Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin mennä vannomaan, että suurin osa hikihaisuleista ei peseydy aamuisin

Vierailija
18.05.2024 |

Ja väittävät, että "hienhajuun ei auta mikään".

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aattelit mennä? Missä näitä vannomistilaisuuksia järjestetään?

Vierailija
2/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa on syytä käydä aamuin ja illoin ja tietenkin aina kuntoilun ja fyysisen työskentelyn jälkeen. Kesäpäivänä kolme suihkukertaa on ihan paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska aattelit mennä? Missä näitä vannomistilaisuuksia järjestetään?

Meinaatko hienotkin vannomistilaisuuden...

Vierailija
4/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on niitten likaiset ja pinttyneen löyhkäävät vaatteet, joita ei pestä tarpeeksi usein, tarpeeksi kuumalla ohjelmalla ja tarpeeksi tehokkaalla pesuaineella. Niistä jäö oikein leijailemaan kaamea lemupilvi, esim kaupan käytäville, hisseihin ja muihin suljettuihin tiloihin 🤮🤮🤮

Vierailija
5/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie käyn iltaisin mieluummin suihkussa,nukkumaan puhtaana. 

Vierailija
6/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla on syytä käydä suihkussa joka tapauksessa. Yöllä ihminen usein hikoilee paljonkin.

Vierailija
7/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Mulla on niin edistyksellinen suihku, että sitä voi käyttää useamman kerran päivässä. Kokeile sinäkin toimisiko omasikin myös aamulla.

Ap

Vierailija
8/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan käy aamulla suihkussa, ellei nyt ole jokin poikkeustapaus. Enkä kyllä kuulu noihin haisuleihinkaan. Eikö aineenvaihdunnassa ole jotain vikaa, jos käy suihkussa, ja kun on maannut paikallaan jonkun 6-8 tuntia, niin on sen jälkeen hikinen ja likainen?

Vierailija
9/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Mulla on niin edistyksellinen suihku, että sitä voi käyttää useamman kerran päivässä. Kokeile sinäkin toimisiko omasikin myös aamulla.

Ap

Voi käyttää jos haluaa ihon haurastuvan sellaiseen kuosiin että itsestään rupeaa vuotamaan verta.

Vierailija
10/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla suihkuun. Aamulla riittää hampaiden ja naaman pesu.

Vierailija
11/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koskaan käy aamulla suihkussa, ellei nyt ole jokin poikkeustapaus. Enkä kyllä kuulu noihin haisuleihinkaan. Eikö aineenvaihdunnassa ole jotain vikaa, jos käy suihkussa, ja kun on maannut paikallaan jonkun 6-8 tuntia, niin on sen jälkeen hikinen ja likainen?

Työpäivän jälkeen ollaankin muhittu sitten jo yli 16 tuntia. Tiedätkö kuinka paljon ihminen hikoilee yön aikana?

Ap

Vierailija
12/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule käytyä aamulla suihkussa, enkä muista koskaan käyneeni kolmea kertaa päivässä suihkussa. Mutta käykää vaan jos haluatte, ei se ole minulta pois.

Vierailija
13/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi käyttää jos haluaa ihon haurastuvan sellaiseen kuosiin että itsestään rupeaa vuotamaan verta.

Mene lääkäriin, tuo ei ole normaalia.

Ap

Vierailija
14/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpäivän jälkeen ollaankin muhittu sitten jo yli 16 tuntia. Tiedätkö kuinka paljon ihminen hikoilee yön aikana?

Ap

No ei kovin paljon. Kun on illalla käynyt suihkussa, on yön jälkeen ihan puhdas ja raikas ole. En tosin hikoile päivälläkään, jos olen paikallani, niinkuin nukkuessa. 

Vierailija
15/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa päivässä suihkussa?!?

Vierailija
16/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tule käytyä aamulla suihkussa, enkä muista koskaan käyneeni kolmea kertaa päivässä suihkussa. Mutta käykää vaan jos haluatte, ei se ole minulta pois.

Samaa ajattelin.

On tosin aika mojovat vesilaskut tuolla määrällä.

Vierailija
17/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä aamulla jaksa kun pitää herätä 5 jälkeen töihin

Vierailija
18/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei kovin paljon. Kun on illalla käynyt suihkussa, on yön jälkeen ihan puhdas ja raikas ole. En tosin hikoile päivälläkään, jos olen paikallani, niinkuin nukkuessa. 

0,5 - 1 LITRAA.

Ap

Vierailija
19/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää 2 minuuttia aiemmin niin ehdit. Itse herään aamuvuoroon klo 4.

Ap

Vierailija
20/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herää 2 minuuttia aiemmin niin ehdit. Itse herään aamuvuoroon klo 4.

Ap

Tai nukun 2min pidempää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän