Yksin asuvat. Miksi teille ei riitä yksiö?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin riittää. Muutin 54m kaksiosta 40m yksiöön ja tässä toimivampi pohja kuin aiemmassa isossa. Järvenrannalla (taloyhtiöllä oma laituri ja uimaranta), asunnon yhteydessä iso terassi. Ei ne neliöt aina merkitse kaikkea vaan kunnollinen pohja.
Tuo on yksiöksi valtava. On paljon 20 neliön yksiöitä, ne eivät oikein ole aikuisen ihmisen koteja. Olen asunut sellaisessa aikaisemmin viisi vuotta, onneksi nyt vähän alle 60 neliön kaksiossa.
Meillä on kahdella hengellä käytössä yhteensä 172 neliötä. Tilaa ei ole liikaa muuten kuin siivouspäivinä. :)
Minulla on jo kolme yksiötä ja mielelläni ostaisin muutaman lisääkin sillä niistä saa ihan hyvän vuokratuoton itselleen. Yksi yksiö ei riitä yhtään mihinkään. Paina tämä kaaliis poika!
Ap. Älä kysele tyhmiä. Jokainen vee haluaa asua väljemmin.
Haluaisin yksiöön, mutta meidän kaupungin vuokra-asunnoilla ei ole yksiöitä riittävästi. Joudun asumaan ylikalliissa isossa kaksiossa, kun pieniä kaksioitakaan ei ole tarjolla. Yksityisiltä on turha hakea, näin luottotiedottomana.
Miks, miksi miksi. Älä vee kysele paskoja moukka.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin riittää. Muutin 54m kaksiosta 40m yksiöön ja tässä toimivampi pohja kuin aiemmassa isossa. Järvenrannalla (taloyhtiöllä oma laituri ja uimaranta), asunnon yhteydessä iso terassi. Ei ne neliöt aina merkitse kaikkea vaan kunnollinen pohja.
Itsekin olen asunut kaksi kertaa nykyisen yksiön kokoisessa kolmiossa, mutta nykyisessä yksiössä paljon mielummin. Ostin yksiön entisen kolmion hinnalla. Syynä paremmuutern on hyvä pohja ja suora merinäköala.
Vierailija kirjoitti:
No ei mahdu kaikki tavarat yksiöön. Mulla on iso sohva ja sekä ruokapöytä, koska tykkään kutsua ystäviä kylään ja syömään. No ei nämä systeemit mihinkään yksiöön mahtuisi.
Yksiöönkin mahtuisi mainiosti, jos ne suunniteltaisiin fiksusti. Esimerkiksi loft-tyyppisesti, että sänky on yläparvella ja alakerta oleskelutilaa. Mutta Suomessa asunnoista tehdään laatikoita, tai putkimallisia. Mitään sinne ei mahdu, vaikka neliöitä on runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuin aiemmin parissa pienessä yksiössä ja inhotti, kun vieraat istuvat sängylläni.
Kaksiossa makuuhuone on erikseen.
Kivempihan se siellä makuuhuoneessa on sängyllä istua 😂
Eheheheh.
Kikkeli, TYRSKISTÄ.
Tavaraa on liikaa yksiöön. Pitää saada sovitettua itsensä myös mukaan.
Riittää hyvin, mutta kun saman maksaa asua kaksiossa, niin sopiihan se.
Miksi pitäisi riittää, onko se sulta pois. Itse olen maksanut😠
Miksi AP tarvitsee palkkaa enemmän kuin mitä vähintään jokapäiväiseen elämiseen ja pakollisiin kuluihin kuluu.
Riittäisi kyllä, en vain halua kun vaihtoehtojakin on. Miksi ihmeessä kysyt?
Pieni kaksio on hyvä, koska makuuhuone on eri huoneeseen. Lisäksi haluaisin vaatehuoneen, koska en mielellään vie tavaroita häkkivarastoon.
Miksi mun pitäisi asua ahtaasti yksiössä kun on varaa isompaan? Asukoot sossupummit niissä kopeissa, minä maksan itse asumiseni.
Yksin 106m2
Jos tuilla elää, niin mielestäni yksiön on riitettävä. Omalla rahallahaan voi asua vaikka kartanossa.
Sadin kaksiot tukea tonni kuussa hävetkää.Meikä saa satasen asumistukea,toimeentulotukea saisin myös jos hakisin , mutta säästän ne kehäkolmosen köyhille olkaa hyvä.
Ostin aikoinaan tämän kaksion. Halusin silloin vaihtaa yksiöstä kaksioon. Olen nyt muutaman kuukauden nukkunut olkkarin lattialla koska remppaan makuuhuonetta. Itse asiassa olen tässä nyt huomannut, että ihan hyvin voisin asua yksiössä. Ei tuo makkari mikään pakollinen minulle ole.
Ei yksi ihminen loppujen lopuksi paljon tilaa tarvitse. Enemmän sitä tilaa tarvitsee muiden takia, esimerkiksi vaikka lemmikkien takia tai vieraita varten.
Öyh öyh. Jatka sinä napanöydän kaivelua.