Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies viehättää naisia

Vierailija
18.05.2024 |

Pohdin tässä nykymiesten valitusta naispulasta. Ihminenhän on perimältään vielä paljolti luolaihminen ja muistuttaa monessa asiassa muita nisäkkäitä. Millainen koiras sitten saa parhaat naaraat? Sellainen, joka antaa jälkeläisille parhaat geenit, mutta pystyy myös ruokkimaan ne ja rakentamaan kunnollisen pesän. Vaikka nainen ei haluaisi itse lapsia, nämä kriteerit vaikuttavat alitajuisesti parinvalintaan. Ei naista viehätä sohvaperuna, joka pelaa videopelejä, eikä varsinkaan reppana ruikuttaja. Joku mies hoitaa asiat rahalla (jolla siis maksetaan jälkeläisten elatus ja koti), mutta köyhempi voi tehdä vaikutuksen tekemällä itse. Käsistään kätevä ja ahkera tee-se-itse-mies on hyvä valinta. Mies: älä kerjää äläkä ruikuta, vaan ota vasara käteen ja ryhdy hommiin, sillä naiset saa kiinnostumaan. Oma vaimokin on suopeampi, kun ensin pistät kodin kuntoon. Nyt joku mies tulee vinkumaan tasa-arvosta. Tähän vastaisin, että ole sitten ilman. 

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutiopää ja laatikkoleuka. 

Vierailija
82/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies?

Läsnäoleva, arvostaa itseään ja seuraa jossa on. Seisoo tekojensa takana. Rehellinen. Ei juoruile. Etenee omassa elämässään sekä jos löytää kiinnostavan naisen koska tietää hauavansa olla parisuhteessa yhden ja saman naisen kanssa.

Todennäköisesti on jo löytänyt elämänsä naisen koska tietää mitä elämältään on halunnut tai haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä nyt jaksa vinkua ihan täyttä p*skaa täällä palstalla. Väittäisin olevani hyvännäköinen nainen, hoikka, tiimalasivartalo, pitkät luonnostaan vaaleat hiukset, symmetriset kasvot ja kauniit vihreät silmät. 165/48. Avoin, hauska, hymyileväinen ja lämmin. Ammatiltani sairaanhoitaja. Miesseuraa ei ole koskaan ollut vaikea saada.

No millaiset miehet minua sitten viehättää. Hoikat, hyvin femiiniset, ei mielellään näkyviä lihaksia, ne ovat kovia ja inhottavan tuntuisia. Mieluummin sitten vaikka vähän vatsaa. Eloisat silmät, suloinen hymy. Mutta ne ovat vain ulkoisia kriteerejä. Paljon tärkeämpää on älykkyys, huumorintaju, lapsirakkaus ja eläinrakkaus. Halu kokea ja nähdä maailmaa yhdessä. Sä voit istua vinkumassa täällä siitä, että kaikki naiset ovat hanurista ja kukaan ei halua sinua mutta totuus on, että sun täytyy selvittää ongelmasi itse ensin. Sen jälkeen joku nainen voi sinut haluta."

No olisiko sulla heittää julkisuudesta joku esimerkki, joka edustaa tuota sinun täysin erilaista miesmakuasi? Etkä muuten itse pysty arvioimaan omaa ulkonäköäsi objektiivisesti.

Vierailija
84/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännämiehet on kuuminta hottia naismarkkinoilla.

Se "jännyys" ei ole se juttu, vaan ulkonäkö, mistä naiset tekevät tulkinnan "jännyydestä". Totta kai Henry Cavill on lähes jokaisen naisen mielestä jännä, vaikka tyyli on mitä persoonattomin ja tylsin.

Et rumempaa miestä esimerkiksi keksinyt? Esimerkiksi Harry Styles olisi jo huomattavasti enemmän mun makuun. 

Juu, Harry Styles ei juuri poikkea tästä miesihanteesta. Harry Styles ei olisi yhtään sinun makuusi, jos hän olisi geneettisesti kalju. Hänellä on myös juuri tämä kuuluisa "leuka", minkä merkityksen naiset totta kai kieltävät täysin.

Kävin ennen tätä viestiä googlaamassa

No kuka mies on kaikkein eniten sinun makuusi? Älä vastaa, jos olet se Pertti Sveholm-tyyppi.

Vierailija
85/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se "jännyys" ei ole se juttu, vaan ulkonäkö, mistä naiset tekevät tulkinnan "jännyydestä". Totta kai Henry Cavill on lähes jokaisen naisen mielestä jännä, vaikka tyyli on mitä persoonattomin ja tylsin.

Et rumempaa miestä esimerkiksi keksinyt? Esimerkiksi Harry Styles olisi jo huomattavasti enemmän mun makuun. 

Juu, Harry Styles ei juuri poikkea tästä miesihanteesta. Harry Styles ei olisi yhtään sinun makuusi, jos hän olisi geneettisesti kalju. Hänellä on myös juuri tämä kuuluisa "leuka", minkä merkityksen naiset totta kai kieltävät täysin.

Ahaa, kiitos tiedosta. Entäs kun minua viehättää myös esimerkiksi Kristofer Hivru tai John Bradley? Tai vaikkapa Peter Dinklage? Kaikki mielestäni erittäin komeita ja seksikkäitä miehiä.

Vierailija
86/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, kiitos tiedosta. En

Ei mitään yllättävää. Kaikilla täydellinen hiusraja.

Vierailija
87/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen mainoksen mukainen mies,JOKA KULKEE OMIA POLKUJAAN

Vierailija
88/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Älä nyt jaksa vinkua ihan täyttä p*skaa täällä palstalla. Väittäisin olevani hyvännäköinen nainen, hoikka, tiimalasivartalo, pitkät luonnostaan vaaleat hiukset, symmetriset kasvot ja kauniit vihreät silmät. 165/48. Avoin, hauska, hymyileväinen ja lämmin. Ammatiltani sairaanhoitaja. Miesseuraa ei ole koskaan ollut vaikea saada.

No millaiset miehet minua sitten viehättää. Hoikat, hyvin femiiniset, ei mielellään näkyviä lihaksia, ne ovat kovia ja inhottavan tuntuisia. Mieluummin sitten vaikka vähän vatsaa. Eloisat silmät, suloinen hymy. Mutta ne ovat vain ulkoisia kriteerejä. Paljon tärkeämpää on älykkyys, huumorintaju, lapsirakkaus ja eläinrakkaus. Halu kokea ja nähdä maailmaa yhdessä. Sä voit istua vinkumassa täällä siitä, että kaikki naiset ovat hanurista ja kukaan ei halua sinua mutta totuus on, että sun täytyy selvittää ongelmasi itse ensin. Sen jälkeen joku nainen voi sinut haluta."

No olisiko s

No ei ole, en ole koskaan viehättynyt kenestäkään julkkismiehestä. Ainoa jonka keksin niin Jim Parsons on aika lähellä, mutta ei kuitenkaan.

Vierailija
89/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs noi vartalot tai kasvot?

Vierailija
90/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma mies. Sen olen huomannut. Älä pelkää naisia, älä nolostu, älä jännitä ja pysy normaalina vaikka tilanne tuntuisi miten typerältä tahansa. Naiset eivät näe miehiä niin kuin miehet miehiä eli miehen mielestä mies voi olla paskahomoluuseri, mutta naisen mielestä oikein viehättävä, jos mies ei häpeä itseään.

Vierailija
91/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on edelleen kaikkien jännämiesten esikuva, o captain, my captain Ned Low eli Tadgh Murphy, huimat 172 cm ja yksi silmä. Täydellinen hiusraja kyllä vielä keski-iässäkin, mutta niinpä on tuolla kotiviikingilläkin.

Vierailija
92/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No kuka mies on kaikkein eniten sinun makuusi? Älä vastaa, jos olet se Pertti Sveholm-tyyppi."

Ei mulla oo mitään tiettyä tyyppiä, enkä tiedä kuka julkkis olisi minusta ulkonäöllisesti "eniten makuuni". Mulle merkitsee ulkonäössä eniten iloiset silmät ja hymy, ja sellainen voi olla melkein minkä vaan näköisellä tyypillä.

Vierailija
93/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miehen, joka on käsitellyt traumansa esim. terapiassa eikä käytä juurikaan alkoholia. Silmälasit ja parta plussaa.

- 23v nainen

Vierailija
94/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Entäs noi vartalot tai kasvot?"

Harry Stylesilla ja Henry Cavillilla? Ei juuri mitään eroa. Rasvaprosentti 8-12 ja kasvoissa samantyylinen tumma sänkiparta ja ihanteiden mukaiset silmät.

Vierailija
95/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarma mies. Sen olen huomannut. Älä pelkää naisia, älä nolostu, älä jännitä ja pysy normaalina vaikka tilanne tuntuisi miten typerältä tahansa. Naiset eivät näe miehiä niin kuin miehet miehiä eli miehen mielestä mies voi olla paskahomoluuseri, mutta naisen mielestä oikein viehättävä, jos mies ei häpeä itseään.

*Jos komea ja nuori mies ei häpeä itseään.

Vierailija
96/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla naiset näkevät miehet eri tavalla?

Vierailija
97/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kunnon kännissä.

Vierailija
98/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, että kuka sen naisen kauneuden määrittelee, kun jankkaajalle ei kelpaa, jos naista on tuntemattomat kehuneet kauniiksi, eikä nainen voi objektiivisesti arvioida omaa kauneuttaan? Kuka sen sitten päättää onko nainen kaunis? Pelkästään jankkaaja?

Vierailija
99/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa oi tietäjä miten naiset saavat selville millainen koti minulla on? Tinderissä tai muussa katsovat vain ekan kuvan ja laittavat hylkyyn

Laita ensimmäiseen kuvaan ammattilaisen ottama kuva sinusta hymyilemässä jonkun lemmikkieläimen kanssa, ja toiseen kuvaan kuva hirsihuvilastasi järven rannalla, niin takuulla tarttuu saalista verkkoon.

Vierailija
100/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kunnon kännissä.

Tai playboy, auervaara tai muuten narsistinen luonne. Siksi kusipäiset miehet saavat AINA naisia, ja siksi naiset ovat niin shokissa kun se ihana mies paljastuukin pettäjäksi/hakkaajaksi/itsekkääksi paskaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan