Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies viehättää naisia

Vierailija
18.05.2024 |

Pohdin tässä nykymiesten valitusta naispulasta. Ihminenhän on perimältään vielä paljolti luolaihminen ja muistuttaa monessa asiassa muita nisäkkäitä. Millainen koiras sitten saa parhaat naaraat? Sellainen, joka antaa jälkeläisille parhaat geenit, mutta pystyy myös ruokkimaan ne ja rakentamaan kunnollisen pesän. Vaikka nainen ei haluaisi itse lapsia, nämä kriteerit vaikuttavat alitajuisesti parinvalintaan. Ei naista viehätä sohvaperuna, joka pelaa videopelejä, eikä varsinkaan reppana ruikuttaja. Joku mies hoitaa asiat rahalla (jolla siis maksetaan jälkeläisten elatus ja koti), mutta köyhempi voi tehdä vaikutuksen tekemällä itse. Käsistään kätevä ja ahkera tee-se-itse-mies on hyvä valinta. Mies: älä kerjää äläkä ruikuta, vaan ota vasara käteen ja ryhdy hommiin, sillä naiset saa kiinnostumaan. Oma vaimokin on suopeampi, kun ensin pistät kodin kuntoon. Nyt joku mies tulee vinkumaan tasa-arvosta. Tähän vastaisin, että ole sitten ilman. 

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää, että kuka sen naisen kauneuden määrittelee, kun jankkaajalle ei kelpaa, jos naista on tuntemattomat kehuneet kauniiksi, eikä nainen voi objektiivisesti arvioida omaa kauneuttaan? Kuka sen sitten päättää onko nainen kaunis? Pelkästään jankkaaja?

Ei, vaan miehet. Muut naiset, parhaat naisystävät ja itse nainen eivät voi sanoa itsestään olevansa kauniita. Tai voivat, mutta sitä ei kannata ajatella miesten mielestä kauniina. Sama, jos minä miehenä kehun olevani komea, niin se ei missään tapauksessa pidä paikkaansa naisten mielestä. Miehessä on toki se puoli, että komeus on niin harvinaista, että komealle miehelle ei jää koskaan epäselväksi, onko hän komea. Mies voi yhdestä piirteestä jo tietää, onko hän komea. Ja se on hiusten määrä päässä.

Vierailija
102/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan miehen, joka on käsitellyt traumansa esim. terapiassa eikä käytä juurikaan alkoholia. Silmälasit ja parta plussaa.

- 23v nainen

Ei tuollaista miestä olekaan. Sun pitää ne miehen traumat parantaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsevarma mies. Sen olen huomannut. Älä pelkää naisia, älä nolostu, älä jännitä ja pysy normaalina vaikka tilanne tuntuisi miten typerältä tahansa. Naiset eivät näe miehiä niin kuin miehet miehiä eli miehen mielestä mies voi olla paskahomoluuseri, mutta naisen mielestä oikein viehättävä, jos mies ei häpeä itseään.

Eli kunnon kännissä.

Tai playboy, auervaara tai muuten narsistinen luonne. Siksi kusipäiset miehet saavat AINA naisia, ja siksi naiset ovat niin shokissa kun se ihana mies paljastuukin pettäjäksi/hakkaajaksi/itsekkääksi paskaksi.

Onko se naisten vika, että miehet esittää alussa mukavaa? 

Vierailija
104/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän incelien tapanne ajatella ja kirjoittaa naisista on luotaantyöntävä. Ilkeä, katkera ja mustamaalaava.

Teillä on kaiken selityksenä alkeellinen defenssi nimeltä arvon kieltäminen. En olisi halunnutkaan naista, on ne niin persiistä -tyyliin.

Teillä on paha olla, mutta minänne puolustuskeinonne ovat syystä tai toisesta ainoastaan primitiivisiä.

Tehän myös splittaatte. Jaatte naiset ja ylipäänsä ihmiset hyviin ja pahoihin. 

Olisi muitakin esimerkkejä. Nämä riittäköön.

Mielenterveytenne vuoksi te ette ole houkuttelevia miehiä. Ja näin alkeellisin minän puolustuskeinoin vain pahennatte tilannettanne.

Kehittäkää mieltänne. Ajatteluanne. Tuntekaa tunteenne. Hoitakaa mielenterveyttänne.

Se on ainoa tie ylös tuosta itse itsellenne kairaamastanne kuopasta. Defenssit ovat normaaleja ja tarpeen, mutta niitä on myöd kehittyneempiä.

On myös mahdollista sopeutua ja kehit

Vai ensisijaisesti ulkonäköä pitäisi kehittää?

Vierailija
105/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsevarma mies. Sen olen huomannut. Älä pelkää naisia, älä nolostu, älä jännitä ja pysy normaalina vaikka tilanne tuntuisi miten typerältä tahansa. Naiset eivät näe miehiä niin kuin miehet miehiä eli miehen mielestä mies voi olla paskahomoluuseri, mutta naisen mielestä oikein viehättävä, jos mies ei häpeä itseään.

Eli kunnon kännissä.

