Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä joku laihtunut 30kg ja myöskin pysynyt siinä uudessa painossa?

Vierailija
18.05.2024 |

Kaipaisin vinkkejä. Laihdutus sinänsä ei ole kovin vaikeaa mutta on vaikeaa ylläpitää sitä painoa. Mikä olisi sopiva laihdutustahti? Mahdollisimman hidas tietysti mutta minua ei motivoi joku 100g/viikko kun tuota ylipainoa on niin paljon. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on. Ei ilmeisesti kukaan ole..

Vierailija
2/7 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kg lähtenyt. Ei tullut takaisin. 

Nopeudella 0-0,5 kg per viikko.

Eli hiljaa hyvää tulee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen tarvitse olla hidas. Kilot tulevat tutkitustikin samalla tavalla takaisin laihdutti nopeasti tai hitaasti jos palaa entiseen. Vedä pussikuuri että saat vähän oloa kevyemmäksi ja jatka sitten maltillisemmin.

Vierailija
4/7 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin aikoinaan yli 50 kiloa. Tästä on vuosia aikaa. Sairastuin sen jälkeen vakavasti, liikunta jäi ja paino nousi liki 20 kiloa. Lääkkeitä riittää. Olen silti edelleen tuon 30 kiloa kevyempi. Yli 5 vuotta ollut laihdutettu paino poissa, joten katson onnistuneeni. Laihduttaminen alkaa uudelleen, kunhan motivoidun tästä tarpeeksi. Ruokavalio kunnossa, syön kuin Pippa Laukka :)

Vierailija
5/7 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna aikaa, ja minäkin jankutan samaa kuin monet muut, eli puhu elämäntaparemontista, älä mistään dieeteistä. Vaihda huonoja vaihtoehtoja parempiin, näin aluksi. Ilon kautta.

Homma on hyvin yksilöllistä, kaikki lähtee itsestä. Jos on ylipainoa kauan kantanut mukanaan, niin ehkä jaksaa odottaa rauhassa sen lähtemistäkin. Stressi pois ja nauttiakin saa, maltilla. -4

Vierailija
6/7 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mutta voin veikata ettet halua elää kuten minä. Vastaus on carnivore ja vesipaasto. Nyt olen jo vuosia ollut ketolla ja jätin lopulta alkoholinkin kokonaan pois. Vesipaastoja harvakseltaan, alussa niitä enemmän. Eli paino pysyy pois kun lopettaa hiilarit, kaiken sokerin ja alkoholin, mutta syö kunnolla proteiinia ja rasvaa, säästöliekille ei saa mennä. 

Vierailija
7/7 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut 30 kg ja pysynyt siinä. Pienensin annoskokoja ja söin vain 2 kertaa päivässä. Herkuttelun lopetin kokonaan ja lisäsin paljon liikuntaa 2 tuntia liikuntaa joka päivä ja paino putosi aika helposti lopulta alle 6 kuukaudessa. Nykyään liikun  vähintään tunnin pyöräilen joka päivä. Vaatii tietty itsekuria liikkua joka päivä ja jättää herkut kauppaan.