyllä iske yhtään että on enemmänkin kuin se yksi nappi auki, jotta karvat (ja siellä seassa oleva kultainen kaulaketju) näkyy varmasti.
Ihastuin nykyiseen miesystävääni, kun hän tuli juttelemaan taloyhtiön pihalla, saunanraikkaana, paidan ylimmät napit rennosti auki ja sieltä pilkotti rintakarvat. Jos se olisi tullut kaikki napit napitettuina, niin olisin kiertänyt kaukaa. Mutta mä tyypillisesti ihastun renttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Kaula-aukko tietyst sellaiseksi, ettei rintakarvat näy. Sellaisia paitoja on saatavilla pilvin pimein. Ei tartte hankkia liian avokaulaisia yläosia.
Koskeeko sama myös naisten rintavakoa? Miten paljon nisää tai ryijyä saa näkyä kaula-aukosta?
No ei niitä rintakarvoja pidä esitellä yhtään sen enempää kuin naisten rintavakoaankaan eli kaula-aukon ei pidä olla kenelläkään ns napaan asti, mutta saa ne karvat näkyä jos niitä kasvaa miltei kaulassa asti. Ei todellakaan tarvitse laittaa pooloa niiden takia.
Sen sijaan ne rintakarvat jotka on oikeasti miehen rinnassa on sellaisia, ettei niitä pidä julkisesti esitellä kuin korkeintaan rannalla kun on ilman paitaa.
Ja minä siis tykkään rintakarvoista, mutta en itsensä paljastelusta.
Omalla miehellä noin ja onhan se k uuma, slurps