Tai playboy, auervaara tai muuten narsistinen luonne. Siksi kusipäiset miehet saavat AINA naisia, ja siksi naiset ovat niin shokissa kun se ihana mies paljastuukin pettäjäksi/hakkaajaksi/itsekkääksi paskaksi.

Onko se naisten vika, että miehet esittää alussa mukavaa? 

Naisten vika on se, että suhde vain jatkuu, vaikka mies on ajat sitten osoittanut olevansa kaikkea muuta, kuin mukava.

Vierailija
106/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää, että kuka sen naisen kauneuden määrittelee, kun jankkaajalle ei kelpaa, jos naista on tuntemattomat kehuneet kauniiksi, eikä nainen voi objektiivisesti arvioida omaa kauneuttaan? Kuka sen sitten päättää onko nainen kaunis? Pelkästään jankkaaja?

Ei, vaan miehet. Muut naiset, parhaat naisystävät ja itse nainen eivät voi sanoa itsestään olevansa kauniita. Tai voivat, mutta sitä ei kannata ajatella miesten mielestä kauniina. Sama, jos minä miehenä kehun olevani komea, niin se ei missään tapauksessa pidä paikkaansa naisten mielestä. Miehessä on toki se puoli, että komeus on niin harvinaista, että komealle miehelle ei jää koskaan epäselväksi, onko hän komea. Mies voi yhdestä piirteestä jo tietää, onko hän komea. Ja se on hiusten määrä päässä.

Eihän silläkään ollut väliä, vaikka miehetkin olivat kehuneet.

Ja väitätkö tosissasi, että kaikki miehet joilla on hiukset päässä on komeita?

Vierailija
107/119 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä ole vastauksia ?

1. huolehdi hyvin hygieniastasi

2. Älä kontrolloi naista

3. leveily omaisuudesta, kavereista ja itsestään on out.

4. Tapaa muitakin kuin "huippumalleja"

5. Älä lyö naista.  

6. Liika mustis on paha.

7. Älä juoni/petä.

8. Älä heittäydy vauvaksi prisuhteessa.

Riittävä lista ?

:)

Vierailija
108/119 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ?

Vierailija
109/119 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pojat ? Mitä mieltä

Vierailija
110/119 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lista halutusta miehestä, joka oikaisee ylläolevan disinformaation:

- pitkä

- komea 

- miehekäs, puhuu syvällä rintaäänellä 

- luontainen johtajatyyppi 

- itsevarma  

- hyvätuloinen 

- arvostettu ammatti

- karismaattinen 

- sulava sosiaalisissa tilanteissa

- hallitsee hyvin small talkin

Vierailija
111/119 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä asiat vaikuttaa miehen tasoon eli siihen kuinka viehättävänä nainen pitää miestä:

-Miehen status eli koulutustaso ja työ mitä mies tekee

-Miehen palkka, rahat tai perintö

-Miehen pituus 

-Miehen ulkonäkö 

Vierailija
112/119 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen 172,5 pituinen, 38 - 39 vuotias. Etunimi alkaa A:lla. On työtön. On peräkammarinpoika.

Pari vuottaa liikaa ikää ja ei ole oikeasti työtön vaan tekee netistä rahaa. Useampi panoreissu vuodessa ja välillä on kiva chillata peräkammarissa.

Vierailija
113/119 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisa röyhkeä kus*pää. 

Vierailija
114/119 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulusta jäi eniten mieleen se että kiusatuilla pojilla ei koskaan ollut tyttöjä. Koulukiusaajat olivat naistenmiehiä 😔

Koska nainen valitsee miehen sosioekonomisen statuksen perusteella. Kiusatut ovat siellä pohjalla. Kiusaajat sen sijaan eivät ole liki koskaan huipuilla vaan keskitasolla ja kiusaamisella yrittävät vähän kuin huijata statustaan korkeammalle. Se pitkä komea suosiittu poika ei oikein koskaan kiusaa eikä häntä myöskään kiusata. Suositumpia kuin itse ei kiusata koska se kääntyisi itseään vastaan. 

Vierailija
115/119 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä mies viehättää naisia. 

Lyhyt mies ei. 

Vierailija
116/119 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman nainen valitsee:

168 cm mies, jolla on 20 cm mela vai 188 cm mies, jolla on 12 cm prinssinakki?

Vierailija
117/119 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden alla pullisteleva iso molo kerää naisten ihailevia katseita.

Vierailija
118/119 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata muiden puolesta koska nämäkin ovat täysin makuasioita ja täysin yksilöllistä että minkälaista miehistä kukin pitää mutta itse pidän itseäni vanhemmista miehistä,rauhallista kotona enimmäkseen viihtyvistä. Eikä haittaa vaikka mahaakin vähä olisi.

On mulla ollut myös itseäni nuorempia miehiä yhden yön juttuina mutta enemmän kuitenkin viihdyn itseäni vanhempien seurassa.

Vierailija
119/119 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman nainen valitsee:

168 cm mies, jolla on 20 cm mela vai 188 cm mies, jolla on 12 cm prinssinakki?

188  cm miehen tietysti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän