Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies viehättää naisia

Vierailija
18.05.2024 |

Pohdin tässä nykymiesten valitusta naispulasta. Ihminenhän on perimältään vielä paljolti luolaihminen ja muistuttaa monessa asiassa muita nisäkkäitä. Millainen koiras sitten saa parhaat naaraat? Sellainen, joka antaa jälkeläisille parhaat geenit, mutta pystyy myös ruokkimaan ne ja rakentamaan kunnollisen pesän. Vaikka nainen ei haluaisi itse lapsia, nämä kriteerit vaikuttavat alitajuisesti parinvalintaan. Ei naista viehätä sohvaperuna, joka pelaa videopelejä, eikä varsinkaan reppana ruikuttaja. Joku mies hoitaa asiat rahalla (jolla siis maksetaan jälkeläisten elatus ja koti), mutta köyhempi voi tehdä vaikutuksen tekemällä itse. Käsistään kätevä ja ahkera tee-se-itse-mies on hyvä valinta. Mies: älä kerjää äläkä ruikuta, vaan ota vasara käteen ja ryhdy hommiin, sillä naiset saa kiinnostumaan. Oma vaimokin on suopeampi, kun ensin pistät kodin kuntoon. Nyt joku mies tulee vinkumaan tasa-arvosta. Tähän vastaisin, että ole sitten ilman. 

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasilla miehillä (ei enää niillä yläastejannuilla) on paljon frendejä, mistä miehet tykkää? Jos allut pohtisi tänään sitä, ja vaikka ulos havaintoja tekemään. Löytyykö haaveiden esimerkiksi vain terassin raksaporukka vai mikä on ihanne?

Vierailija
62/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assertiivinen, pitkä ja komea koulukiusaaja joka näitä sohvaperunaksi ajautuneita videopelaajia kiusasi sekä nöyryytti. Naiset haluavat miehensä assertoivan dominanssinsa heikompaan ainekseen.

Höpsis. Muistan vieläkin, kun katsoin miestäni ensimmäisen kerran silmiin. Minuun katsoi ruskea silmäpari, tulvillaan lämpöä ja iloa. Niin ystävällisen katseen omaava ei ikinä kiusaisi ketään. Tietenkin se silmäpari kuului komeisiin kasvoihin ja silmäpari myös katsoi minuun 190 cm:n korkeudelta, mutta se onkin toinen juttu, eikä liity kiusaamiseen mitenkään.

Ei ehkä kiusaamiseen, mutta dominanssiin kyllä. Ja ihastuit miehen ulkonäköön, josta sitten sinun mielestäsi hehkui lämpöä ja iloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assertiivinen, pitkä ja komea koulukiusaaja joka näitä sohvaperunaksi ajautuneita videopelaajia kiusasi sekä nöyryytti. Naiset haluavat miehensä assertoivan dominanssinsa heikompaan ainekseen.

Höpsis. Muistan vieläkin, kun katsoin miestäni ensimmäisen kerran silmiin. Minuun katsoi ruskea silmäpari, tulvillaan lämpöä ja iloa. Niin ystävällisen katseen omaava ei ikinä kiusaisi ketään. Tietenkin se silmäpari kuului komeisiin kasvoihin ja silmäpari myös katsoi minuun 190 cm:n korkeudelta, mutta se onkin toinen juttu, eikä liity kiusaamiseen mitenkään.

Ei ehkä kiusaamiseen, mutta dominanssiin kyllä. Ja ihastuit miehen ulkonäköön, josta sitten sinun mielestäsi hehkui lämpöä ja iloa.

Eh eh en minä niin sanonut. Sanoin, että ei saa sanoa tässä vaiheessa enempää äh. terv. T.L

Vierailija
64/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulusta jäi eniten mieleen se että kiusatuilla pojilla ei koskaan ollut tyttöjä. Koulukiusaajat olivat naistenmiehiä 😔

Vierailija
65/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se, että sinua kehutaan naisena kauniiksi, ei tarkoita yhtään mitään. Et ole välttämättä ollenkaan niin kaunis, vaikka ihmisten kommenteista voisi kuvitella. Jos taas mies pysäytetään kadulla koko ajan kehuen komeaksi, niin aivan varmasti mies on juuri ihanteen mukainen mies, jota lähes kaikki naiset haluavat. Makuja on hirivttävän vähän erilaisia, koska maskuliinisen miehen roolimalli on todella kapea."

Siksi sanoinkin, että en itse pidä itseäni erityisen kuumana. Toisaalta en tiedä miksi ne miehet ja naiset, jotka minut ovat pysäyttäneet ja kehuneet, ovat näin tehneet, koska suurin osa heistä ei kuitenkaan ole edes yrittänyt iskeä minua.

Miestäni on myös lähestytty useita kertoja, ja kehuttu ulkonäköä, niin naisten kuin miesten toimesta. Osa yritti iskeä, osa ei (eräs naisista joka yritti iskeä on malli ja on osallistunut kauneuskisoihin). Ja noista palstalla jankkaamistasi kriteereistä mieheni täyttää vain pituuden ja "rodun".

Vierailija
66/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se, että sinua kehutaan naisena kauniiksi, ei tarkoita yhtään mitään. Et ole välttämättä ollenkaan niin kaunis, vaikka ihmisten kommenteista voisi kuvitella. Jos taas mies pysäytetään kadulla koko ajan kehuen komeaksi, niin aivan varmasti mies on juuri ihanteen mukainen mies, jota lähes kaikki naiset haluavat. Makuja on hirivttävän vähän erilaisia, koska maskuliinisen miehen roolimalli on todella kapea."

Siksi sanoinkin, että en itse pidä itseäni erityisen kuumana. Toisaalta en tiedä miksi ne miehet ja naiset, jotka minut ovat pysäyttäneet ja kehuneet, ovat näin tehneet, koska suurin osa heistä ei kuitenkaan ole edes yrittänyt iskeä minua.

Miestäni on myös lähestytty useita kertoja, ja kehuttu ulkonäköä, niin naisten kuin miesten toimesta. Osa yritti iskeä, osa ei (eräs naisista joka yritti iskeä on malli ja on osallistunut kauneuskisoihin). Ja noi

Ihan varmasti on lähestytty.

Vierailija
67/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kaipaa mieheltä turvaa. 

Nykyään miehen tarjoama taloudellinen turva tai fyysinen turva ei ole kovin olennaista. Nainen voi itse turvata taloutensa ja länsimaissa nainen on arjessaan suhteellisen turvassa eikä tarvitse miestä suojelemaan itseään joka kerta kun poistuu kotoa. 

Sen sijaan emotionaalisen turvan merkitys on korostunut ja miehet jotka osaavat vanhojen ummehtuneiden roolien sijaan vastata tähän tarpeeseen ovat niitä, jotka pääsevät elämänmittaiseen parisuhteeseen jossa on rakkautta ja kunnioitusta. Nainen etsii miestä jonka kanssa voi rakentaa mahdollisimman turvattua ja hyvää yhteiselämää. Miestä, jonka kanssa nainen tuntee olonsa turvalliseksi ja jonka tukeen nainen voi luottaa myös vaikeina aikoina. Tällaiset miehet ovat harvinaisia ja erittäin vaikeita löytää, sillä ensivaikutelma ei koskaan anna viitteitä miehen tuoman turvallisuuden tasosta. Moni mies voi feikata vuosiakin ennenkuin naiselle selviää hänen todellinen luonteensa. 

Vierailija
68/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan varmasti on lähestytty."

No mikäs tässä nyt epäilyttää? Ei mulla ole tarvetta valehdella tällaisesta asiasta tuntemattomille?

Vierailija
69/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että tässäkin keskustelussa heti alusta alkaen mainittiin miehet, jotka saa ne PARHAAT naiset. Eli taaskaan ei puhuta kaikenlaisista naisista, vaan vain nuorista ja kauniista mallimimmeistä. 

Ja sitten ihmetellään kun heillä on itsensä kaltainen nuori, lihaksekas, tuuheahiuksinen, hoikka mallipoju poikaystävänä. 

Minä en sellaista pojankloppia edes huolisi. Oman ikäiseni iskäkroppainen, kaljuuntuva tavallinen mies on tässä elämänvaiheessa se mun mielestä komein ja paras mies. 

Mutta eihän mun mielipide kiinnosta miehiä, vaan ainoastaan niiden nuorten likkojen mielipiteet. Tottahan toki he tykkäävät ikäisistään miehistä, ei heitä vielä nuorina setämiehet kiinnosta.

Vierailija
70/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kauksidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Tässä siis perusominaisuudet sille miestyypille, joka saa lähes kenet haluaa ja saa valita kaikista parhaimmista naisista naisen/naisia millaisiin romanttisiin suhteisiin tahansa. Miehen "hyväksytty" malli on hyvin kapea, eikä siihen esimerkiksi Tinder-maailmassa juurikaan hyväksytä poikkeuksia, tai putoaa tavallisten kuolevaisten joukkoon, eli 1-10 mätsiä kuukaudessa.

Noihin ulkonäkökriteereihin on nuorempana mahtunut sekin naisten sarjakiduttaja, jota epäillään Saara Arvan hävittämisestä.  Sietää varoa.

Vierailija
71/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kaipaa mieheltä turvaa. 

Nykyään miehen tarjoama taloudellinen turva tai fyysinen turva ei ole kovin olennaista. Nainen voi itse turvata taloutensa ja länsimaissa nainen on arjessaan suhteellisen turvassa eikä tarvitse miestä suojelemaan itseään joka kerta kun poistuu kotoa. 

Sen sijaan emotionaalisen turvan merkitys on korostunut ja miehet jotka osaavat vanhojen ummehtuneiden roolien sijaan vastata tähän tarpeeseen ovat niitä, jotka pääsevät elämänmittaiseen parisuhteeseen jossa on rakkautta ja kunnioitusta. Nainen etsii miestä jonka kanssa voi rakentaa mahdollisimman turvattua ja hyvää yhteiselämää. Miestä, jonka kanssa nainen tuntee olonsa turvalliseksi ja jonka tukeen nainen voi luottaa myös vaikeina aikoina. Tällaiset miehet ovat harvinaisia ja erittäin vaikeita löytää, sillä ensivaikutelma ei koskaan anna viitteitä miehen tuoman turvallisuuden tasosta. Moni mies voi feikata vuosiakin ennenkuin naiselle selviä

Alku lähti liikkelle ihan fiksusti, mutta sitten tulikin taas moraalinen pehmennys "emotionaalinen turva". Nainen tulkitsee emotionaalisen turvan miehen fyysisen turvallisuuden kautta (pituus, lihakset), koska meidän aivot eivät elä vuotta 2024, vaan tulevat kymmeniätuhansia vuosia perässä. Ensivaikutelma on nimenomaan se, mihin naiset luottavat yltiöpäisen sokeasti. Moni nainen kuvittelee, että heillä on pettämätön "intuitio" huonojen miesten suhteen. Ja kuitenkin Suomessa 1/3 naisesta on kokenut parisuhteessa fyysistä väkivaltaa. Naiset eivät kykene näkemään miehen todellista turvallisuutta, koska tulkitsevat yhä evolutiivisista syistä lihakset ja miehen pituuden turvalliseksi. Samoin häijy luonne, eli ns "pahat pojat" vetoavat edelleen naisiin ja saavat naiset sekaisin. Kyse ei tietenkään ole pahuudesta/kiltteydestä, vaan vahvuudesta/heikkoudesta.

Vierailija
72/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että tässäkin keskustelussa heti alusta alkaen mainittiin miehet, jotka saa ne PARHAAT naiset. Eli taaskaan ei puhuta kaikenlaisista naisista, vaan vain nuorista ja kauniista mallimimmeistä. 

Ja sitten ihmetellään kun heillä on itsensä kaltainen nuori, lihaksekas, tuuheahiuksinen, hoikka mallipoju poikaystävänä. 

Minä en sellaista pojankloppia edes huolisi. Oman ikäiseni iskäkroppainen, kaljuuntuva tavallinen mies on tässä elämänvaiheessa se mun mielestä komein ja paras mies. 

Mutta eihän mun mielipide kiinnosta miehiä, vaan ainoastaan niiden nuorten likkojen mielipiteet. Tottahan toki he tykkäävät ikäisistään miehistä, ei heitä vielä nuorina setämiehet kiinnosta.

Niin, eli naisten todelliset miestoiveet ovat kaikilla samanlaiset. Se riippuu vain naisen omasta ulkonäöllisesti tasosta, mitä hän mieheltä toivoo. Kauneimmissa tapauksissa naisen miesmaku on aina sama, eli se tummahiuksinen eteläeurooppalaisiin piirteisiin taipuva mies.

Vierailija
73/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulusta jäi eniten mieleen se että kiusatuilla pojilla ei koskaan ollut tyttöjä. Koulukiusaajat olivat naistenmiehiä 😔

Ihan samalla tavalla ne ilkeät kiusaajatytöt olivat suosittuja ja minä kiltti tyttö ja kaltaiseni kaverit ei oltu. Seurustelin ekaa kertaa vasta pitkälti yli parikymppisenä. Samoin ystäväni, tosin osa jäi pysyvästi yksin.

Vierailija
74/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli naisten todelliset miestoiveet ovat kaikilla samanlaiset. Se riippuu vain naisen omasta ulkonäöllisesti tasosta, mitä hän mieheltä toivoo. Kauneimm

Mikä siinä on huonoa, että naiset haluaa itsensä kaltaisen miehen? Sehän kertoo siitä että kaikilla miehillä on hyvät mahdollisuudet, kunhan tekevät samoin kuin naiset. Mutta tyytymisestä siinä ei saa olla kyse, vaan pitää kiinnostua aidosti.

Vierailija
75/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännämiehet on kuuminta hottia naismarkkinoilla.

Se "jännyys" ei ole se juttu, vaan ulkonäkö, mistä naiset tekevät tulkinnan "jännyydestä". Totta kai Henry Cavill on lähes jokaisen naisen mielestä jännä, vaikka tyyli on mitä persoonattomin ja tylsin.

Et rumempaa miestä esimerkiksi keksinyt? Esimerkiksi Harry Styles olisi jo huomattavasti enemmän mun makuun. 

Vierailija
76/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä siinä on huonoa, että naiset haluaa itsensä kaltaisen miehen? Sehän kertoo siitä että kaikilla miehillä on hyvät mahdollisuudet, kunhan tekevät samoin kuin naiset. Mutta tyytymisestä siinä ei saa olla kyse, vaan pitää kiinnostua aidosti."

Siinä ei ole mitään huonoa. Muitta naisten puheet ovat todellisuudessa hyvin ristiriitaisia, missä parinvalintakysymyksissä ei yleensä mainita sanallakaan miehen ulkonäöstä, vaikka ulkonäkö on kaiken ratkaiseva asia. Sen sijaan miehiä syytetään kyllä pinnallisesta lähestymistavasta ja moralisoidaan sitä, miten naiset eivät valitse samalla tavalla miehiä ulkonäön perusteella, kuin miehet naisia. Paitsi miehet eivät yleensä valitse mitään, vaan ottavat, mitä saavat. Ja miehen ulkonäkö on ihan eri asia, kuin naisen ulkonäkö. Kaikki Suomen kauniit naiset eivät voi mitenkään saada itselleen kaunista miestä. Suomessa on 100 kaunista naista yhtä vastaavanlaista miestä kohti. Eikä tässäkään ole mitään vikaa, kunhan ei syyttele miehiä siitä, että aina nainen saa vain törppöjä lähestymisiä ja seksiä haluavia miehiä.

Vierailija
77/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin sellainen alfamallipoika viehättää. Nykypäivänä myös tavistiina kokee ansaitsevansa alfamallipojan vaikka itse näyttää perunasäkiltä räntäsateessa

Vierailija
78/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se "jännyys" ei ole se juttu, vaan ulkonäkö, mistä naiset tekevät tulkinnan "jännyydestä". Totta kai Henry Cavill on lähes jokaisen naisen mielestä jännä, vaikka tyyli on mitä persoonattomin ja tylsin.

Et rumempaa miestä esimerkiksi keksinyt? Esimerkiksi Harry Styles olisi jo huomattavasti enemmän mun makuun. 

Juu, Harry Styles ei juuri poikkea tästä miesihanteesta. Harry Styles ei olisi yhtään sinun makuusi, jos hän olisi geneettisesti kalju. Hänellä on myös juuri tämä kuuluisa "leuka", minkä merkityksen naiset totta kai kieltävät täysin.

Vierailija
79/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli naisten todelliset miestoiveet ovat kaikilla samanlaiset. Se riippuu vain naisen omasta ulkonäöllisesti tasosta, mitä hän mieheltä toivoo. Kauneimm

Älä nyt jaksa vinkua ihan täyttä p*skaa täällä palstalla. Väittäisin olevani hyvännäköinen nainen, hoikka, tiimalasivartalo, pitkät luonnostaan vaaleat hiukset, symmetriset kasvot ja kauniit vihreät silmät. 165/48. Avoin, hauska, hymyileväinen ja lämmin. Ammatiltani sairaanhoitaja. Miesseuraa ei ole koskaan ollut vaikea saada.

No millaiset miehet minua sitten viehättää. Hoikat, hyvin femiiniset, ei mielellään näkyviä lihaksia, ne ovat kovia ja inhottavan tuntuisia. Mieluummin sitten vaikka vähän vatsaa. Eloisat silmät, suloinen hymy. Mutta ne ovat vain ulkoisia kriteerejä. Paljon tärkeämpää on älykkyys, huumorintaju, lapsirakkaus ja eläinrakkaus. Halu kokea ja nähdä maailmaa yhdessä. Sä voit istua vinkumassa täällä siitä, että kaikki naiset ovat hanurista ja kukaan ei halua sinua mutta totuus on, että sun täytyy selvittää ongelmasi itse ensin. Sen jälkeen joku nainen voi sinut haluta.

Vierailija
80/119 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, Harry Styles ei juuri poikkea tästä miesihanteesta. Harry Styles ei olisi yhtään sinun makuusi, jos hän olisi geneettisesti kalju. Hänellä on myös juuri tämä kuuluisa "leuka", minkä merkityksen naiset totta kai kieltävät täysin.

Kävin ennen tätä viestiä googlaamassa miltä nää miehet näyttää, ja ajattelin että no ei oo kumpikaan kyllä omaan makuun, ja molemmilla tollanen ruma leuka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi