Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin mennä vannomaan, että suurin osa hikihaisuleista ei peseydy aamuisin

Vierailija
18.05.2024 |

Ja väittävät, että "hienhajuun ei auta mikään".

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuukaudessa pesen itseni,kukaan ei ole tullut valittamaan että haisen.

Vierailija
22/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tule käytyä aamulla suihkussa, enkä muista koskaan käyneeni kolmea kertaa päivässä suihkussa. Mutta käykää vaan jos haluatte, ei se ole minulta pois.

Onhan se sikäli sultakin pois, jos jotkut käyttää kaiken puhtaan veden turhaan suihkutteluun :)

Leikki leikkinä, mutta mä käyn suihkussa myös mielellään illalla, etenkin jos matkustanut julkisissa tai käynyt yleisissä vessoissa, on muuten ällöttävää mennä nukkumaan. Jos olen menossa toimistolle, saatan nopeasti käydä suihkussa aamullakin, mutta hiuksia en pese, kun eivät ehdi kuivua (olen pessyt ne jo illalla). Helteet on erikseen, silloin saatan käydä useammankin kerran suihkussa, mutta muuten kotona ollessa pari kertaa päivässä suihkuttelu on mielestäni turhaa ellei ole oikeasti erityisen likainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mie käyn iltaisin mieluummin suihkussa,nukkumaan puhtaana. 

Vai niin. Mulla on niin edistyksellinen suihku, että sitä voi käyttää useamman kerran päivässä. Kokeile sinäkin toimisiko omasikin myös aamulla.

Ap

Voi käyttää jos haluaa ihon haurastuvan sellaiseen kuosiin että itsestään rupeaa vuotamaan verta.

Mene lääkäriin, tuo ei ole normaalia.

Ap

Jos käy 3 kertaa päivässä suihkussa, niin tuo juuri on normaalia. Niin se lääkärikin sanoo ja käskee vähentämään suihkukertoja, usko pois. 

Vierailija
24/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä lääkäriin, jos hikoilee niin paljon, että joutuu käyttämään suihkussa monta kertaa päivässä. Ne haisulit käyvät ehkä kerran viikossa eivätkä pese vaatteitaan.

Vierailija
25/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn nimenomaan aamuisin suihkussa, jotta olisin päiväsaikaan muita ihmisiä varten puhdas. 

Vierailija
26/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi on kallista, joten totutelkaa hien hajuun. Käyn kahdesti viikossa pikasuihkussa, enkä enää osta dödöä. Nyt on kovat ajat ja tälläkin säästyy vitonen kuussa, enemmänkin.

Vierailija
27/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia joutua käymään suihkussa ja haluta käydä suihkussa usein. 

Joku kauhisteli vedenkulutusta. Suihku ei vaadi kuin minuutin tai kaksi. Ei ole siis vesi- tai kustannuskysymys käydä suihkussa. Yksi käyttää rahansa tupakkaan tai kaljaan tai karamelliin. Toinen käy suihkussa useammin. Elämä on valintoja.

Vierailija
28/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on neuroottinen hysteerikko.

Vierailija
29/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tuskin haluaa tulla niin lähelle, että kuulisit, vaikka valittaisikin.

Vierailija
30/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ei ehdi käymään suihkussa aamulla. 

Vierailija
31/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kauhisteli vedenkulutusta. Suihku ei vaadi kuin minuutin tai kaksi. Ei ole siis vesi- tai kustannuskysymys käydä suihkussa. Yksi käyttää rahansa tupakkaan tai kaljaan tai karamelliin. Toinen käy suihkussa useammin. Elämä on valintoja.

Oikeasti minuutin suihku ei puhdista mitään.

Vierailija
32/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen johdon sihteeri ja käyn aina aamulla suihkussa siitä syystä, että käyn aamulla aina kahvin jälkeen vääntämässä hirveät kakat pönttöön.

Vierailija
33/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä olen johdon sihteeri ja käyn aina aamulla suihkussa siitä syystä, että käyn aamulla aina kahvin jälkeen vääntämässä hirveät kakat pönttöön.

oletko koskaan antanut johdolle?

Vierailija
34/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oletko koskaan antanut johdolle?

no pakko myöntää kyllä ja joskus pomo nuollut mua takaa, niin senkin takia varmempi olo suihkun jälkeen töihin.

Vierailija
35/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se puhdistaa, jos sen minuutin aikana käyttää saippuaa ja pesee itsensä. Mutta sellaiset ihmiset, jotka käyvät pari kertaa päivässä suihkussa, eivät varsinaisesti likaisia olekaan. Suihkussa huuhtoutuu pöly ja pintahiki. Kainalot ja nivuset sekä jalat tietenkin pestään miedolla saippualla joka kerta. Minuutti tai kaksi riittää oikein hyvin. Kokeilepa joskus käydä pesulla. 

Vierailija
36/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perseen voi pestä siinä pöntöllä.

Vierailija
37/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas hiki ei haise. Härskiintyessään alkaa haisemaan joten kerran päivässä riittää. Ongelma on usein siinä että laitetaan likaiset vaatteet takaisin päälle

Vierailija
38/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn nimenomaan aamuisin suihkussa, jotta olisin päiväsaikaan muita ihmisiä varten puhdas. 

Likaisena nukkumaan? 

Vierailija
39/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no kyllä se puhdistaa, jos päivittäin käy. näin ei tulekaan niin likaiseksi.

Vierailija
40/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei uskalla lähestyä sinua, kun haiset sadan metrin päähän. Peseydy nyt edes pari kertaa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän