Miesten rintakarvojen näkyminen kaula-aukosta
Mitä mieltä olette siitä, jos mies käyttää vaikkapa t-paitaa, jonka kaula-aukosta näkyy hänen rintakarvansa? Tai jos kauluspaidasta on ylimmät napit auki ja ryijy esillä? Omasta mielestäni on todella kuumaa ja seksikästä, sillä rakastan karvaisia miehiä.
Kommentit (90)
Kammottavia ne on. Ihan samanlaisiakuin mulkkukarvat.
Rinta- ja selkäkarvat tekevät naiset villeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Pidän muslimeista, joilla munakarvat näkyvät kaula-aukosta.
mikä näky! Muna-Eikka!
Vierailija kirjoitti:
Yäk, yäk, yäk. Tulee mieleen noi etelän turistikohteiden ns rantaleijonat. Niin kova miehen puute ei tule, että noihin haksahtaisin.
Ja oikein paksu kulta ketju vielä kaulassa...😬
Tummat tursuavat rintakarvat ei ylernsä näytä hyvältä mutta vaalea kullanruskea karvoitus on ihana, sitä saisi löytyä joka paikasta paitsi ei nyt selästä.
Valkeanharmaat rintahaituvat 4-kymppisellä just 🤢
Missä iässä ne rintakarvat harmaantuu?
Vierailija kirjoitti:
Missä iässä ne rintakarvat harmaantuu?
Taisi olla tasan 40-vuotias tuo oma mies, kun alkoi olla valkeanharmaata seassa. Itse oli ihan kauhuissaan (ja nyppimässä niitä veks) mutta minusta ne on ihanat ja vähän yllärinäkin aika hurjan seksikkäät..
Muuten ihan sama, mutta itsellä ajatus harhautuu väärille urille, kun moista näen. On helpompi keskittyä, kun ei ole tuollaisia häiriötekijöitä.
Kullinkarvat/vatsakarvat kombo toimii myös hyvin matalalle laskettujen farkkujen vyötärölinjassa...
Rintakarvat on ihania. En tajua yhtään miksi joku ajaa ne pois.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään haastaa mun rintakarvoja katsovia naisia oikeuteen, seksuaalisesta häirinnästä.
Mun silmät on täällä ylhäällä senkin nymfomaani.
Sori :(
Onhan se ennen kuulumatonta nykyään, että mies kulkisi karvaisena, mutta todellisuudessa se kertoo melkoisesta testosteronin määrästä
Vierailija kirjoitti:
Karvaiset miehet on ihania, etenkin jos komeuden kruunaa kalju pää.
Tai tuuhea tukka ja parta 🤗
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkään, rintakarvat ovat miehekkäitä.
Yäk. Hirveetä, jos ne rehottaa kaula-aukosta.
Riippuu ihan miehestä. Joillakin ne on seksikkäät, joillain ei.
Tänään käytiin miehen kanssa terassilla yksillä (tai no.. kaksilla) ja mies oli laittanut päälleen seksikkäimmän kauluspaitansa, joka paljasti yläosasta hänen rintakarvansa. Kyllä oli melkein pimpsa kosteana kun siinä terassilla istuin ja siemailin kossuvissyäni.
Miesten rintakarvat on seksikkäitä. Harmi, että monet ajaa ne.
Vaikka joku ei niitä pitäisi seksikkäänä, niin mautonta huudella jotain hyi yök-juttuja. Kasvakaa aikuisiksi jooko.