Miesten rintakarvojen näkyminen kaula-aukosta
Mitä mieltä olette siitä, jos mies käyttää vaikkapa t-paitaa, jonka kaula-aukosta näkyy hänen rintakarvansa? Tai jos kauluspaidasta on ylimmät napit auki ja ryijy esillä? Omasta mielestäni on todella kuumaa ja seksikästä, sillä rakastan karvaisia miehiä.
Kommentit (90)
Rintakarvat ovat todella seksikkäitä. Harmi, että omalla miehelläni ei ole, mutta muuten hän onkin täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kammottavia ne on. Ihan samanlaisiakuin mulkkukarvat.
Mulkukkukarvat siistin ja kivekset sheivaan. Mutta rintakarvat olen antanut olla rauhassa ja muutama nappi on auki. Ei oikeastaan karvojen takia vaan mukavuuden.
Hyi viddu. Ällön näköistä. Enkä tykkää karvaisesta miehestä.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Minä tykkään kun naisen pìllunkarvat ja kainalokarvat ovat näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Karvaiset miehet on ihania, etenkin jos komeuden kruunaa kalju pää.
Yksi kuvottavimmista miestyypeistä. Kalju on ruma, vaikka yrittävätkin kehua itseään esim. Tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Tänään käytiin miehen kanssa terassilla yksillä (tai no.. kaksilla) ja mies oli laittanut päälleen seksikkäimmän kauluspaitansa, joka paljasti yläosasta hänen rintakarvansa. Kyllä oli melkein pimpsa kosteana kun siinä terassilla istuin ja siemailin kossuvissyäni.
Mies tiiraili kauniita naisia siellä, ei sinua elähtänyttä läskiä. Laardivittusi hikoilu ei muuten ole kostumista.
Tiheä ryijy OK, semmoinen harvan ja pitkän häpykarvoituksen oloinen ei näytä hyvältä.